/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Åbne billede maximeret.
Fra : k_m_s
Vist : 413 gange
500 point
Dato : 20-11-13 16:02

Hej.

Hvordan får jeg paint shop pro 9 til at åbne mine filer maximeret?

Når jeg åbner et billede skal jeg hver gang op i højre hjørne og maximere, syntes jeg har været programmet helt igennem men kan ikke finde noget sted jeg kan gøre det.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-11-13 23:46

Jeg tror det afhænger af billedets størrelse.
Se vejledning her ca 1/3 nede, hvor overskriften er "billedets størrelse"
http://www.vufintern.dk/it_paa_vuf/programvejledninger/psp/PaintShopPro7-Tastevejledning.pdf
VH Palle

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 03-12-13 11:33

Hej Palle
Tak for svar.

Jeg tror ikke det afhænger af størrelsen fordi selvom billedet kan være 100 % på skærmen, åbner det i et vindue.

Men gad vide om man et sted kan vælge om billeder skal åbnes i vindue eller maximeret????

Jeg syntes jeg har været alt igennem

Kim

Kommentar
Fra : jakky_ol

Dato : 05-12-13 18:58

Hey Kim,

Ved ikke helt om det er det her du har brug for (har ikke selv programmet), men fandt denne kommentar til et lignende problem:

"Go to the Window menu and uncheck "Tabbed Documents". That will set things back to normal."

Giver det mening? Og endnu bedre, virker det?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-01-14 14:55

Hej Jakky

Nej det virker desværre ikke.

Tror heller ikke at det skal være en slags reset.

Godt nytår

Kim