/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Strømforsyning til laptop
Fra : bluesky
Vist : 523 gange
300 point
Dato : 17-11-13 16:36

Er der nogen af jer som ligger inde med en strømforsyning til en XONE laptop ??
Input 100-240V~50/60 HZ 1,5A
Output 20,0V 3,25A 65W max.
På forhånd tak
Bluesky

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 17-11-13 16:48
Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-11-13 17:48

Når bluesky skal bruge en på 20 V 3,25 A er det da noget over målet at foreslå en der kan op til 24 V 8,5 A . Det er ca 3 gange så stor effekt som nødvendigt.
Når han har kunne ødelægge den originale strømforsyning, er der da også stor risiko for at han en dag sætter den til 24 V.

Gå i stedet på jagt efter en 20 V strømforsyning. De er ikke så sjældne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-13 18:05

Det er en UNIVERSAL strømforsyning, og nu tror jeg slet ikke bluesky er interesseret i at købe en, den skal nok helst være GRATIS
Citat
Er der nogen af jer som ligger inde med en strømforsyning til en XONE laptop ??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-11-13 18:49

Køb en universal hos din lokale PC pusher. Jeg vil tror den kan fås for et sted mellem 100 – 200 kr.

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 18-11-13 15:46

Tak for svaret Klaudi.

Hejsa,

Nej jeg måtte ryste op med 399,- for en universatl adapter hos den "lokale PC puscher" . Men at høre konen ynke over sin manglende laptop var da ikke til at holde ud.

Tak for jeres input og Klaudi da du var den første til at respondere får du kredit

Bluesky

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-13 16:42

velbekomme