/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Alternativ til youtube?
Fra : dummies_pomfrit
Vist : 799 gange
100 point
Dato : 26-11-13 13:46

Hej.

Er der andre youtube lignende hjemmesider, hvor man kan se videoklip og evt. skrive en kommentar osv.

Jeg er blevet lidt træt af youtube. Pga. De har ændret på youtube indbakken og likes systemmet. Nu skal man have en google+ konto. Og jeg syntes det er blevet mere besværligt.

Også popper der pops-up med reklamer, på de fleste videor. Selvom jeg ikke har bedt om reklamer.

Håber der er nogen som kender andre, gode hjemmesider. Hvor der kan ses videoklip.

Hilsen
dummies_pomfrit

Accepteret svar
Fra : semmer

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-13 13:53

ja, www.vimeo.com er et udmærket bud
de er meget professionelle
og jeg har været meget glad for at anvende dem
nu i vel over 3 år

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark GmbH ug
www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontoret snabela japanskedanmark.dk
Tlf 3529 4200

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-11-13 14:37

hej med dig Dommies_pomfrit.
ja jeg har de samme tanker som dig. Synes efterhånden google, kommer for tæt på. læser alt hvad vi laver og sælger det til annoncerne. Jeg var glad ved den side med de små felter hvor jeg havde vejret og sådan liggende og den sorte linie med kalenderen og gmail. Men nej det må ikke være sådan, hang out og google+ så vi rigtig kan blive forvirret.
Nå youtupe er efterhånden også for meget. Jeg lavede et forslag, som du selv kan lave. det ses på http://stoneplace.dk se den fastkørte bil og læs på programmets hjemmeside. længere omme er ved helifilmene er en anden side. det er ikke mig der lavede det.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-11-13 15:19

Liveleak.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-13 20:18
Godkendelse af svar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 27-11-13 23:46

Tak for svaret semmer.
Også tak til stone47 og de andre brugere, for deres indlæg.