/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Eksklusion or not ?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 2552 gange
500 point
Dato : 23-09-13 15:55

En lille ubetydelig jagtforening beslutter at beskylde DJ for at have ekskluderet dem, selv om DJ ikke har ekskluderet den lille ubetydelige jagtforening, nu kræver den ubetydelige jagtforening en personlig undskyldning til hvert medlem, fra DJ, eller så? eller så hvad?

SHV, en jæger gik at jage

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-09-13 18:55

Sig mig lige en ting, Sandhed, er det et tænkt eksempel eller fra den virkelige verden ?? Ingen kan da være så tåbelig ?

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-09-13 19:05

Jo da Sandhedsvidnet. For han løber altid kun med en halv vind og denne gang sender jeg uden først at spørge Tombe. Sandhedsvidnet lille indlæg til rette vedkomne, så må vi se hvad der skeer..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-09-13 19:39

Jo da Sandhedsvidnet. For han løber altid kun med en halv vind og denne gang sender jeg uden først at spørge Tombe. Sandhedsvidnet lille indlæg til rette vedkomne, så må vi se hvad der skeer.. jeg løber skam ikke med en halv vind, men det ser ud til Knudsen har slået en hel vind Øjenvidnet det er faktisk fra den virkelige verden

SHV, hullahopsala

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 23-09-13 19:43

Kære bb1

Citat
denne gang sender jeg uden først at spørge Tombe. Sandhedsvidnet lille indlæg til rette vedkomne, så må vi se hvad der skeer..

Er det til den stedlige politimester?

TRD

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-09-13 20:02

Her må jeg meddele, at jeg er helt og totalt på Herrens mark - og aner ikke en dyt om, hvad sagen drejer sig om...?
Menæh, når Bajut-Knudsen er indover, er det garanteret noget med kød på - og skandalerne står vel nærmest i kø

Er det sådan, Sandhed, at du vil oplyse hvad sagen drejer sig om..?

Mvh.
Tommy
Venter spændt

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-09-13 21:11

Kaptajn Tommy, via dette link http://www.horsensjagt.dk/medlemsinfo kan du se hvad der sker i en af DJ mest betydningsfulde jagtforening.
Hvis de vil flytter foreningen til DLS, får de et problem, for Knudsen kan ikke følge med

SHV, tratratrattelitut

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-09-13 22:05

I næste uge tager HOJ kontakt med en Advokat for at få afklaret 100 % om DJ’ vedtægter er lovlige ifht. HOJ, som DJ flere gange har anderkendt som en selvstændig juridisk enhed med ret til egne vedtægter.

Rap, rap og 100 x rap.

Hvor KnaldBalle er, er der ballade.

Anderkendt: Melding fra HOJ`s luftmeldekorps. Rap, rap og rap.

Mvh.
Tonganeseren

Gudfader i skuret, hvor ville jeg skamme mig, hvis jeg havde været medunderskriver.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-09-13 22:21

Ud med hele slænget, ikke mindst den falske skidderik til BalleRøven så kan han gå i kredsløb omkring rundkørslen, det er den eneste kreds man kan være bekendt at have ham i, helst oppe i 30.000 fod.
Meld jer da ud hele slænget, i vil atter igen kun balladen.
Måske kan I få Savføren til at skrive for jer, så en almen dansker kan forstå, hvad I tror I har gang i ;, husk nu at honoraret tages fra egne lommer denne gang, ikke sandt.)

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 00:50

Følgende er kreativt klippet fra HOJ medlemsinfo:

Årets buk (Svensk) - Christian Henriksen (2.tv)

Årets danske buk - Thomas Skousbøl (2.th)

Årets mest specielle buk - Allan Henriksen (th)

Årets buk 3 plads - Ole Sørensen (tv)

Årets kvaj 1. plads - Bent Ballegaard Knudsen (liggende)

Se flere billeder fra Trofæaftenen under galleri

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-09-13 06:36

Altså i må liiiiiiiiiiiige hjælpe mig, som jeg læser det, bruger bestyrelsen nogle medlemmer, der følger sig ekskluderet, som spydspids, medens bestyrelsen selv holder lav profil, eller hyr?
Kan bestyrelsen ikke forklare de menige medlemmer, at de ikke behøver at føle sig ekskluderet? hvad med de medlemmer som bliver taget som gidsel og som ikke har noget udestående med DJ ledelse, er det OK, er det ikke HOJ opgave at orienterer medlemmerne og ikke DJ, er HOJ bestyrelsen handlingslammet og det er de sidste krampetrækninger, det tyder på det, for den 13 august er passeret for laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid siden

SHV, vil nu stiiiiiiille og roooooooooooligt vente på svar

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-09-13 08:43

Nå sådan forholder det sig !!
Det er så grunden til, at vi i lange perioder ikke har hørt et suk fra løgenhalsen BalleFræs - han kan nemlig ikke multi-taske, som det hedder på nu-dansk !!
Men det er ganske typisk for de steder Balledrengen færdes: Splid og ballade, løgn og fordrejninger !
Jeg tror sgu' du har ret Sandheden - den lille lokale forening er ved at gå op i limningen - prøv at se nogle af billederne fra linket til foreningens hjemmeside/galleri - det fortæller jo meget om sådan en samling knoldsparkere med PornoBendt som forgrundsfigur - liggende - vorherre bevares !!
Får(4) more jers(år)

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-13 09:10

Vi må anderkende, at kreds 3 har der eget regelsæt, både moralsk og omkring jagt og færdselslove.
Vi skal nok ikke onderkende den magt, BalleFjammeren har over bestyrelsen i kraft af, hans jagtinvitationer, lige før generalforsamligerne, hvor der er muligheder for en suppedeletant post, som senere kan veksles til en fuldgyldigt taburet klæber post, Får Mores Years for alle danske jægres bedste hvor han kæmper sin egen sag i DJ. Ud med hele slænget, det kan kun gå for langsomt.
De kalder området ude omkring BalleFjammeren for " Lille Dan Chicken " lige inden han afholder sine bestyrelsesjagter, det gælder larmen for alle de knapt flyvefærdige vagtler, fasaner, rødben og en enkelt agerkylling han smider ud på arealet, lige inden han skal sove den ud på sofaen, med støvler på, og savl på skjorten efter den hårde trailerjagt.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-09-13 09:14

Ypperlig læsning findes der skam på den horsensianske hjemmeside under arrangementer: Her kan man læse, at foreningen afholder jagt på Løvenholt den 16.11.13 - mødetid kl. 9.00 i jagthuset. Der bydes på kaffe og rundstykker, som dog skal betales af deltagerne selv: Kr. 650,-/næse.
Og så kommer der virkelig en perle: Der skydes efter jagtloven "måske der er en såt eller to, hvor der må skydes råvildt - oplyses ved hver enkelt såt !!"
Det vil sige, at der ikke må nedlægges vildt, men udelukkende jagtloven - er den så blevet hængt op i nogle træer, eller hvorledes ??? Joh, igen fornægter Ballegårds gavtyvestreger sig på bedste vis - ren og skær fortjeneste !! Hvis så de dygtige skytter får "nedlagt" et passende antal jagtlove, så kan der måske - måske tillades nedlæggelse af en gammel tandløs rå, som går i indhegning eller hur ???

Knæk og bræk (af grin)

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 12:41

Hmmmmm! Jeg har hørt noget om, at en ubetydelig lokalforening har stillet DJ et ultimatum. Man forlanger faktisk at formandsposten i forbundet går til et bestyrelsesmedlem i den ubetydelige lokalforening. I modsat fald melder man sig ud. Hold da helt op.

Mvh.
Tonganeseren
Ser alt - hører alt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 12:46

Kære ØV!
Nogle skyder efter koranen - andre efter biblen. Hvad skal det ikke ende med. Har de kære Multi-X`ere bemærket paraderne på KnaldBalles hjhemmeside? Masser af hunde og bestyrelsesmedlemmer I HOJ - men ikke meget vildt.

Måske skyder de til billeder af agerhøns, fasaner og råvildt - som er ophængt på passende steder.

Hold da helt op.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-09-13 13:20

Navnet HOJ/hoj sagde mig et og andet, men hvad?.....Tænke....tænke....og atter tænke......OOOOOG BINGO!!
Jagtformidlingen havde for 3 mdr. siden en starut, som skrev en masse ting om C.L.C. Bl.a. om regnskaber, ledelse - og "jeg ska' komme efter dig ska' jeg"...etc........
Denne starut underskrev sig "hoj" (Han var nok udnævnt af foreningen, som en af de skriftkloge...udnævnelsen skete nok i en 40 hestes huggert..???? )

I starten formulerede "hoj" sine indlæg således, at man ikke var i tvivl om, at indlæggene var skrevet og forfattet af en meget kendt og berømt jysk forfatter. Da det blev bemærket, kunne "hoj" lige pludselig godt formulere sig.......Underligt ikke...? (Skribenten blev nok udskiftet )

Men er der noget om - i samme forening, at, der en bror til den nok så kendte Rodehoved.?
Og på denne måde bruges HOJ til at skabe splid og ballade i DJ ????
Vi husker på, hvor Balle befinder sig, dér er balladen - Og derfra kommer navnet, "Balladegård"

Der sku' ugler i mosen.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 14:02

Igen BINGO - kære Kpt. Tommy. Sådan hænger det netop sammen. Det er til at brække sig over. Så huit vides er der ikke afsendt nogen undskyldning fra DJ, som givetvis blæser HOJ en lang march ud af forbundet. Lad os håbe det går således.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-09-13 14:43

Hej Tommy.

