/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Overnet options!
Fra : Nick15
Vist : 406 gange
65 point
Dato : 11-06-03 20:54

Hej jeg er ikke en totalt geek til det der med edonkey, emule og overnet! havd skal jeg skrive i Overnet Options :

Max Dowload Speed [KB/s] _________

Max Upload Speed [KB/s] _________

Line Speed Down [KB/s] _________

Jeg har adsl 512

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 75 point
Dato : 11-06-03 20:58

Disse tal behøver du ikke taste ind! Men det er godt at gøre det. Udfra at du har en 512 forbindelse så vil du sikkert hente med fuld knald og have meget af din upload ledig derfor disse indstillinger. Du skal have lidt upload hastighed da ellers kan du risikire at blive smidt af netværket. Så konfigurerer din overnet til dette så går det. Bruger du Windows 2000 eller derover kan du også sætte max connections til 400.
Max Dowload Speed [KB/s] 57
Max Upload Speed [KB/s] 10
Line Speed Down [KB/s] 57

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 11-06-03 21:00

Tak for svaret xodeus.

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 11-06-03 21:04

er der ikke et program der gør så man kan downloade hutiger????

Mvh Nick