/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvad skal man have for at Unlocke
Fra : smsidiot
Vist : 524 gange
121 point
Dato : 11-06-03 07:26

Hej hvad skal man have til at beggynde at unlocke?
er denne sæt god til det http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe ?

HIlsen Jonas

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 121 point
Dato : 11-06-03 09:48

det er den ultimative pakke du der har kik på den kan du roligt købe...?

hæld og lykke med det.

hvis du skal til at unlocke så få dig lidtgratis reklame her----->

http://www.dkunlock.dk/opretfirma.asp

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 11-06-03 14:04

Det vil sige at den er god som ny beggynder?

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 11-06-03 14:11

Den er fin til ny beggynder den startede jeg også med, og så har du kabler til 80% af de telefoner som bliver unlocket.

Hilsen
Chronoghraph.dk
Istedgade 43
tlf. 33-790075
Unlock/teleudstyr

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 14:25

Hejsa

Du skal bare lige huske´, at udover kablerne skal du jo også have noget software.... Dette er lidt dyrt og de fleste programmer er beskyttet med en Dongle, så man ikke bare kan kopiere dem. Jeg kan næsten unlocke alle telefoner, men jeg har også investeret ca. 5000 i kabler + software.

Med Venlig Hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : fresher

Dato : 11-06-03 14:52

Prøv at gå ind på: http://www.cellseek.com/unlocking/nokia.html

Så Mangler i bare kablerne som i kan købe på: http://www.mobilkabler.dk/shop/

_-Fresher-_

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 15:01

Fresher---> Jeg har prøvet at bruge noget af softwaren, som man kan hente der.... Det virker ikke på alle telefonerne, så som 3510, 3510i, 3650, 7650 og det er dem som der er mest efterspørgsel på. Det eneste software, som jeg har kunnet låse alle Nokia op med er Tweak 2.0 fra techtron

Kommentar
Fra : johs

Dato : 11-06-03 15:43

OG så husk lige at 80-90 % af alle tlf. er nokia

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 11-06-03 15:51

er der ikke software med i den pakke?

Kommentar
Fra : wal

Dato : 20-08-03 23:19

Hvem siger at man skal unlocke en mobil-telefon. Det har faktisk vist sig at køber du en mobil i en forretning og de siger den er låst til fx. sonofon, skal man ikke regne med at det passer. Det man gør forkert er det simkort man får MED, DET sætter man i sin mobil telefon. Ok men hvem ved ikke om de numerer man får med, ikke er dem der LÅSER DIN MOBIL-TELEFON.Ps. jeg har selv prøvet det.Ok. Men det var nu ikke det, DU SPURGTE OM.Men de priser du har fået er også ok,men hvem siger at man kan blive ved med at åbne en mobil med et kabel sæt?. Ps det er kon det jeg fornemmer.Undskyld hvis min text ikke er helt Ok. Man har jo alle en mening.

Godkendelse af svar
Fra : smsidiot

Dato : 05-09-03 15:31

Tak for svaret soll. Den var god og jeg har opratte det