Jeg har lige talt med én af mine jyske venner som kunne bekræfte, at næstformanden i den lille jagtforening er bror til den tidligere formand i DJ
Nettet begynder nu at strammes omkring Ballen og alle hans "disciple" - nogle af medlemmerne skal nok regne med at få et spark i røven ud af DJ, incl. BalleFjoget - så 4 more years er ikke aktuelt for denne hertug !! Lad ham blot gå planken ud, den lille lede mide

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-09-13 15:09

Jeg har haft blacklistet = Ekskluderet Knudsen for at få lidt ro på bagsmækken, så vi andre seriøse kan komme til orde, nu er Eksklusionen ophævet for hr. vildtforvalter Knudsen.

SHV, ser frem til et brugbart svar fra et menigt bestyrelsesmedlem.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-09-13 16:59

Det vil sige, hvis og såfremt Balleyard får sparket - og yt af DJ, så er han smidt ud af 2 landsdækkende jægerforbund ja ja ja, plus det løse - d.v.s. samtlige jagtforum, hvor der debatteres jagt.

Skal man grine eller græde...? jeg hulker af grin.

Balle dit store FJOLS, hvad siger du til dit forsvar

Mvh.
Tommy.
Jeg får en ubændig lyst til at synge.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-09-13 17:47

Ved godt det er lidt kedeligt, men læs de to referater fra kreds 3, især Referatet fra 2012 er sjov læsning, hvor Knudsen virkelig træder i karakter, for sent indkommet forslag m.m. bøvl og ballade 2013 er der ro på, der er CLC blevet formand og er til stede, har Knudsen meldt fra??????????
http://www.jagtkreds3.dk/kredsbestyrelsen-s-sider/

SHV, Dejlig vejr

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 20:04

Citat fra et røvkedeligt møde:
JBA havde været på DJ’s debatsider, hvor BB havde kommenteret JBA’s deltagelse i
årsmødet for JKF Horsens. JBA kunne ikke genkende BB’s negative udlægning af hans
deltagelse. Flere bestyrelsesmedlemmer gav klart til kende, at man ikke ønsker nedladende
bemærkninger og rygter på debatsiderne.
· BB orienterede om at kronvildtgruppe Midtjylland arbejder på også at blive til hjortelaug.
· EL bad BB om at tage kontakt til Hundekoordinatoren vedrørende udstilling ved EU i
jagthornsblæsning 2012 i Horsens

Nådada! Pas nu på Bent Ballegaard Knudsen, som her på siden hedder bb1.

Ellers har jeg kun et enkelt spørgsmål de tre møder:

Jagthornskoordinator!!! Hvad er det for en fætter. Er det ikke en dirigent?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 20:06

Hvad laver hundene på en ustilling ved EU i jagthornsblæsning??? Skal de hyle over- og understemmer??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-09-13 20:40

Jagthornskoordinator er en stabejs der bestemmer om der skal truttes ba buuuuu - eller baaaaa bu....
Men det gæler i Jægerforbundet som i resten af samfundet, titler, titler og titler. Det gi'r gratis kaffe og kawe - men for Balles vedkommende, ingen frem og te bawe.

Hvilken melodunte skal truttes når DJ giver HOJ & Co 5 kolde tæer i æ røv.
Det er Balleknolden der er Co.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 22:27

http://www.horsensjagt.dk/medlemsinfo

Prøv lige denne her. Gå op til GALLERI og kør helt ned i bunden, hvor man desværre kun ser røveren af KnaldBalle.

Her øver man sig i forbiskud og anskydning. Hvad tænker de på derovre? Jeg er rystet, og man burde gå til DJ med sagen. Føj.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-13 22:34

Og prøv så lige at studere bukkeskiverne. Det er jo katastrofalt og skandaløst at de tungthovede bønder omkring Horsens ikke skyder bedre. Uhyggeligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-13 08:05

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-09-13 14:03

Det er "ik' møjet vi ser til Balledrønet"
Hmmmmmm....mon han er begyndt at repræsentere det tavse flertal ?

Ja okay da, jeg tror også jeg havde valgt at krybe i flyverskjul, hvis jeg havde skidt godt og grundigt bukserne. Det lugter jo
Bæbunken bliver nok fotograferet og lagt op på hjemmesiden som årets trofæ

Årets lortebunke - Balledrønet.

Årets canonfoto af samme bunke - Amagerkaneren.

Årets forbiskud - Er ikke fundet endnu, da der stadig skydes forbi.....

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-09-13 17:15

HOJ bestyrelsen skriver at der medlemmer der føler sig ekskluderet, øhhhhhhh lad os antage at bestyrelsen betaler kontingent kan det så tænke sig, at det er de medlemmer og dem som står dem nærmest, der føler sig ekskluderet og ikke flertallet af medlemmerne, den er , men jeg ligger inde med viden som er en bumbe for hele tabernaklet.

SHV, venter på svar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-13 17:52

Jeg ville tænke mig rigtig godt om inden jeg pladre ud med noget som helst i denne sag. Det er også derfor jeg ikke deltager i denne debat.

Jeg ved hvilke X`er der dækker sig bag flere af navnene og jeg har gemt hele denne tråd!!

Forholdet er nemlig, at en eksklusion skal behandles af repræsentantskabet i DJ før den kan træde i kraft.

Lige ledes så ved jeg, at der er gang i en Juridisk brev veksling, som kan ende med en retssag.

- Man lad os da endelig høre Sandhedsvidnet bumbe trussel.......b u m b e.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-13 17:55

Og prøv så lige at studere bukkeskiverne. Det er jo katastrofalt og skandaløst at de tungthovede bønder omkring Horsens ikke skyder bedre. Uhyggeligt.

Men hvorledes skal det blive anderledes med en riffelinstruktør der hedder BalleDoof ???

Tungthovede bønder - mageløst udtryk, som dækker over, at hjerne ikke nødvendigvis vejer så meget som grød og derfor kan man roligt kalde nogle af HOJ medlemmerne for grødbønder, frit efter Egon Olsen !!

Alle børnene ville have grød, bare ikke Knudsen, han ville hellere være blød (i bolden)

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-09-13 18:21

B U M B E = er en stavning du har benyttet dig af, jeg kan se du har forstået den. Down Hill = ned ad bakke, det er vist det den her juridisk brevveksling kan ende ud i, men vil det sige at i ikke holder jeres medlemmer orienteret og i køre jeres eget løb?
Jeg vil godt høre hvem der er bag X erne

SHV, venter på mor

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 19:32

Der er squtte noget som hindre Sandhedsvidnet i at røbe hvad som helst om interessegruppen Danmarks Jægeforbund. Balladen her handler vel ikke om landsskadelig virksomhed - men om foreningsskadelig virksomhed, og her er KnaldBalle en erfaren gut.

Glæder mig virkelig til at høre mere om, hvad KnaldBalle nu har sat gang i.

Mvh.
Tonganeseren - alias Hawaiibonden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 19:34

Forstår det bare ikke. For at lade sig vildlede af KnaldBalle må man vel være dummere end ham - og det tror jeg squ ikke er muligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 19:39

Satans!! Hvor er det dog irriterende ikke at vide noget om sagen. Er der måske nogen som vil forbarme sig - og fortælle lidt om baggrunden. Gerne som privat mail.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-13 21:15

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 25-09-13 17:52
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ville tænke mig rigtig godt om inden jeg pladre ud med noget som helst i denne sag. Det er også derfor jeg ikke deltager i denne debat.

Det er sgu' vist godt for sagen du ikke deltager - hvem vil stole på en født løgenhals og fantast.
Man kan undre sig over, hvorfor andre i HOJ stoler på nogetsomhelst fra Ballegårds side - alle burde vide, hvor skadefro, ondskabsfuld og led denne mandsling er !! Er det fordi han køber medlemmerne med jagt på "sit" skovgods til fordelagtige priser, selvom der ikke nedlægges rigtig vildt, men blot billeder af de forskellige dyrearter der normalt forekommer i den danske natur ???
Hvis nu DJ starter med at smide BalleDoof ud, så tror jeg der ville komme lidt mere ro på bagsmækken, og hvis det ikke virker efter hensigten, ja så må foreningen "luse" lidt flere ud - sådan må det være Man kan ikke have illoyale medlemmer i en forening !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 21:58

Hørt!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-13 22:47

Kom nu med den bumbe. Eller er det som sædvanlig øregas. Tomben vil blive så glad så glad!!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-09-13 23:30

Citat
Det er sgu' vist godt for sagen du ikke deltager - hvem vil stole på en født løgenhals og fantast.
Man kan undre sig over, hvorfor andre i HOJ stoler på nogetsomhelst fra Ballegårds side - alle burde vide, hvor skadefro, ondskabsfuld og led denne mandsling er !! Er det fordi han køber medlemmerne med jagt på "sit" skovgods til fordelagtige priser, selvom der ikke nedlægges rigtig vildt, men blot billeder af de forskellige dyrearter der normalt forekommer i den danske natur ???Rækker TungeRoterende fis i kaskettenHahahahaha
Hvis nu DJ starter med at smide BalleDoof ud, så tror jeg der ville komme lidt mere ro på bagsmækken, og hvis det ikke virker efter hensigten, ja så må foreningen "luse" lidt flere ud - sådan må det væreGlad Man kan ikke have illoyale medlemmer i en forening !!

