/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ebay
Fra : janik
Vist : 811 gange
100 point
Dato : 10-11-13 08:22

Nogen der ved hvad der er sket med ebay.dk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-11-13 09:38

De har vel bare fjernet hjemmesiden efter stort tab i landet.

http://www.business.dk/detailhandel/milliardtab-paa-den-blaa-avis

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 10-11-13 12:31

Ja, du siger noget, janik!

Jeg troede, at det kun er bøvl med min computer, der gør, at jeg ikke længere kan komme på ebay.dk, men kun på ebay.com.

Ebay.dk kan vel ikke være permanent lukket, uden at det er blevet omtalt i medierne?

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 10-11-13 12:52
Kommentar
Fra : janik

Dato : 10-11-13 12:57

jøjø ja det er da øv har brugt ebay.dk meget men har da også brugt ebay.com suntes bare
det er lidt lettere ..

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 10-11-13 13:21

Ja, ebay.com fungerer fint nok, men i nogle tilfælde gik det lettere med den danske ebay.

Åbenbart har den været væk fra i forgårs, den 7., og åbenbart har brugerne fået en besked om det via e-mail.
Den har jeg så fået direkte i spamfilteret åbenbart.

Men hvorfor pokker det ikke er omtalt i medierne, når det lukker ned, det forstår jeg ikke - når det blev omtalt så grundigt, da ebay.dk startede op.

Men godt at ebay.com stadig er der, for jeg er blevet vældig glad for at handle der.
Nemt, billigt og kæmpe udvalg

Kommentar
Fra : janik

Dato : 10-11-13 13:52

jøjø ved det ikke

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 09:08

Der er en smølf der har spist ebay!!!!

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-13 12:38

Det er ikke blevet omtalt i medierne, da ebay.dk egentlig ikke havde noget direkte salg, men der blev solgt via partnersiderne co.uk, com og de, alt efter geografien der blev søgt på under annoncerne.
Personlig synes jeg det er nemmest at søge via co.uk.

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 14-11-13 12:41

Tak for svaret xodeus.