/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fjernelse af logo nokia 7210
Fra : sniff
Vist : 461 gange
10 point
Dato : 11-06-03 16:43

kan man ikke fjerne operatørlogoet på min nye nokia 72101
det er irriterende at ens egne flotte baggrundsbilleder bliver ødelagt
af at der står udbyderens navn tværs over billedet.
m.v.h. sniff

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-06-03 17:04

Hej sniff

Der er muligvis noget her du kan bruge. Jeg har dog ikke prøvet det selv, men der er et forum hvori du kan spørge om hvordan man gør på precis din telefon:

http://www.mobil-siden.dk/

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : majbritt05

Modtaget 10 point
Dato : 11-06-03 18:25

Hej.

www.12send.dk kan du købe et blankt operatørlogo til 2 kr. Du finder det midt på siden under overskriften : Man kan jo ikke se skoven for bare træer!

Godkendelse af svar
Fra : sniff

Dato : 12-06-03 07:17

Tak for svaret majbritt05.

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 23-06-03 14:32

På min Nokia 3510i (hved sq ik' om det er på din 7210) er der nogle indstillinger som hedder Displayindstillinger. De ligger under Indstillinger. Det er der et punkt der hedder Operatørlogo. Vælg så Fra. Nu skulle du kunne se dit billede!

Med mobilig hilsen
Ezia!