/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
From the Time we say Goodbye
Fra : werter
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 11-10-13 20:22

I 1950-erne dansede man engelskvals til denne melodi, kaldet "From the Time we say Goodbye":

http://www.cjcjcj.dk/music/fromtime.mp3

For mange år siden fandt jeg tilfældigt melodien i Politikens Lystige Viser under en helt anden titel, daterende sig fra sidst i 1800-tallet. Har ikke kunnet finde denne gamle version igen.
Kan nogen mon hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-10-13 18:04

Kan kun huske den med Vera Lynn

Kommentar
Fra : werter

Dato : 13-10-13 13:50

JA; men hvordan var den oprindelige tekst fra 1800-tallet. Var det en folkemelodi?

Annuller spørgsmålet
Fra : werter

Dato : 06-12-13 23:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Tak til de, der har prøvet at hjælpe mig!