/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
hjemmehjælpsfirmaer
Fra : skytten49
Vist : 823 gange
100 point
Dato : 05-10-13 17:22

Er der nogen der kender følgende hjemmehjælpsfirmaer. Og hvis du har en af dem, er du tilfreds?
•Jasmin Hjemmepleje
•Clara Service
•Cura Pleje

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-13 20:07

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-10-13 20:22

Har Du ikke lige oprettet DIT EGET???

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-10-13 21:21

De tre annullerede, var fordi jeg ikke fik nogen brugbare svar, men bare nedgørende kommentater som nu. Hvis ikke I kan svare seriøst på mit spørgsmål, så lad dog være med at blande jer.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 05-10-13 21:43

Får man ikke hjemmehjælp fra kommunen, er det ikke godt nok?
Henvend dig der...

Ellers se eksempelvis her:
http://www.dethitter.dk/sog/Hjemmehj%C3%A6lp/

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-10-13 23:08

hej svendgiversen. Ideen er godnok, men der er meget få anmeldelser. Det er svært at vide, når der kun er 1 eller 2 bedømmelser om de er bedømt efter erfaring over lang tid, eller en spontan bedømmelse efter 1 besøg. Jeg håber stadig, at der er nogen der kan fortælle om egne erfaringer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-13 23:47

De er alle tre godkendt af Ballerup kommune.

Godkendelse af svar
Fra : skytten49

Dato : 06-10-13 19:51

Tak for svaret svendgiversen.