Hørt hørt hørt!!! Fint indlæg, som ramte det berømte sømhoved - eller sku' vi kalde det, grødhoved.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 23:33

Glad og glad? Jeg er bare interesseret i at høre detaljer i sagen; men du, KnaldBalle, holder jo armene tæt til kroppen.

Hør nu her - gamle fjols. Det hedder altså en bombe -BOMBE, for ind i helvede da.

Mvh.
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Husk det nu:
Bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe

Altså en bombe og/eller . . . . at bombe.
Er det for svært?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-13 23:36

Bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe

Nu vil jeg altså ikke se samme fejl begået en gang til. Capice?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-13 04:12

Ta`det nu helt roligt TOMPE....
Det er en af dine egne X`er der skriver, at han vil affyre en bumbe.
Han afsiger altså en B U M B E trussel - så skulle du ikke lige give din ven politimesteren i Helsingør et vink. Eller du kunne måske også skrive et brev til BUMBE HUNDE FORENINGEN...
For han staver jo deres navn forkert og det er jo synd for alle bu/ombe hunde førene, som det var for schweiss hunde førene husker du nok!!
Så send nu det brev - du kan da ikke være andet bekendt, når der er tale om en bumbe trussel!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-09-13 09:06

04.12, så har manden med den kunstneriske ret til at skrive og digte om alt, igen været på nattevagt eller er der et eller andet der genere Knudsens blind-tarm, så han ikke kan og må op og skrive et eller andet forvrøvlet sludder, det må man sige er lykkedes for ham kl. 04.12 det sene eller tidlige natteskriveri, er fordi der er noget som ikke behager kreds 3 medlemmet.
Under anden verdenskrig havde englænderne deres Bomber Harris, her har vi Bumber Knudsen
Knudsen det med trusler om politi? har du selv kontaktet Østjyllands politi?

SHV, nu er det solskin

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-09-13 10:38

Jeg har hørt, at næstformanden i den lille lokalforening i Horsens, som er bror til den tidligere formand for DJ, er ham der støber kuglerne i den krig der foregår, hvoraf lille Balledoof Knudsen beredvilligt lader sig lokke med, nøjagtigt som medløberne under 2. verdenskrig gjorde i Danmark. Så mon ikke forfatteren og storløgneren PornoBendt skal passe lidt på med hvem han omgåes ?? Hvad gjorde man mod stikkere under og efter besættelsen af Danmark ?? Med fare for at blive politianmeldt af BetteBendt BalleSkovl for trudsler, vover jeg det ene øje. Han har jo tidligere skrevet at han kender navnene på de fleste X'ere, så det vil være en smal sag for ham at foretage en anmeldelse mod mig - men kom bare and lille løgenhals - jeg er rede til en konfrontation !!!!

ØV4
Multi-X²

Født, opvokset og bosat på Sjælland, og ikke i Ballens baghave, som han fejlagtigt tror

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-09-13 13:16

denne gang sender jeg uden først at spørge Tombe. Sandhedsvidnet lille indlæg til rette vedkomne, så må vi se hvad der skeer.. Knuuuuuuudsen er det en advokat eller Østjyllands Politi der er rette vedkomne?
HOJ er en ubetydelig forening i sammenligning med DJ , jeg ved godt i tror i er verdens navle, men det er i ikke.Capice

SHV, er kommet tættere på sandheden

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-13 14:54

B U M B E - Lad den nu springe Sandhedsvidne og T U M B E eller send et brev til Østjyllands politi og samtlige advokater i Horsens og omegn.

Man kan ikke udsende en bumbe/bombe trussel uden, at den følges op, det gør EL QD ikke engang.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-09-13 15:48

Bomber mig hèr....bomber mig dèr....hva`med at gå over til kemisk krigsførelse.
I kan evt. starte i det små,med noget Tåregas. Og videre til Kvalmegas. (Er måske afprøvet).

Et lille (strengt fortroligt - formentlig ikke helt lovligt) tip: Tåregas er også effektivt i jagt på Krondyr. Kan man liste sig ind på en flok af f.eks. 100 dyr,så affyr en tåregas granat,og tårerne vil vælte ud af deres øjne,så de intet kan se. Så kan man stille og roligt,gå hen og lægge en "grime" på dem,og trække dem med hjem. Man sparer så også yderligere ammunition.

Man behøver jo ikke trække med hver enkelt. De kan kobles sammen. Fra min barndom,husker jeg hvordan 10 køer blev bundet sammen, så man kun trak i førerkoen.

Tåregas,har jeg også en vis erfaring med,fra min tid ved ABC-tjenesten på Randers kaserne i 1965.
Jeg har dog ikke afprøvet det på Krondyr,men er sikker på virkningen........

M.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-09-13 15:56

Lille Nuddi dreng dog, nu skal du være helt rolig hvis jeg nu gætter på, det har noget at gøre med DJ´s § VS HOJ § og lad mig nu se hmmmmmmmmmmmmmmmmmm, jeg kaster tre tilfældige ord på tavlen, cigarkasse, eksklusion, formuepleje, personfnidder, dårlig tabere, fællesskab, UNDSKYLD det blev sku` til mere en tre ord, skriveriet tog overhånd, sådan kan det gå, når man har sin kunstneriske frihed

SHV, sikken dejlig dag det er dag

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-13 17:36

BREAKING NEWS

Se lige tøsen her - den dejlige hoppe. Hun er kun til ældre mænd.

http://www.youtube.com/watch?v=k59E7T0H-Us

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-13 18:00

Tombe få nu Svinet til at udløse den BUMBE. Inden han drukner i gylle - det er en farlig arbejdsplads han har.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-09-13 18:38

Hvilken advokat har taget sagen?? Mogens Glistrup kan det ikke være, han er død, men den lille Nuddi dreng = Knudsen, har sikkert kendt ham og Glistrup har måske ført en del sager for Nuddi drengen og lur mig ikke om Nuddi dreng har været fremskridtsmand i partiets velmagtsdage
Henrik Stagetorn kan ikke, han har travelt i folketinget og hans mor er sku` for realistisk til at tage sådan en type sager
Christian Kjær, han er jæger og har EGEN jagt tæt på Nuddi drengen, jeg ved at Nuddi dreng ynder og fortælle at Kjær og ham næsten er buddy`s på grund af det næsten nære naboskab Kjær kommer også sammen med de kongelige og da Nuddi dreng har leveret fisk for mange år siden til Christian X tal, men men men.
Poul Schlytter, kan det måske blive, men han fejer sikkert for meget ind under gulvtæppet, så sagen kan gå en og blive en ny Tamilsag, sååååååååååååå
Det bliver nok kun en alm. advokat med et meeeeeeget almindelig fornavn som Jan Per Ole, Frank, uha det er svært

SHV, Dejlig aften

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-13 18:52

ÅÅÅÅÅhhhhh, det er skønt at betragte Balledrengen fra sidelinjen Han bliver mere og mere febrilsk.
Har du dårlig samvittighed, Balle

Balles næste bog får titlen; "Dengang jeg var medlem af Danmarks Jægerforbund"

Balle bumbedreng

Mvh.
Tommy
Morer sig kongeligt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-09-13 19:06

Citat
Se lige tøsen her - den dejlige hoppe. Hun er kun til ældre mænd.

Bare synd,der er ingen der gider høre/se hende. Der er jo nok for få ældre mænd.
http://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article2107215.ece

Iøvrigt er jeg meget fornærmet over,at der endnu ikke er respons for mine storslåede taktiske evner og forslag til rationalisering af jagten på Krondyr. Og samtidig minimere strabadserne for samme.
Jægerfolket er nogle utaknemmelige skarn.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-13 20:28

Citat
Jægerfolket er nogle utaknemmelige skarn.
Deeet rigtigt, Mosebaek! Se bare Ballebumbens optræden....

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-13 21:34

Tombe - kan du se din ven sandheds - svinet kan ikke levere varen, samtidig kan han ikke læse:
Du skulle kun sende bumbe truslen til advokaterne i post nummer 8700...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-13 21:51

Nøøøøøøøøøøøøøøjjjjj, Balle har snart 41,7 i feber

Udsagn som "svin" indikerer at Sandhedsvidnet har godt og grundigt fat om Balles lille vissenpind af en tissemand...

Mvh.
Tommy
Bumbemand

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-13 21:59

Hej Kpt. Tommy.
Jeg kan hverken finde hoved eller hale i KnaldBalles forsøg på at skrive dansk. Måske er KnaldBalle stinkende beruset, eller også har han fået en hjerneblødning.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-13 22:00

Nååååååh - nej! En hjerneblødning forudsætter jo tilstedeværelse af en hjerne.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-13 22:34

Efter jeg har læst Balles indlæg, håber jeg at pot aldrig nogensinde bliver tilladt.
Tænk, en 71 årig gedemalkemaskineingeniør af hankønsvæsen - endda med med trykluft som speciale - vakuum blev fravalgt, da det gav et for stort sug i maven, kan ævle så meget ævl af på én og samme gang....

