/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførsel af kontakter fra et sim-kort
Fra : nollerik
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 04-01-14 14:36

Min bedre halvdel har lige skiftet abonnement og har fået et nyt simkort. Er der en nem måde at overføre kontakterne til den nye mobil og simkort.

Der er tale om en to androidmobiler.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 04-01-14 15:07

Åben Kontakter og tryk på Indstillinger og igen tryk på Sikkerhedskopier kontakter, der kan du så vælge Hukommelskort, flyt så kortet over i den nye telefon og importer kontakter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-14 15:39

Jeg glemte helt at nævne min favorit program MyPhone Explorer, den kan bruges til backup af alting på telefonen selvfølgelig også kontakter: http://www.fjsoft.at/en/
Du skal have programmet på din computer og app'en på din telefon for at forbinde computer og telefon:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 04-01-14 17:25

Tak for svaret o.v.n..

Det var lige det, jeg skulle bruge!

Nollerik