/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billigt abonement
Fra : bne
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 03-12-13 14:41

Har KUN behov for billig tale, sms og mms til danske numre !
Samtaler = ca 1-2 timer, sms = 2-300 og ca 50 mms pr måned
Total-pris skal være garanteret under 75.- kr/måned - hvilket abonnement skal jeg vælge?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-12-13 15:57

Tidligere var Telmore det billigste, og vi kan stadig ringe gratis til andre der også har Telmore,
så hvis du kan blive enige med dine venner? Ingen abonnement, og ellers kun reelt forbrug.

Men nu er Telmore købt op af TDC, der jo er kendt for at ligge i den dyre ende,
så måske er det ikke længere det billigste?

Vi betaler herudover ca 1000 kr pr måned til TDC for home trio, og efterlyser også en billigere løsning,
følger stærkt intereseret med her...

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 03-12-13 17:19
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-13 18:35

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-12-13 21:42

taletidskort

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-13 02:08

Taletidskort fra Lebara, den kan ikke bruges til mms uden at tilkøbe data, kan du undvære mms så finder du ikke noget som er billigere:
http://www.lebara.dk/taletidskort