/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Favoritlinje opretter sig selv!?
Fra : casperS
Vist : 1128 gange
98 point
Dato : 27-09-13 15:03

Hej
Under fanen "Favoritter" er min computer pludselig begyndt at oprette mappen "Favoritlinje" af sig selv, ikke nok med at når jeg sletter den kommer den bare igen, men den kommer mange gange, bare mens jeg har skrevet dette er der kommet 3-4 Favoritlinje mapper mere... Tror der er ca. 30 Favoritlinje mapper nu, og det bliver bare ved og ved, selvom jeg sletter dem alle?? Har søgt lidt på nettet om andre har oplevet samme problem men uden held desværre. Nogle der kan hjælpe? (Tænker lidt om det er en virus...)
Pft!

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-13 15:15

Til casperS

Jeg har det lidt på samme måde så jeg følger lige med, hvis det ikke gør noget.

Men hos mig er det sådan at når jeg åbner favoritter så er der rigtig mange mapper i, og der er mange ens som jeg ikke har sat ind.

Hilsen swarn

Hvis tiden gik med træsko på,
var der nok mere vi ku´nå,
nu tikker den så vildt af sted,
at det er svært at følge med

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 108 point
Dato : 27-09-13 16:00

Adwcleaner er et godt program til at fjerne spy- og malware,
kan downloades direkte her
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

det skader heller ikke at tjekke computeren med Malwarebytes
hentes direkte her
http://fileforum.betanews.com/download/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-13 16:01

Citat
Adwcleaner er et godt program til at fjerne spy- og malware,

glemte at tilføje,.. specielt 'falske' toolbar's,.. med alt hvad dertil hører,..

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 27-09-13 16:58

Gør nu først som EA-HS siger, så slet alle de toolsbars du har fået.
At en opdatering af Java skal have lov til at tilføre en toolbar og rette din søgemaskine, burde være ulovligt. Men her på nettet gælder kun lovløshed. hej hej
hilsen Steen

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 27-09-13 17:12

Tak for svarerne. Jeg tror jeg har fundet ud af det - Lavede en systemgendannelse, og nu ser det ud til at være væk igen... (Har måske en lille ide om at det kunne være i iCloud problemet opstod, da det stoppede efter jeg fjernede fluebenet i "Bogmærker med Internet Explorer" i menuen?)

Siger altid nej tak til alle de skide toolbars, så dem er der ingen af ;)

Go weekend!

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 27-09-13 17:14

Tak for svaret EA_HS.