/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Tilslut ekstra harddiskoptager til TV
Fra : Desimule
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 29-10-13 19:01

Jeg har i forvejen to harddiskoptagere tilsluttet mit TV. De to HD er forbundet med et scartkabel. Antenneforbindelsen går ind i den ene og ud til tv fra den anden . Nu vil jeg gerne tilslutte endnu en HD, men den jeg har købt, har hverken scart eller ekstra HDMI ind/udgang. Mit spørgsmål er så, om det kan lade sig gøre at have alle tre tilsluttet??

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-13 19:07

Du skal have delt det ene scart stik og så ellers finde et kabel der passer til din maskine.
Er du i tvivl, så er de flinke til at hjælpe her:
http://www.av-cables.dk/scart-til-component/?gclid=CPHLv_nQvLoCFa57cAod7R4Agw

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-13 19:09

Ellers må du da se en grusom masse tv, siden du har sådan en maskinpark.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 29-10-13 19:44

Tak for input mig-selv. Det lurer jeg lige lidt på

Jeg ser ikke ret meget tv, og jeg får sjældent set det, jeg har optaget......derfor har jeg brug for mere plads

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-13 20:36

Ok, men var det så ikke nemmere/ billigere at købe en usb-fidus, der kan optage tv på din pc
http://www.altomdata.dk/datatid/vaerd-at-vide-tv-paa-pc
http://www.pricerunner.dk/cl/180/TV-kort?sort=3&viewType=standard

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-13 20:44

NB: kan du ikke sætte en ekstern usb disk i bagen på de maskiner du har nu.

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 28-11-13 18:01

Tak for svaret mig-selv.

Du får pointene som tak for tip om av-cables. Godt at vide, at de er gode til at rådgive. Jeg har ikke brugt dem nu, men har selv fundet ud af det. ALLE harddiskoptagerne skal bare forbindes med antennestik