/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Newsbin pro!
Fra : Nick15
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 11-06-03 20:34

Hej vil gerne downloade nogle film MEN de ligger i små filer som er rar hvordan smelter jeg dem sammen så det er en STOR film og ikke 30 små klip af filmen???

jeg bruger newsbin pro

Mvh Nick

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 11-06-03 21:00

Det gør winrar helt af sigselv når du beder den om det! Der er kun fordi nyhedsgrupperne ikke tillader filer på 600Mb liggende. Så det skal du ikke være bange for! Hent dine stumper. Højreklik med winrar og tryk extract.

Winrar kan hentes her http://www.rarlab.com

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-03 22:04

Hej Nick15

En kollega viste mig engang et program der hedder agent. Det var helt suveræn til det der med de binære filer. Det kunne resume og sammensætte filerne selv og lave partiel download. Partiel download er når flere har postet den samme "bid", så downloader den fra alle posterne, som detkendes fra downloadacceleratorer.

Jeg har fundet programmet her :

http://www.forteinc.com/agent/index.php

Der er også en gratis version "freeagent" der kandet du efterlyser. God fornøjelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-06-03 22:05

detkendes = det kendes

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-06-03 22:08

Ups, du har jo en nyhedslæser xodeus har ret, du skal blot sørge for at ingen af de numrerede rar filer mangler, at de er der allesammen rar,001,002 osv

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:33

Tak for svaret srhansen.