/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
google crome
Fra : trimare46
Vist : 556 gange
300 point
Dato : 02-11-13 19:20

nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at prøve google crome, men hvordan finder jeg de foretrukne sider jeg har lagt ind på den gamle google?
de kan vel ikke bare være væk.
jeg synes ikke jeg kan finde oget som helst med den browser uden jeg skal skrive i søgefeltet hele tiden.
kue det tækes, at der et eller andet sted liggert en demo-video om det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-11-13 19:30

Mener du dine fortrukne fra din gamle browser?

https://support.google.com/chrome/answer/95418
Har du importeret dine indstillinger som beskrevet på linket.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-13 19:44

det er så gjort, men min browser åbner stadig i den gamle googleversion. det kan da ikke være meningen, at jeg hver gang skal id og vælge google crome.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-13 10:28

Måske i indstillinger og der vælge Crome som standard browser.
Eller bare klik på Crome Ikonet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 03-11-13 20:19

Hent og installer google Chrome
http://www.google.com/intl/da/chrome/

Start og skriv oppe i adresselinjen > google.dk <
oppe til højre sidder der 3 vandrette strejer > klik og vælg indstillinger
Klik nu på den linje der hedder " åbn bestemt.................. klik på angiv sider
Klik > brug aktuel side
Er der flere så slet den der ikke hedder "www.google.dk"
Nu åbner den din side hver gang

Hvis du yderligere også logger ind med gmail og bruger den som aktuel side, vil den starte din personlige google hver gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-13 20:20

Hov - du skal selvfølgelig ikke hente den hvis du har den allerede.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 10-12-13 14:56

Tak for svaret Eyvind.