/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows fejl: 0xc0000135
Fra : Thyregod8
Vist : 840 gange
200 point
Dato : 15-10-13 14:35

Jeg har nogle programmer, der ikke kan startes. Disse programmer har det til fælles, at indlæsningen af programmet stopper og der kommer en Windows fejlmeddelelse 0xc0000135 og man bliver bedt om at stoppe programmet. Jeg har søgt på fejlmeddelelsen og der er et par løsninger jeg har prøvet via msconfig, men ingen løsning. Nogle skriver, det kan skyldes at Microsoft .net Framework ikke er installeret; tilsyneladende er den det.

Der er råd på nettet, at reinstallere styresystemet, men det er meget omstændigt for mig, da jeg har meget liggende på maskinen.

Jeg håber på at nogen har lidt erfaring med problemet og kan komme med noget, så jeg ikke skal den tunge vej og reinstallere styresystemet. Hvad kan det skyldes ud over det nævnte og hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-10-13 15:16

Hvilke programmer drejer det sig om?

Når du nu skriver .net framework, så skal du lige huske der er flere versioner af det.

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-13 16:18
Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 15-10-13 17:37

Citat
så skal du lige huske der er flere versioner af det.

Der findes kun en slags Microsoft .net framework. Hvis jeg downloader f.eks. ver 3 får jeg at vide at jeg har en ver. 4 og download stopper. Højere ver. er kun en udbedring af programmet.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 15-10-13 19:42

Prøv at afinstallere alle versioner af .net og prøv igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-13 21:14

Henter du Framework hos MS eller lader du programmerne hente det for dig.
Selv har jeg mange Frameworks liggende på min Win7 uden problemer, de er hentet som INSTALLER.EXE direkte hos MS, og kan indstalleres uden problemer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-10-13 07:54

Citat
Der findes kun en slags Microsoft .net framework

Nej, det findes flere, fx 1.0, 1.1, 2.0, 3, 3.5, 4, 4.5 og 4.5.1
De fleste programmer skal bruge en bestem version, er den version ikke installeret eller bliver den afinstalleret så kan programmet ikke køre. Finde ud af hvilken version dit/dine programmer er afhængig af og afinstaller den og genisntaller den.

Godkendelse af svar
Fra : Thyregod8

Dato : 25-10-13 18:49

Tak for svaret swarn. Men jeg kom ikke så langt, må nok installere windows igen. Kom dog lidt af sted.