Man spørger sig selv, er manden mon normal.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-13 23:13

Hold nu op med Jeres hy`len. X`en Sandhedssvinet har lovet at fyre en bumbe af og den venter hele verden på......... Så kom nu med den! Hvis sandheden da ikke er, at det er endnu en fuser!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-13 23:15

Normal? Han er rablende skør. Bortset fra det, så glæder jeg mig gevaldigt til at følge slagets gang.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-13 23:17

Bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe, bombe

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-13 00:46

Ja, måske, men hvor bliver bumben af?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-09-13 06:21

Jeg ville tænke mig rigtig godt om inden jeg pladre ud med noget som helst i denne sag. Det er også derfor jeg ikke deltager i denne debat. Lille Nuddi dreng kommer først med en trudsel og derefter melder han ud med at han ikke vil deltage i debatten, typiskreaktion fra Nuddi dreng, når pistacie-nødderne er i klemme men trods det går det da meget godt Hr. Kammerherreinde = Nuddi dreng du deltager stadig i debatten, men der er ikke meget hooooooved eller hale i dine udsagn
Gu` ved hvad HOJ bestyrelsen og kreds 3 vil sige til din tumlen rundt herinde på Kandu????????????????????+??????????????????
Nuddi dreng, hvorfor ligger i ikke det brev frem på jeres hjemmeside, som alle medlemmerne i HOJ har fået fra DJ?

SHV, vil ud at skyde en hjort

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-13 07:10

Alle og en hver med blot den mindste IQ kan da sagtens se, at du Sanhedsvidnet er fyldt med løgn.
Du praler med, at du har en BUMBE under HOJ og DJ du har nu haft rigelig med tid til at fortælle omverden om din STORE BUMBE - så kom nu med den..

Hvad jeg laver og hvad min mission er omkring denne sag, aner du ikke en pind om og kommer heller aldrig til det.

Men en ting kan jeg fortælle dig, der er to personer, som bliver holdt helt udenfor indflydelse. Du er den ene og din druk kammerat er den anden..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-09-13 09:19

Skal vi ikke blive på jorden ? Jeg vil foreslå vi samles omkring følgende rimede vers:

Ole Bole gik i skole
med sin søsters røde kjole
gik på hovedet i sin seng
Ole vip, Ole vap, du slap !

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-09-13 10:11

Hvad jeg laver og hvad min mission er omkring denne sag, aner du ikke en pind om og kommer heller aldrig til det.
Således skrev Balle"GrødHjerne" - spørgsmålet er nu, om vi ikke allesammen bliver lidt klogere, når og hvis nubumpen virkelig går af ?? Eller når den påståede retssag kommer til doms eller ????

Det er positivt, at det kun er Sandhedsvidnet og "hans drukkammerat" der ikke vil blive holdt orienteret om forløbet - alle vi andre må så forventes at blive holdt informeret, enten via kandu eller på små private e-mails via kandu - det bliver vel nok spændende !!!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 11:40

"Alle og en hver med blot den mindste IQ kan da sagtens se, at du Sanhedsvidnet er fyldt med løgn.
Du praler med, at du har en BUMBE under HOJ og DJ du har nu haft rigelig med tid til at fortælle omverden om din STORE BUMBE - så kom nu med den..

Hvad jeg laver og hvad min mission er omkring denne sag, aner du ikke en pind om og kommer heller aldrig til det.

Men en ting kan jeg fortælle dig, der er to personer, som bliver holdt helt udenfor indflydelse. Du er den ene og din druk kammerat er den anden.."

Hvor må det være flovt at skulle lade andre skrive sine indlæg.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-13 12:24

Hvad er det du siger Tombe - bumbe har du skrevet Sandhedsvidnet ind læg????

Du har i alle tilfælde ikke skrevet mit.... Og kan du heller ikke få ham til at udløse sin bumbe - tumbe. Så er dit IQ jo som hans.

Hvor må det være frustrerende ikke at mere styr på sine tropper.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 12:40

Nå, så smuttede din retstavningshjælper - kan jeg se af dit sidste indlæg.

Mvh.
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Kære KnaldBalle. Få nu lidt styr på dine tanker. Det er direkte deprimerende at se dig tumle rundt i manegen - år efter år. Hvad siger din papsøn til det her? Det er squ synd for ham at se det forfald, du demonstrerer.

Hvis du er interesseret, så kan jeg måske finde en hobbyforretning i Vejle eller Horsens, hvor man kan købe pedigrør - som du så kan flette bordskånere af.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-09-13 12:45

Citat
Hvad jeg laver og hvad min mission er omkring denne sag, aner du ikke en pind om og kommer heller aldrig til det.

- det pudsige er, at du ved det jo ikke selv Ballespreder!!! Som psykopat på slap line er du underholdning på højt plan... Keep up the good work!

- tilbage til virkeligheden: God weekend til alle X'er.

Mvh Stouenberg
X #etellerandet - direkte fra sidelinjen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-13 13:17

I to reder sku` hele verden. Kan i også lave vand til vin eller gå på. Udløse en bumbe - det ved vi du ikke kan tombe, den stolte berg kan sikkert hjælpe dig....

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-13 13:55

Citat
I to reder sku` hele verden. Kan i også lave vand til vin eller gå på. Udløse en bumbe - det ved vi du ikke kan tombe, den stolte berg kan sikkert hjælpe dig....
Man kan se på indlægget (stavningen) at kaffesøsteren stadig har fri

Ønsker hele verden midterskilning - eller måske håret tilbage, når den skal redes

Tommy.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-09-13 13:57

Kære Bajutjumper, fyr din korrekturlæser - det her er sgu sjovere...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 15:32

Ja, kære Stouenberg, den sad squ lige i trekanten, og nu er KnaldBalles hjerne (resterne af den) ved at eksplodere. Han er helt oppe i det røde felt og husker ikke en pind om hvem der har skrevet hvad. Det er vores Bent Ballegaard Knudsen - akkurat som i "gamle" dage. Han tonser rundt i manegen til stor moro for tilskuerne. Det må være svært at være gift med Ballegaard. Stakkels kvinde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-09-13 15:57

Åh ja, lille OverBendt !!
Alt det pis du lukker ud i det frie rum, tyder på mangel på søvn. I stedet for at skrive om natten og ligeledes omkring middagstid, burde du tage en ordentlig lur - jeg er sikker på det vil hjælpe på humøret og koncentrationen, så derfor vil jeg foreslå dig at lære følgende lille sang fra da vi andre var børn. Tekst Peter Lemche Musik Ole Jacobsen:

Den lille Ole med paraplyen
ham kender alle småfolk i byen
hver lille pige, hver lille dreng
han genner skælmsk i sin lille seng

Dog vil han først paraplyen brede
og uskylds hygge om lejet brede
så vil i drømme den lille fyr
fortælle dejlige eventyr

Der er faktisk to vers til, men dem venter vi med, så de ikke forstyrrer dig - men lær nu disse to udenad og forstå dem !!!

Din eneste sande ven
ØV4
Multi-Multi ²

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-09-13 15:59

Tal med en Præst......man får ro i sindet......kan også dæmpe massive vrangforestillinger.....har jeg ladet mig fortælle.

M.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-09-13 16:54

Hvor har du ret, kære Mosebaek. Men det fordrer faktisk en personlig og nærværende samtale o g det er jo nok umuligt, al den stund at jeg nok ville kvæle den formastelige løgnhals og det må man jo ikke !
Derfor vil jeg foreslå, iøvrigt efter glimrende forarbejde af Øjenvidnet 4, at vi alle synger følgende lille sang, som alle kender: Melodien er frit efter Poul sine høns...

Bent sine høns i haven lod flyve
hønen så let ud af gården sprang
Bent kunne let på hønen begribe
ræven var ude med halen så lang
Kluk, kluk, kluk, skreg hønen i haven
Lkuk, kluk, kluk, skreg hønen i haven
Bent han sprang op og slog sig på maven
"nu tør jeg ikke komme hjem til min mor"

Jeg tror det kunne være typisk for en tøsedreng som Bent Knudsen.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 17:40

Der var du lige ved at få mig kvalt. Jeg er drønet ind i en lungebetændelse og hoster næsten lungerne ud. Hvilket billede som toner ind på min bagerste nethinde. Der er mange som meeeget gerne ville have KnaldBalle på tomandshånd - i bare 5 minutter. Jeg vil da gerne have ham med en tur ud til Røvhullet i Øresund i min jolle.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-13 19:11

Nåååååårh Lille Bent Balleprut, kan du se vennerne drager omsorg for dig.
Du skal skam også ha' en sang fra Onkel Tommy, det manglede da bare.
Sæt du dig tilrette i din otiumstol og luk dine små øjnebasser, lyt og nyd.

Lille Bent ser ud på solen,
mens den synker over eng,
synker selv i søvn i stolen,
da ta’r mor sin lille dreng,
klæ’r ham, bær’ ham
op ad trappen og i seng.

Og han sover med det samme.
Han har rigt’ nok også slidt,
bygget huse, gravet damme,
malet mænd på fars stakit,
leget – meget -
gemt sig bort og råbt tittit!

Og hvad lille Bent har døjet!
- brækker halen på sin ko,
få’t en myre ind i øjet
og få’t vand i sine sko -
trallet – faldet -
han kan nok ha’ brug for ro.

Og han drømmer, så han sukker
med en finger i sin mund,
og så ler han, så han klukker,
når han drømmer om sin hund.
Stille – stille -
mor smiler til hans blund.

Teksten er af Harald Bergsted - dog har jeg skrevet Bent istedet for Poul.

Nat nat.

Mvh.
Din bedste ven
Onkel Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-09-13 20:01

Ole sad på en knold og sang
lal la la la la la la la la la
Får og beder omkring ham sprang
tral la la la la la la la

Får og beder, er vel det rette man kan sige om HOJ bestyrelsen, der stadig drømmer om svundne tider og i sær lillebror som er sur over storbrors exit fra talerstolen
Lille Nuddi dreng er du bydreng for brødrene Bisp, så er der soja i rullen
Men en ting kan jeg fortælle dig, der er to personer, som bliver holdt helt udenfor indflydelse. Du er den ene og din druk kammerat er den anden.."
Endnu et bivis på, hvorfor det går som det går i HOJ

SHV, hedder advokaten Ole ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-13 20:34

Citat
Får og beder, er vel det rette man kan sige om HOJ bestyrelsen,
Nemlig..!
Meget apropos Får og Beder, bliver de ikke skudt i indhegninger af drabelige jægere....?

