/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2013
Fra : 2100
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 18-12-13 22:06

Er der nogen som ved hvordan man indsætter en melodi som afspilles, når mail bliver læst af den som man har sendt til.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 18-12-13 22:54

det kan du ikke,,kun når du selv modtager en mail,,,,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-13 16:36

Kan du ikke sætte multimedie fil ind med Indsæt når du opretter en ny meddelse?

Her en lille video om hvordan du laver dit eget brevpapir!
http://www.youtube.com/watch?v=MBaWyGbKkYI

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 19-12-13 16:59

Kan du ikke sætte multimedie fil ind med Indsæt når du opretter en ny meddelse?

Hvad mener du lige, har du et eksempel.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-13 17:12

Citat
Hvad mener du lige,

Det der står!

Citat
har du et eksempel.

Nej, desværre ikke!

Når du opretter en mail, så kan du vedhæfte en fil, og du kan Indsætte et billede, det er her (under Indsæt) der måske kunne indsættes en lydfil, f.eks., en midi fil, den fylder ikke så meget.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 19-12-13 17:14

Det ved jeg godt, men hvordan får man den til at afspille så snart man åbner fremsendte mail.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-12-13 17:57

Den skal indlejres i HTML filen, så opret et brevpapir som vist i video og indsæt så koden her
<BGSOUND src="musik.mid" autoplay=1 volume=0 loop=infinite>
Midi skal være i samme mappe som brevpapiret.

Men om det virker med Outlook 2013 aner jeg ikke, jeg har ikke det program!

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 19-12-13 18:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-13 20:57

velbekomme