/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tilbehør
Fra : kivi
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 24-10-13 08:14

plejer der ikke at være en mappe tilbehør med forskellige ting bl.a kommandopromt

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-10-13 08:16

jeg glemte at det var win7

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-13 08:20

Hvad mener du med "en mappe tilbehør"?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-10-13 08:25

Alle programmer, og så scroller du ned til du ser mappen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-13 08:46

Citat
Alle programmer, og så scroller du ned til du ser mappen.

Jow sådan kan jeg da se alle min programmer...

Men måske du tænker på den måde det så ud med XP?

https://www.google.dk/search?q=xp+style&oq=xp+style&aqs=chrome..69i57.4097j0j1&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-10-13 10:55

Microsoft vil jo gøre det "nemmere", men det bliver det ikke for os der har tingene i rygmarven

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-13 11:07

Citat
plejer der ikke at være en mappe tilbehør med forskellige ting bl.a kommandopromt
I min WIN7 Ultimate er der en mappe der hedder Tilbehør, hvor det du efterlyser er.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-13 11:07

Citat
Microsoft vil jo gøre det "nemmere", men det bliver det ikke for os der har tingene i rygmarven

Jeg foretrækker nu også at have det i computeren...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-10-13 11:14

det er win 7 ultimate men hvor pokker er den blevet af den er på min kones men ikke på min

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-10-13 13:34

Citat
Jeg foretrækker nu også at have det i computeren... [Av]

Du ved hvad jeg mener, at have funktionen som instinkt

Tænk sig hvis man fandt på at bytte totalt rundt på bogstaverne i tastaturet.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-10-13 13:46

er der dog ikke en som kan fortælle mig hvordan jeg får den tilbage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-13 14:27

Altså den skal ligge her:

Start > hold musen over alle programmer > så er den til at se.

Højreklik på Start > søg > skriv tilbehør > nu kan du se mappen
nu skal du højreklikke på mappen tilbehør > opret genvej > sig ja til skrivebordet >
så kan du trække genvejen ind i start bagefter

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-13 01:57
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-13 07:24

kig i papirkurv

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-10-13 08:50

nu går den helt bananas nu får jeg denne besked når jeg starter op " initialisering af interaktiv logonproces mislykkedes " så hvad er det der sker jeg har scannet med avg og den sagde ikke noget jeg er jo ikke meget at formatere og starte forfra

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-10-13 13:45

Tak for svaret mig-selv.