Mvh.
Onkel Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-13 20:55

Får og geder - Nej, det var et bumbe angreb, der blev varslet..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-09-13 21:23

Nuddi dreng hvad koster det jer i advokatsalær? er formuen stor nok til at holde DJ advokaterne på afstand

SHV,

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 22:23

Er der måske nogen som kan redegøre for forskellene - rent vedtægtsmæssigt mellem den ubetydelige jagtforening og DJ???? Alle er enige om, at den ubetydelige jagtforening ikke er ekskluderet, selv om den ubetydelige jagtforening hævder det. Den ubetydelige jagtforening vil have en undskyldning for at være blevet ekskluderet, men da DJ ikke har ekskluderet den ubetydelige jagtforening, så kniber det for DJ at sende en undskyldning til den ubetydelige jagtforening.

Jeg er squ blevet for gammel til den slags. Skal jeg virkelig gå i graven uden at vide, hvad i Helvede denne sag handler om??? Det kan ikke være rigtigt.

Kendte faktorer - tror jeg nok: Den lille Ole har en bror i den ubetydelige jagtforening, og på en eller anden måde forsøger lille Ole at hævne sig på DJ`s nye formand - gennem sin bror. Det er jo ren og skær mafioso - det her. Men hvad er der blevet skrevet eller sagt i sagen?
HILFE!!!!!!!!

Med lettere forvirret hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-13 22:33

Citat
Kendte faktorer - tror jeg nok: Den lille Ole har en bror i den ubetydelige jagtforening, og på en eller anden måde forsøger lille Ole at hævne sig på DJ`s nye formand - gennem sin bror. Det er jo ren og skær mafioso - det her. Men hvad er der blevet skrevet eller sagt i sagen?
Sådan har jeg også forstået det.

Tommyneseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-09-13 22:43

Tak - kære Tommyneseren. Derfor denne sang, som jeg mener er den bedste udgave.

http://www.youtube.com/watch?v=ag-lYz3y90I

Derudover er man aldrig alene, så længe man har en hudorm.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-13 23:22

Tak for sangen! Gode gamle Sebastian er altid god at høre.
Jeg lagde mærke til, at capoen var helt oppe på 6. bånd.

God bedring med lungerne.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-09-13 00:47

Tombe - Vent på Sandheds - S vinets annoncerede bumbe...

Du er nemlig helt forkert på den. Ole Rod Jacobsen. Behøver ikke sin store broders hjælp for at føre retssag i mod DJ.
Den er anlagt og køre, men er over et helt andet tema....

H.o.j.`s medlemmer har efter to general forsamlinger vedtaget, hvad de vil og ikke vil og hvis din Judas, var mødt op, så havde han opfattet hvad det hele går ud på.....

Jeg venter stadig på bumben - kommer den eller kommer den ikke - skal vi have fat i bombehundene, så ikke uskyldige rammes eller er bumben en fuser...........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 00:55

Tumbe - vent på Sandhedsvidnets annoncerede bombe...

Du er nemlig helt forkert på den. Ole Roed Jacobsen behøver ikke sin storebroders hjælp for at føre retssag i mod DJ.
Den er anlagt og kører, men er over et helt andet tema....

H.o.j.`s medlemmer har efter to generalforsamlinger vedtaget, hvad de vil og ikke vil, og hvis din Judas var mødt op, så havde han opfattet, hvad det hele går ud på.....

Jeg venter stadig på bomben - kommer den eller kommer den ikke. Skal vi have fat i bombehundene, så ikke uskyldige rammes. eller er bomben en fuser...........

Sådan!! Nu kan dit indlæg bruges til noget. Det er fint, at du nu ankommer med et brugbart indlæg, noget som er et rigtigt skridt på vejen.

Hvem er JUDAS??? Den fætter kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-09-13 08:36

Så, så lille Balle - inden du nu kommer for godt i gang med de religiøse aspekter, synes jeg du skal lytte til følgende - husk at skrue op for lyden på puteren, hvis du kan finde ud af dét:

http://www.youtube.com/watch?v=sZoZwdesumY

Til alle andre, religiøse såvel som ikke-religiøse, så nyd denne fremføring af en pragtfuld sopran, som en del af André Rieu's orkester.

Prøv ligeledes denne: http://www.youtube.com/watch?v=M57Fi19vcSI
Skrevet af Sir Anthoni Hopkins, britisk skuespiller, bosat i USA

Prøv nu at lytte til god musik fremført af et levende orkester - det er sjældent om nogensinde, du har oplevet dette - god fornøjelse, også til alle andre - to whom it may concern !!

ØV4
Multi X²

Jeg hedder ikke Judas !!!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-09-13 09:05

Lille BalleDoof !! Når du nu har erkendt dine mange fejl, så afspil denne:

http://www.youtube.com/watch?v=tKKsZij81lM

Det kunne du nok trænge til, ikk' ??

Fra musicalen Carousel fra 1945, skrevet af Rogers & Hammerstein og er ikke en sang som mange fejlagtigt tror er en opfindelse gjort til Liverpool FC !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-09-13 09:22

Har fået flere henvendelser på ordet Nuddi dreng, om det dækker over, nude boy, nej gud forbarmende og det dækker heller ikke over naughty boy og så måske naughty boy kan man godt bruge, i forbindelse med de her citater fra Nuddi drengen.
Citat
Hvad jeg laver og hvad min mission er omkring denne sag, aner du ikke en pind om og kommer heller aldrig til det.

Du er bydreng for lille Leif og hans væbnere, man kan godt sige du er en slags hofnar
Citat
Men en ting kan jeg fortælle dig, der er to personer, som bliver holdt helt udenfor indflydelse. Du er den ene og din druk kammerat er den anden..

Vi kan alle fornemme tonen i den lille ubetydelige jagtforening, indflydelse er der ikke meget af, Stalin har ikke levet forgæves
Citat
H.o.j.`s medlemmer har efter to general forsamlinger vedtaget, hvad de vil og ikke vil og hvis din Judas, var mødt op, så havde han opfattet hvad det hele går ud på.....

Igen den dårlige og skinger tone, som præger inderkredsen, der styre forløbet, MEN hvor mange var egentlig mødt op til de to general forsamlinger ?

SHV,

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-09-13 12:42

nok.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 12:54

KulakKnaldBalle har talt. Han aner ikke en dyt hvorom sagen handler. Han tonser bare rundt og gør sig interessant.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 13:00

Faktisk rammer Sandhedsvidnet plet i sin beskrivelse af KnaldBalles funktioner hos den lille ubetydelige jagtforening.
KnaldBalle er en simpel KULAK af værste skuffe.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-09-13 13:19

Lille Nuddi dreng skriver, nok hele to generalforsamlinger måtte der til, før det blev som man ønskede, lidt lige som EU afstemningen fra fordums tid.
HOJ var en lille solid forening, uden bøvl og ballade men det er blevet en trist udvikling, mange medlemmer, går enten til en anden lokal forening eller melder sig helt ud af det cirkus
Nu kan lille Nuddi dreng sætte et nyt flueben på hans CV,inu en landsdækkende foreninger kan blive en endelig eksklusion, vil DJ og kreds 3 savne ham ?

SHC,

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-09-13 13:40

Kulak, kulak mak mak mak
KnaldBallen er den værste

Lille fantast og løgenhals : Lyt du til lidt musik i stedet for at begive dig ud i ting du ikke kan styre - musikken tager sgu' ingen skade af dig, men omvendt ????!!!???

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 14:33

Jeg synes vores kære Øjenvidnet overvurderer KnaldBalles tilgang til musik. Her er noget som nok i højere grad appellerer til KnaldBalle smag.

I anledning af Bent Ballegaard Knudsens 71 års fødselsdag kommer her en forsinket fødselsdagshilsen fra alle Multi-X`er.

http://www.youtube.com/watch?v=fDSbOqdDb3w

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-09-13 17:17

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-09-13 18:37

[B]Foreningerne er tilsluttet Danmarks Jægerforbund, hvis vedtægter er bindende for foreningerne, og går forud for foreningens vedtægter.[/B]

SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-09-13 19:02

Altså, lilleløgenhals : Al håb er ude for selvbestemmelse over jeres formue; den tilhører nemlig hovedforbundet !!! Således er det i mange klubber/foreninger, så DJ's regler er bestemt ikke enestående.
Med andre ord må du og alle de andre grødbønder i HOJ æde "nederlaget" - I skulle sgu' have været mere vågne end tilfældet tilsyneladende er !! Næstformanden i jeres ubetydelige forening, som iøvrigt ikke er storebror til den tidligere formand for DJ, men lillebror, har sgu' bildt jer noget ind, nøjagtigt ligesom storebror kriminalbetjent gjorde ved flere lejligheder, men du, lille Doof, tror jo altid på det bedste i mennesker, ikk' ? Menløgenhalse holder jo ofte med hinanden, indtil noget går galt - så er fanden løs !! Du kan lige så godt forberede dig på at være uden tilhørsforhold til nogen jagtforening - ingen til simpelthein have dig !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 19:28

Hmmmmmmm! Havde bestyrelsesmedlemmerne i den ubetydelige jagtforening tænkt sig at dele rovet mellem sig???

