/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Magix Audio Cleaner
Fra : js2706
Vist : 752 gange
100 point
Dato : 15-11-13 14:15

Jeg har af og til behov for at overspille gamle grammofonplader til cd'er. Hidtil har jeg bare indspillet med Audacity - fint nok. Men nu er jeg stødt på en reklame for Magix Audio Cleaner, som efter det at dømme skulle være alle tiders - nærmest et mirakel! Mit spørgsmål er nu, om nogen her har erfaring med dette produkt. Det koster trods alt en 400 kr.-seddel, så man køber ikke sådan bare uden videre!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-13 15:23

Du kan hente en prøve version, så kan du se om det er noget du kan bruge!
http://www.magix.com/dk/gratis-download/

MAGIX Audio Cleaning Lab 2013
http://dl03.magix.net/trial_acl2013dlm.exe

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-11-13 17:02

Jeg har brugt Magix audio cleaner rigtigt meget. Ganske udmærket program, ikke blot til at overspille LP'er til Cd'er eller filer, men også til at lave MP3 filer med og andet sjovt med.

De har tit tilbud på alle deres programmer (dog et af gangen) så det burde være til at finde til en rimelig pris, hvis du ikke skal bruge det her og nu.

MVH

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-13 17:46

Kan ikke selv komme ind på siden, men der findes diverse gode software tilbud..
http://www.ioffer.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-13 17:49

Ellers kan du jo bare bruge et simpelt program som trialreset eller lignende, så udløber prøvetiden stort set aldrig
https://www.google.dk/#q=trial+reset

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 15-11-13 23:02

Lige nu er jeg i gang med at prøve Magix, men er egentlig ikke særlig imponeret over resultatet, som er dårligere end på båndet. Der er lidt flimmer på billedet, og lyden "hakker". Jeg har mulighed for at låne en LG overspiller, og hvis det bli'r bedre, anskaffer jeg nok sådan en.

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 15-11-13 23:40

Undskyld - dette indlæg er gået "galt i byen" - hører hjemme under "Musik", hvor jeg har et spørgsmål osse!

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 15-11-13 23:43

Nej - under "Foto". Ja, jeg kludrer lidt i det her sidst på aftenen!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-13 10:03

Har du prøvet Spin It Again?

Den syntes jeg er ok, og det kan "bare" det at optage, rense og gemme!
http://acoustica.com/spinitagain/

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 17-11-13 14:21

Nej, det har jeg aldrig hørt om - måske skulle man hellere prøve det? Men der nævnes kun mp3 - kan den mon osse levere wav-filer?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-13 14:41

Den indspiller til wav fil, du kan så vælge om du vil gemme i mp3/wav/ogg/wma

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 17-11-13 14:44

Ja, men det er så ok. Jeg har altid kun brugt wav!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-13 18:48

Var det noget der kunne bruges!

Hvis det kunne, har jeg en nøgle til det du må låne!

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 29-11-13 23:45

Hej Klaudi! Jeg har bestemt for at købe det. Jeg har talt med et par stykker som har det og er godt tilfredse. Så det bliver nok sådan! Og tak for tippet!

Godkendelse af svar
Fra : js2706

Dato : 29-11-13 23:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-13 09:32

velbekomme