/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Spywareblaster
Fra : Monsen1234
Vist : 299 gange
100 point
Dato : 11-06-03 15:53

Der er i dag kommet opdatering til Spywareblaster men jeg kan ikke opdaterer i stedet kommer denne meddelse " Run-time error '438' object does`t support this property or method" og så sletter den i stedet navnene på de steder med spyware og der står kun cookies tilbage, hvad er der galt ?

mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-06-03 15:57

Det har jeg godt nok aldrig været ude for, har selv lige opdateret og det gik fint.

Håber du får noget hjælp til at ordne det problem

Bantam

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 11-06-03 15:59

Ja "als" plejer at være inde i det der.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-06-03 16:03

Ja, det var også ham jeg straks tænkte på, han har hjulpet mig når jeg har haft problemer, bland andet med spy boot

Bantam

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 11-06-03 16:49

Jeg har prøvet at afinstallere Spywareblaster og installere den igen med det har ikke hjulpet

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-03 17:21

Hej, jeg er på arbejde nu, men jeg vil gerne vende tilbage imorgen for jeg tror jeg har løsningen. mvh als

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 11-06-03 17:33

Tak skal du have als

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-06-03 17:45

Det er godt vi har als, når vi får problemer med sikkerheden

Bantam

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 11-06-03 19:22

Ja det er rigtigt, men efter jeg har genstartet computeren virkede det lige pludselig igen, men da jeg ved als sikkert havde hjulpet mig vil jeg give ham mine point da jeg jo ikke kan få dem igen og det er jo igen grund til de skal gå til spilde.

mvh: Monsen.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 11-06-03 19:25

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-06-03 19:28

Det var da godt, det virker igen.

Gad vide hvad der var galt??

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : als

Dato : 11-06-03 22:55

Tak, det var da alt for meget, men jeg har undersøgt sagen nærmere nu, hvor jeg fik nogen tid. Der har været en del ustabilitet ved den seneste opdatering og det skyldes en ustabil server hvor der skulle downloades fra. Monsen1234 du er ikke den eneste som har haft det problem. Det er der rigtig mange som har haft, og lige som ved dig lykkedes det til sidst når man har genstartet. De fleste har dog haft en run time error 339, men det er jo lige meget nu når det virker. Gå lige ind i SpywareBlaster og se om det hele ligger der igen hvor det skal ligge. Gør det det er alt ok, ellers må du endelig komme tilbage.

Kommentar
Fra : als

Dato : 11-06-03 23:16

Prøv iøvrigt lige at læse her da skriver de noget om seneste opdatering af spywareBlaster
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#Testet