Penge er roden til alt ondt

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 19:30

"Grødbønder" - et skide godt udtryk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 19:37

Jeg blev squ helt rørt, da Jodle Birger trykkede den af med "Rigtige Venner". Her er der tale om dybe følelser og ægte loyalitet.

Kære Bent. Vi står også bag dig - til enhver tid. Mærker du en hånd på din skulder, så vend dig trygt om og smil til den som vil tale med dig.

Mvh.
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 19:41

Og, kære KnaldBalle, skulle det være en eller flere Mulit-X`ere som står der - så husk dette:

http://www.youtube.com/watch?v=yp4_8WBZNdc

Mvh.
Din allerbedste ven

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-09-13 22:27

Ingen problemer med mit bagland. Men du øjenvidnet nummerXXXXX eller sandhedsvidnet ingen af Jer to får nogen indflydelse på noget som helst. Den ene af Jer fordi han ikke er medlem af D.J. Den anden fordi han godt nok er medlem, men ikke mødt op til de to generalforsamlinger og der med er uden viden og indflydelse.

Jeg venter lidt med at afsløre Jeres navne. Men I bor henholdsvis i Hatting og Egebjerg, så jeg ved altså hvem I er. Har den ene af Jer for resten betalt for, at deltage i det arengement med F.W. som HOJ afholde på Landbrugsskolen.??????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-09-13 22:46

Så for Satan da ØV og SV. Nu er I på den. BB ved hvem I er, fordi en af Jer deltog i en arengement arrangeret af HOJ med F.W.. Kan det overhovedet blive mere spændende?
Så kan alle og enhver Google Jer - nøj manner.

Efter afsløringen skal I nok til at passe på, når I går over vejen. Uha da da. En gammel sur Volvo med camp-let på krogen slår squ hårdt.

Mvh. Tonganeseren

Studerer dødsannoncer fremover.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-13 00:29

Jeg håber budskabet fes ind på lystavlen, men det er vanskeligt når man har med voksne mænd at gøre, som opføre sig, som børn..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-09-13 05:35

Ingen problemer med mit bagland
Dit bagland er ikke fem flade øre værd
Citat
Jer to får nogen indflydelse på noget som helst. Den ene af Jer fordi han ikke er medlem af D.J. Den anden fordi han godt nok er medlem, men ikke mødt op til de to generalforsamlinger og der med er uden viden og indflydelse.

Vi har nok en del mere indflydelse end du og dine sammensvorne regner med bette Nuddi dreng
Citat
Jeg venter lidt med at afsløre Jeres navne. Men I bor henholdsvis i Hatting og Egebjerg, så jeg ved altså hvem I er. Har den ene af Jer for resten betalt for, at deltage i det arengement med F.W. som HOJ afholde på Landbrugsskolen

Jeg glæder mig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vildt til at få at vide hvad hej hedder og inu en trudsel fra et medlem i en ubetydelig forening, med den dårlige tone det kunne da være, i skulle til at lede efter andre lokaler end Landbrugsskolen ?
SHV

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 500 point
Dato : 29-09-13 09:10

Kære bb1

Den sag HOJ har kørende, er en tabersag jeg håber jeres advokat er dygtig nok til at indgå et kompromis med DJ, for ellers ryger i ud i kulden.

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-09-13 09:34

Har den ene af Jer for resten betalt for, at deltage i det arengement med F.W. som HOJ afholde på Landbrugsskolen.??????????????????????????????????????????????????????

Jeg har sandelig betalt min del til arengementet med Freddy Wulf på Landbrugsskolen - men nu du spørger undrede det mig, at pengene blev stuvet ned i en lille brun cigarkasse som stod under bordet, og ikke i DJ kassen !! Har I lavet lidt fusk med nogle af indbetalingerne ??

Iøvrigt kan jeg fuldt ud tilslutte mig TRD's indlæg - HOJ og en del af specielt ledelsen og især dig, lille BalleKnold, er så fulde af løgn, at det trodser al mulig sund fornuft - ud af vagten med Jer - det kan sgu' ikke gå hurtigt nok !!

ØV4
Multi-X²

Da du jo åbenbart ikke stoler på at jeg er bosiddende på Sjælland, skal jeg afsløre for dig, at jeg hedder Søren Jensen-Nielsen og bor i Givskud ved Jellinge.
Men vær venligst lidt diskret med din viden - det ved jeg jo du er god til !

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-13 10:10

Så har I selv bedt om det: Øjenvidnet også et eller andet nummer. Hedder Carsten Trøjborg og bor i Egebjerg ved Horsens. Det var ham der løb grædende hjem fra en hundeprøve, som der senere her i tråden er blevet kaldt så simpel så selv en hundehvalp kan bestå den.
Sandhedsvidnet hedder: Jens Foldeager og bor i Hatting ved Horsens. Det var ham der snød for at betale. Fordi han tror, at det er ham der bestemmer, men han bliver klogere.

DJ`s kasse har intet med HOJ´s kasse at gøre omkring Freddy arrangementet, her afslørede du igen dig selv bumbemager.....

Så længe jeg er lovligt valgt af mit bagland og det er for 3 år mere får I to klovne ingen indflydelse på noget som helst og hele tråden her - er blevet sendt videre.

Så alle kan følge med I hvilke pattebørn i er selvom i er mænd på over 50 begge to, men det er måske, som ved Tombe alkohol tågerne, som gør, at i ikke kan tænke eller se klart.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-09-13 10:53

Så slår Casanova Knudsen = Nuddi drengen sig rigtig løs i bolledejen, med hans uimodståelige charme og gloser udi det danske sprog
Hardhitteren og Bad boy = bajut strammer grebet om sin egen hals ved at sende Kandu tråden til sit bagland, jeg håber han også involvere advokaten, som HOJ har købt dyrt fra cigarkasseformuen
Citat
Så alle kan følge med I hvilke pattebørn i er selvom i er mænd på over 50 begge to

Husk du selv er over 70 og med dine tillidsposter, undre det mig du er lige så stort et pattebarn Hr. Gedeogfåremalkemaskine-engineer
SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-09-13 11:17

Tak skal du ha', bette Bendt !! Du har da vist heller ikke sovet godt i nat, siden du nu "tager bladet fra munden" !! Bare synd du igen rammer forkert, men det er jo langtfra første gang og nok heller ikke sidste ?
Ærlig talt synes jeg du skal kontakte de to benævnte personer og give dem en uforbeholden undskyldning for de fejltagelser du har begået mod dem ! Jeg, ØV4, hedder altså ikke som du har nævnt og bor heller ikke hvor du tror, så alene den fejltagelse er lige til en alvorlig afklapsning, ikke i form af korporlig afstraffelse, men blot at tvinge dig til at give en undskyldning for åbent tæppe, de beskyldninger du gennem flere år har foretaget - men det er nok for meget forlangt - det er du ganske enkelt ikke mandfolk nok til - formatet mangler - tøsedreng og løgnhals !

Sandhedsvidnet må selv svare for sig. Vi kender ikke hinanden, men udelukkende fra Kandu', så mon ikke du vil høre nærmere fra ham ?

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-09-13 11:34

Hvis det er rigtigt som Øjenvidnet4 skriver, at han ikke er denne Carsten Trøjborg, og det har jeg ingen grund til at tro ikke er rigtigt, så har psykopaten Bent Ballegaard Knudsen et alvorligt forklarings-problem, ikke alene over for bemeldte person, men også over for bestyrelse og medlemmer i den lokale jagtforening, hvor han sidder i bestyrelsen og dermed er repræsentant for Dansk Jagtforening.
Om man kan lide DJ eller ej, kan de ikke sidde dette her overhørig, men må skride til handling i form af en eksklusion. Om andre i den lokale forening skal følge med, kender jeg ikke forholdene godt nok til at kunne udtale mig om, men gennem flere år har bb1 jo boltret sig, ikke blot på kandu, men også i DJ regi, NetNatur m.fl., som en elefant i et glashus.
Al fornuft tilskriver nu, at man har chancen for at slippe af med ham og det bør man gøre.
Retfærdigheden må ske fyldest.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-09-13 13:36

Udmeldelse af Jægerforbundet skal ske med mindst seks måneders skriftligt varsel til udgangen af et kalenderår, og da alene hvis 2/3 af foreningens medlemmer stemmer herfor.
Her er der noget der ikke stemmer, har HOJ fulgt ovennævnte, kort og godt nej
Snarest efter det afholdte bestyrelsesmøde i august vil alle blive orienteret om foreningens fremtid i DJ og omkring jeres fremtidige medlemskab.
Alle har et medlemskab gældende til d. 31.12 2013.

Altså et kalenderår går fra 01.01.2013 til 31.12.2013 og her er man allerede ude på et skråplan, så hvis alt skal følges kan udmeldelsen først ske medio 2014
Flere medlemmer er efter modtagelsen af det såkaldte service brev af den overbevisning, at DJ HAR ekskluderet HOJ og HOJ bestyrelsen har i den forbindelse flg. krav til DJ.
DJ skal sende en undskyldning og forklaring til HOJ’ medlemmer ang. forløbet i denne sag og brevet skal være medlemmerne i hænde senest tirsdag den 13. august 2013.

Flere medlemmer føler sig ekskluderet, nå, nå, nå nå, hele 2/3 skal føle sig ekskluderet, så mange kan da ikke tage fejl af en simpel paragraf i DJ? eller hyr????
Citat
Foreningerne er tilsluttet Danmarks Jægerforbund, hvis vedtægter er bindende for foreningerne, og går forud for foreningens vedtægter

MEN hvor mange medlemmer har HOJ der betaler til den officielle kasse og hvor mange cigarkasse medlemmer er der? se det vil fremtiden vise.

