/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopiere en VCD? Hvilket program?
Fra : Kris
Vist : 535 gange
29 point
Dato : 11-06-03 20:19

Jeg skal have kopieret en VCD, har prøvet med Nero(bare almindelig copy), men det vil den ikke. Er der nogen der ved hvilket program ell. hvordan jeg kan få den kopieret?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 39 point
Dato : 11-06-03 20:24

Hej Kris

Til en VDC med dine egne optagelser eller lignende lovlig film, kan du benytte cloneCD:

http://www.clonecd.net/

Er det en ulovlig kopi dur det ikke.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 11-06-03 20:47

srhansen det er der hvor du tager fejl, CloneCD kan kopiere næsten hvad som helst, det er bare et spørgsmål om at lægge en kopi-profil ind ved siden af de andre der som standard er i programmet.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 11-06-03 20:48

Ok, det er mine egne film. Men bare lige for at være nysgerrig, hvorfor kan man ikke med ulovlige film?

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 11-06-03 21:02

Det kan man også! jeg bruger programmet CDRwin for at lave direkte kopier. Det virker bare hver gang!

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 11-06-03 21:08

Tak for svaret srhansen. Det virker helt fint.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-06-03 21:39

Kennybear og xodeus,
Det ved jeg selvfølgelig godt , men kandu er et sobert sted, hvor vi ikke opfordrer eller medvirker til ting vi ikke må.

Fortsat god aften til alle
mvh srhansen