/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. Teleimport.dk
Fra : joker
Vist : 282 gange
1 point
Dato : 12-06-03 09:36

Før man køber telefon ved www.teleimport.dk, skal man lige være opmærksom på at der tilsyneladende har været en del problemer med dem. Jeg har ikke selv handlet med teleimport.dk og kan derfor ikke be -eller afkræfte dette. Hvis nogen har erfaring med dem, så skrive endligt et par linier.

Hvis man ser på flg. side ude i højre side, så kan man læse nærmere:

http://www.mobilpriser.nu/

Kommentar
Fra : exzos

Dato : 12-06-03 15:33

bestil ikke hos teleimport.dk vil jeg nok forslå. Det er utroligt billigt og det lyder lidt underligt. De importere deres mobil-telefoner fra udlandet (japan eller der ovre tror jeg nok) men de leveres med dansk menu (?)
Jeg har fulgt med i forskællige forums og alle siger at man IKKE skal besille derfra.
so please dont try it :)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-06-03 23:01

Her er hvad www.mobilpriser har at sige om Teleimport

Kopieret fra mobilpriser.dk:
Advarsel mod mobilfirma!

Vi er blevet kontaktet af mange mobiltelefon-købere, der har svært ved at forstå hvordan det såkaldte firma; Teleimport.dk kan sælge telefoner, til nogle meget meget lave priser. Vi har fulgt sagen tæt, og finder det ikke bevist og sandsynligt at de kan sælge til disse priser. Da heller ikke Nokias danske kontor, ønsker at have noget med Teleimport.dk at gøre, har vi valgt at udstede denne ADVARSEL. Teleimport.dk oplyser på deres hjemmeside, at penge for telefonkøb skal forudbetales - men vi (Mobilpriser.dk) har ikke et eneste eksempel på kunder, der rent faktisk har modtaget en telefon for de indbetalte penge. Derfor kan det ikke siges mange gange nok - at det ikke er en god idé at indbetale penge til dem.

Køb din mobiltelefon ved en forhandler som du har tillid til, og lad dig ikke lokke af billige salgstricks eller usandsynlige lave priser. Og for alt i verden - lad være med at forudbetale penge for telefoner.

På Mobildebat.dk kører for tiden debat om emnet - her kan du læse mere - og eventuelt bidrage med egne erfaringer. Klik her!

Med venlig hilsen

Mobilpriser.dk

Ram

Kommentar
Fra : engangsbruger

Dato : 16-06-03 11:39

Hey!!
Ja, jeg tror folk har ret.
Jeg BETALTE (sikke et fjols) for snart en måned siden.
og... nej. har ikke set skyggen af en telefon.
Det kan i vel godt forstå jeg er lidt små træt af!
Er der nogen, der har nogen som helst anelse om man kan gøre noget v. det?
På forhånd tak..

Kommentar
Fra : joker

Dato : 16-06-03 11:55

Man kunne jo evt. besøge ham og høre hvad han har at sige.

Parelell Teleimport v/Martin H.Andersen
Holmbladsgade 102, 3. tv
2300 København S

Kommentar
Fra : engangsbruger

Dato : 18-06-03 17:39

Jooo...
Jeg har allerede haft en henne og banke på.
Da jeg bor i jylland har jeg ikke lige muligheden til hverdag!
Men det er utrolig, der er så få ærlige mennesker...

men tak for forslaget....

andre?