/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
3 personer på 1 hotelværelse i New York ~
Fra : kidcaprie
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 11-06-03 22:36

Da vi er tre personer der gerne vil til New York, vil vi selvfølgelig gerne finde det BEDSTE hotel til den BILLIGSTE pris. Vi har tænkt os, at benytte www.priceline.com, hvor man byder x-antal dollars for en overnatning (et hotelværelse), og derefter får at vide om man har fået et hotelværelse. Problemet er bare, at hvis man får værelset så skal man betale med det samme (man har givet kreditkortoplysninger og accepteret dette), hvorved man kan risikere, at der på det hotel som man kommer til at bo på ikke er mulighed for, at bo tre på 1 værelse. Inden man byder får man nemlig ikke oplyst hvilket hotel man byder på. Man angiver i stedet for, hvor mange stjerner hotellet, som man ønsker at bo på, skal have. Er der nogen der kan hjælpe eller fortælle om deres erfaringer med dette ????

Mange hilsener

Claus & CO

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 30 point
Dato : 11-06-03 23:04

Det ville jeg ikke løbe an på.. Når man skal rejse så langt.. Du kan nemlig få noget meget dårligt over i NY til næsten den halve pris af alle de andres priser. Man bor på et værelse til 6-7 mennesker.. Der skal i så bo sammen med andre mennesker, og i har ingen døre eller mulighed for at kunne låse jeres ting inde.. Så jeg vil igen fremhæve.. Skyline Hotel.. Det kan varmt anbefales..! Der kunne man få en ekstra "opredning"..

Godkendelse af svar
Fra : kidcaprie

Dato : 12-06-03 16:40

Tak for svaret martinussen. gracias