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-13 15:01

Hvis det var bumben - så blev det som forudset kun til en fuser. Hvor Herre bevares, så meget ævl for noget, der er kendt og taget højde for, for snart et år siden...

Mine Herre jeg gider ikke lege med længere, der til er min tid for kostbar og debatten for useriøs fra Jeres side.

Hvis de to personer, som jeg har navngivet her inde. Vil mig noget så ved de jo hvor jeg bor ellers kan de jo få deres ven E.B.Berthelsen til at skrive et smæde brev til en eller anden, som han plejer, selvom det eneste han indtil nu har fået ud af det er selv, at blive til grin..
Penne vennen fra Humlebæk kalder de ham i nu selvom han for år tilbage selv opsagde sit medlemskab af DJ og derfor ikke længere skrev læserbreve. Han forsøgte så senere at skrive til D.L.S.- bladet men også her blev de godt og grundig trætte af ham - heldig for dem...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-09-13 15:28

Typisk for storløgneren og tyveknægten Bendt Balledoof Knudsen !! Nu kan han ikke argumentere mere (det har han forøvrigt ikke på noget tidspunkt gjort), så nu gider han ikke mere at deltage i debatten. Uhh hvor kunne jeg unde ham en tur hos Clement Kjærsgård på DR2 - CK ville klæde fededyret af for åben skærm i løbet af ét minut- totalt til grin !
Hvor vil jeg håbe, at d'herrer han tror at have afsløret, tager kontakt med ham - men han åbner sgu' nok ikke døren for dem, nøjagtigt ligesom de to gange jeg har aflagt et besøg - en skrædder, kylling, lusepuster og grødhoved - det er hvad han er
Men sikkert er det, at han denne gang er gået for vidt - eksklusionen lurer lige om hjørnet og vennerne, som han før har pralet med som gæster på de vildtfrie arealer, bliver væk ! Helt forståeligt !! De vil sgu' ikke ses sammen med et menneske, som retteligt burde være på et behandlingshjem for psykopater !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-09-13 16:01

Hvis det var bumben - så blev det som forudset kun til en fuser. Hvor Herre bevares, så meget ævl for noget, der er kendt og taget højde for, for snart et år siden...
Nej det er ikke bumben lille Nuddi dreng og lige her indrømmer du at HOJ har fiflet med deres egne vedtægter for at undgå DJ`s vedtægter, som i IKKE kommer uden om BASTA i er på røven er i, men at der er 2/3 HOJ der tror på jeres fantasi vedtægter, siger lidt om medlemsskaren, med mindre i har vildledt dem og advokaten er blevet lovet guld og grønne skove, for at føre jeres lille retssag, som i taber.
Citat
Ved en forenings ophør - bortset fra ved sammenslutning med andre foreninger - forvaltes foreningens formue, efter at alle forpligtelser er opfyldt, af Jægerforbundet i indtil fem år. Stiftes en ny forening i det pågældende område inden for femårsperioden, overføres den forvaltede formue til den ny forening. I modsat fald tilfalder formuen efter femårsperiodens udløb Jægerforbundet, som skal anvende den til naturbevarende formål i den opløste forenings kommune.

Kommunen kan se frem til ekstra penge, til naturbevarende formål og så kan de tidligere medlemmer køre forbi, der hvor pengene er brugt og sige til deres børnebørn.
Her er vores cigarkassepenge brugt til noget fornuftigt

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-13 17:16

Sandhedsvidne du er en klovn. Der findes mange lokalforeninger under DJ som har andre vedtægter end de standard vedtægter, som du henviser til og det er bl. a det HOJ ønsker, at der ryddes op i, men jeg er godt klarover, at det er du ikke klog nok til, at fatte og jeg gider ikke bruge min tid på, at forklare dig det før du i det mindste melder dig ind i DJ..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-09-13 17:21

Nuddi drengen og hardhitter Knudsen vil ikke debattere mere skrev han
25.09.2013 kl. 17:52
Jeg ville tænke mig rigtig godt om inden jeg pladre ud med noget som helst i denne sag. Det er også derfor jeg ikke deltager i denne debat.
trods det fortsatte HOJ´s hofnar og kreds 3 medlem og i dag skriver stor charmøren så
29.09.2013 kl. 15:01
Mine Herre jeg gider ikke lege med længere, der til er min tid for kostbar og debatten for useriøs fra Jeres side.
men efterfølgende får jeg så den her private besked, såååååååååååååååååååååååååå
Hvem skulle kunne lave om på det?
Bestem ikke Jer to. I er helt uden for indflydelse også gælder valget i øvrigt for 4 år.......

SHV

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-13 18:06

Citat
Indlægget må ikke være tomt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-09-13 19:21

Bent Ballegaard er en kryster og en nar. Når lokummet brænder får han andre til at redde kastanjerne ud af ilden. Så stå dog ved din elendige behandling af det danske sprog og undlad at få andre til at skrive indlæg. Det er uhyre komisk/tragisk at se ham bede andre om at fare til tastaturet.
Faktum er åbenbart, at en flok grødhovede bønder i HOJ har ladet sig udnytte til en privat vendetta mod DJ`s nye formand.
Ballegaard selv forstår ikke en dyt af problemstillingen. Som sædvanlig vælter han sig som et svin i møddingen - for bare at være med, hvor der er rav i gaden. Hvor er han dog et skavt og en ynkelig person.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-09-13 06:43

Godmorgen i brave jægersmænd minus Nuddi dreng, han er vel ved at tælle cigarkasseformuen op, for at se om alle har bidraget til kommunens nye naturareal, som HOJ kommer til at betale for
Lille Nuddi dreng, jeg er ikke den person, som du har udgivet mig for her i denne tråd, desværre for dig, gættede du forkert igen igen igen
Hvad får en mand på over 70, eller rettere en, mand? der hele sit lange stræbsomme liv, har mistænkt gud og hvermand for at konspirere imod sig, til at opføre sig så uforstående?
Det må være det vi i dag kalder den sociale arv, altså fra barndommens trange kår og op igennem et liv med hårdt arbejde, med manglende opmærksomhed og så er der vel også en diagnose oven i hatten på alle fortrædelighederne
Knudsen vil du kalde dig selv for en mønsterbryder ?

Kan du have en god og mistænksom dag, SHV

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-09-13 08:26

Mine Herre jeg gider ikke lege med længere, der til er min tid for kostbar og debatten for useriøs fra Jeres side.

Det tilsagn holdt kun 2 timer og 15 min. for saglig debat og foreningsdræber BalleBasker, altså mine herre,- der er prime time imellem 15:01 og 17:15, så er der ro på bagsmækken, fra den travle HOJ frontkæmper og de andre Roede Hoveder
, altså! kun hvis der ikkeinu engang, springer en Svine Bumba fra RøvTrolden

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-09-13 08:32

Jeg vil gerne opfordre til, at der støttes op om de to personer, som Bendt Ballegård Knudsen sviner til, i den naive tro på egen selvtilstrækkelighed ! De to navngivne personer er helt og aldeles uskyldige i de grove anklager, som bb1 nu gennem en årrække har beskyldt for snart sagt alt, senest med at nævne deres navne ! Jeg har gravet lidt tilbage og fundet ud af, at Carsten Trøjborg er medlem af markprøveudvalget i Dansk Münsterländer Klub (DMK) og er ganske givet løbet ind i bb1 ved flere lejligheder, og derfor skal han nedgøres og sjofles på det groveste.
Den anden, Jens Foldager, er som tilrettelægger af schweissprøver gennem en årrække, men også medlem af DMK samt ivrig jæger og hundemand, løbet ind i bb1 i forskellige situationer.
Som en åbenbar part i den vendetta som bb1 udøver over de to, føler jeg at der nu skal handles ved at støtte op om de to personer - de er nemlig helt og aldeles uskyldige i de grove angreb fra bb1 her på kandu' !!!
Alle som læser og deltager på kandu's jagtsite bedes gennem medlemsskab af DJ og DMK udbrede kendskabet til de faktiske forhold, så psykopaten kan blive afklapset én gang for alle. Tak !

ØV4

Stadig født, opvokset og bosat på Sjælland

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-09-13 08:36

Knudsen vil du kalde dig selv for en mønsterbryder ?

Ja for helvede da, hans mønster har lagt hele Vejle amt`s psyk. afdl. ned, for at kortlægge eller opdage BalleDunkerens mangel på mønster, han går under navnet,- Den Gordiske Anusgrotte, eller er det rotte derinde.

Så ja; han er kongen over mønsterforbrydere, især når det gælder trailerloven, jagtloven, bajutbehandling og almen omgang med både nulevende som afdøde

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-09-13 09:17

http://www.youtube.com/watch?v=ITReQKuMdZY

Det må også være en fra BalleDunkerens poet pen. Så

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-09-13 16:08

Nuddi dreng, var det ikke på tide du gav de personer en undskyldning, som du har anklaget for at gå i rette med dig ? dem har du uberettiget anklaget for noget skriveri her på KANDU, som de overhovedet ikke kender til

SHV, nu også med en ny cigarkasse

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 16:28

Glimrende ide - kære ØV4. Om ikke andet skal de to omtalte hundesportsfolk have hele trafikken her i tråden tilsendt. De må være lette at finde på KRAK. Den tager jeg mig af.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 16:35

Kære ØV4.

