/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs TV
Fra : jensegon
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 17-12-13 18:03

Jeg har et TV i stuen, den er koblet til kabel tv. Nu vil jeg gerne have TV i køkkenet, kan forbindelsen gøres trådløs, da det er meget svært, at trække et kabel der ud.

Jens.

Accepteret svar
Fra : kenwood

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-13 18:49

det kan du sagtens gøre trådløs, men du skal lige være klar over at du kan kun se sammen kanal på begge tv, altså ikke en kanal i stuen og en anden i køkkenet (desværre)

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-12-13 18:51

ellers var der nok rigtig mange der gerne ville "sælge" deres ½ stofapakke til naboen

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 22-12-13 13:11

Tak for svaret kenwood.
Jeg har nu trukket 15 m. kabel gennem tre rum.
Julehilsen herfra
Jens