/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Tryk på pude fra kant til kant
Fra : LbyLstudio
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 18-12-13 12:56

Hej.

Jeg er ikke sikker på at mit spørgsmål ligger i den rigtige kategori - hvis ikke, må i lige have mig undskyldt :)

Jeg skal have lavet en "prototype" på en pude udelukkende for at se mit design (hvad der skal rettes og lign. inden endelig produktion). Kvaliteten er derfor ikke det vigtigste.

Mit spørgsmål er så om der findes et sted på nettet hvor jeg skal få trykt mit design på en pude fra kant til kant. Jeg har allerede fået lavet en i 30x30, men den er lidt for lille i forhold til det ekstra tilbehør som jeg havde forestillet mig.

Så altså en side hvorpå jeg kan få tryk mit design fra kant til kant (til en overkommelig pris) og i min. størrelse 50x50. Gerne en udlandsk side.

Jeg har selv fundet mange muligheder, men desværre ikke med kant til kant og det eneste sted hvor jeg har fundet det jeg søgte, var prisen lige i overkanten for en prototype (500,-)

Jeg håber nogen af jer sidder og brænder inde med nogle gode tryk-firmaer :)

På forhånd tak! :))

Kommentar
Fra : kj

Dato : 18-12-13 14:58

Henvend dig til et prinfirma der også printer storformatprint, et print kan jo f.eks. være 55 x 55cm og så bagefter skæres til det mål du ønsker.

Kommentar
Fra : LbyLstudio

Dato : 19-12-13 20:40

Tak for dit bud kj.

Jeg leder dog efter et firma som kan lave selve puden for mig. Stoffet med mit design har jeg selv, men jeg er elendig til sy og da jeg blot skal bruge en prototype, ønsker jeg at finde et firma som kan tilbyde mig et færdigt produkt med mit design og ikke kun printet :)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-13 23:16

Altid hjælpsomhed: http://tex-tryk.dk/sortiment

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 20-12-13 07:17

Kan ikke lige se hvad det har med foto at gøre, ville nok være nemmere at finde en der vidste noget om det, hvis du gik ind under Håndarbejde, da det jo er der spørgsmålet høre til

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-12-13 09:58

En syerske eller hobby syerske der kan montere puder.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-13 20:41
Kommentar
Fra : LbyLstudio

Dato : 21-12-13 13:56

Pivili: Så skal jeg fortælle dig det ;) Tryk på pude er et foto man oploader som bliver trykt på en pude. Ergo har det lidt med foto at gøre :) Men som jeg startede mit indlæg med: "Jeg er ikke sikker på at mit spørgsmål ligger i den rigtige kategori - hvis ikke, må i lige have mig undskyldt :)". God jul

Kommentar
Fra : LbyLstudio

Dato : 21-12-13 13:58

I skal have mange tak for jeres bud. Jeg fik den ide at oversætte "tryk på pude" i google oversæt til det sprog hvis land har billige priser. Jeg sender dog nogle point afsted alligevel.

God jul :)

Godkendelse af svar
Fra : LbyLstudio

Dato : 21-12-13 13:58

Tak for svaret katekismus.