Der er 4 stk. Jens Foldager på Krak. Ved du, hvor han bor - sådan i store træk? Carsten Trøjborg ( fjolset Ballegaard staver ham med K . . altså KT ) er der flere af, så også her vil jeg gerne have lidt at vide lidt om, hvor han så nogenlunde bor - evt. på privat mail. Så skal de selvfølgelig orienteres om signaltrafikken her på KANDU.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-09-13 16:49

Kære Tonganeser.

De to gæve gutter som Ballemanden på det skammeligste beskylder for at være hhv. undertegnede og Sandhedsvidnet, bor, som Ballen selv skriver: Jens Foldager skulle bo i Hatting ved Horsens og Carsten Trøjborg skulle bo i en lille by ved navn Egebjerg, også pr. Horsens !
Jeg kender ikke de to, men en anstændig opførsel burde ikke være for meget fra Balledrønet og dog !!

På forhånd tak for din indsats.

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 16:53

Jamen så kunne man vel sende hele tråden til formanden for HOJ. Det må da være lærerigt for en sådan fætter at se hvad Ballegaard laver efter midnat.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-09-13 18:10

Kære Tombe jeg syntes også du skulle sende et brev eller opråb til:
Jens Kragh-Hansen, Pilevænget 5 8700 Horsens. H.O.J.`s formand. Det plejer du jo at gøre, når en debat går i hårdknude for dig og X`erne. Han vil sikkert grine sin røv i laser. Svare dig gør han ikke og hvorfor skulle han også det. Du er jo ikke medlem af Danmarks Jægerforbund.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 18:40

He, he - På et eller andet tidspunkt må man da for pokker finde frem til en i din lille omgangskreds af grødbønder, som kan læse.

Mvh.
Tonganeseren

Din allerbedste ven.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 18:45

Kære ØV4.

Jeg bakker 100 % op om dit forslag - kære ØV4. Lige netop denne tråd udstiller grødhovedet Bent Ballegaard Knudsen som den løgner, han er.

Og så kan grødhovedet Ballegaard ikke engang stave Carsten Trøjborgs navn rigtigt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-09-13 19:41

Kære Tonganeser

Hvis de to personer som det drejer sig om, får det her at vide, får bb1 ørene i maskinen, det er jeg helt sikker på.

TRD

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-09-13 19:48

Hva`så...hva`si`e i til det berømte Thy-Kørvel....

http://peecee.dk/upload/view/422584

Få`s vist ikke bedre.

Akja,man tænker på tiden,da man havde krum nakke,og ..........

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-13 20:07

Jeg har ikke været så meget på Kandu de sidste dage. Det jeg læser fra Bent Ballegaards hånd- og har læst...... Jamen for pokker da, det er fuldstændigt sindsygt. Jeg er helt og total målløs. Det er mit håb, at Carsten og Jens nu slæber idioten igennem sølet, og rister ham over det bål idioten selv har antændt.

Mvh.
Tommy
Aldeles mundlam

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-09-13 21:41

Nå sådan, lille dumme BalleDoof !!??
Jens Kragh-Hansen - er det ham du skulle være giftekniv for for nylig ?? Jens & Honey ?? Formanden for den lokale jagtforening HOJ bliver båret rundt af den fedtede PornoBendt - vorherre bevares !!
I er sgu' en køn samling - er det ham den småfede skaldede tump der flankerer dig ved bordet og på nogle af dine jagtbilleder - ligeså utiltalende som dig at se på og det siger skam ikke så lidt

Jeg er ret sikker på at smilende forstummer noget, når nu DJ har afsløret jeres forsøg på at være smarte - formatet mangler totalt !!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-09-13 21:48

Jamen naturligvis skal de to nævnte personer adviseres - den klarer jeg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-13 00:59

Jamen så er brevene til de to udhængte smidt i postkassen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-10-13 06:06

Hey fidely og tral la la la dum dum, medens vi venter på at der springer enbumbe i det østjyske, her er et link dedikeret til en hvis herre
https://www.youtube.com/watch?v=FunIyv7bZXo&feature=player_embedded

SHV

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-10-13 08:20

Jeg vil gerne takke Sandhedsvidnet for hans utrættelige søgen efter, hvad der er op og ned i hele "sagen" omkring forfatteren, løgnhalsen, dispoten og psykopaten Bent Ballegaard Knudsen, som gang på gang er blevet taget i løgnehistorier for egen vindings skyld ! Med de svar "geniet" har givet, er der for mig ingen tvivl om rigtigheden i de fremsatte udsagn fra Sandhedsvidnet ! De sidste svinestreger BBK har begået er så sandelig at opgive navne på 2 personer, som ikke har det ringeste at gøre med de skriverier så mange af os gennem nogle år har deltaget i - det er en helt uhørt måde at forsøge at promovere sig på. Jeg håber så sandelig, at det hele kommer til de forskellige foreningers kendskab som BBK er medlem af, og at disse foreninger og deres medlemmer vil drage de konsekvenser der nu én gang skal gøres, nemlig en udelukkelse af det gode selskab for tid og evighed.
Til Øjenvidnet4 vil jeg takke for opfordringen til at få tingene frem i lyset, ved hjælp af boykot og Tonganeseren skal ligeledes have tak for at ville viderebringe den viden som vi har om "gededræberen", samt til alle andre der skriver på Kandu's jagtside.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X Med stolthed !

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-13 18:58

Citat
Jamen så er brevene til de to udhængte smidt i postkassen.
Så er der vel, ret beset, ikke andet end at vente på at Ballegaard bliver hængt op i klokkespillet.

Du holder vel os løbende orienteret..?

Mvh.
Tommy.
Nu med Zippo håndvarmer - benzinmodellen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-13 22:53

Nu får jeg ikke selv noget at vide - fra de to udhængte personer. Breve med kopi er afsendt og resten må være op til de to herrer.

Jeg holdt i en halv times tid foran KnaldBalles ydmyge og fugtramte bolig - i dag. Der var ingen hjemme og gardiner og persienner var hermetisk tillukkede, næsten på samme måde som indvandrere lukker af for det, det tror er nysgerrige blikke. Der stod kun en lovlig trailer helt ud til venstre i indkørslen. Jeg vil helst møde KnaldBalle på offentligt sted - og ikke på hans enemærker, sådan af tekniske årsager.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-10-13 23:15

Hvor mon en jæger opholder sig i dag den 1 -10 Naturligvis på jagt. Er det så svært..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-13 23:27

Næh! For det var jeg også, men på vej frem og tilbage kan jeg sagtens få lidt tid tilovers for en god ven.

Mvh.
Tonganeseren

Din eneste gode ven.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 01:30

Kære Sandhedsvidnet.
Vent lige nogle dage med at lukke tråden her.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-13 01:40

Blot du ikke havde været så fyldt med løjen. Så kunne du have været min ven. Jeg ved hvornår der var nogen hjemme i huset og i hvor lang tid min kone havde gæster og der var parkeret hele to biler i indkørslen, så Tombe spar mig og alle andre for dine opdigtede historier...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-10-13 08:47

fyldt med løjen

Igen viser forfatteren, at han mestrer det danske sprog til fuldkommenhed !! Men en lille rettelse må vel være tilladt ?? Det hedder sgu' da løgen - det har du selv skrevet utallige gange, så hvad mon er rigtigt, kære forfatter Knussen ??

Iøvrigt er det rart at se du er på tilbagetog, bette Bendt - har du alligevel fortrudt nogle af dine gerninger ??

Tonganeserens oplevelse med at besøge Ballens hjem, svarer ganske til den jeg selv har haft de par gange jeg har været forbi - utilnærmeligt og fuldstændig lukket af for nysgerrige blikke - har han mon noget at skjule ?? Det kan kun blive gisninger, men ............................!!!!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-10-13 08:55

Mine Herre jeg gider ikke lege med længere, der til er min tid for kostbar og debatten for useriøs fra Jeres side. skriver den over 70 årige, cigarkasse bestyre og fårehyrde, efter eget udsagn, voksne mand følsom, tjhaaaaaaa, kun at det bliver bagi når, de to angivne herre kontakter oraklet
Men IGEN kan Nuddi dreng ikke holde ord, han har igen været på natholdet 01.40 og passet sit hårde arbejde
De to skurke, som Nuddi dreng har set sig sur på, må have trådt kreds 3 medlemmet over tæerne, hvad kan det mon være? kender de to, nogen som Nuddi dreng ikke kan lide, har de sagt ham imod, er de bedre hundefolk, er de mere vellidt, er de sjovere at være sammen med, er de morsommere, ja ja ja vi får det nok aldrig at vide, men en ting er jeg sikker på, de har en større IQ

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-13 09:53

Tombe skrev....

Jeg holdt i en halv times tid foran KnaldBalles ydmyge og fugtramte bolig - i dag.

Det er Løjen eller måske løgen. For der er både stop og parkeringsforbud....

Også lige cigarkassen ingen. Idet ingen der ikke var tilstede, kan vide, at kasseren fra HJO netop samlede penge ind i sådan en uden, at vedkomne var til stede...

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 10:11

Hvad er det dog for et sprog i bruger, hvor gamle er i ?
Ved jeres forældre i skriver på nettet.

Jeg har lige været inde på HOJ hjemmesiden og der kan i se brevet fra deres Advokat til DJ under medlemsinfo.

Prøv nu at læse og ikke mindst, at forstå hvad hele sagen drejer sig om.
Det er selvfølgelig "advokatsprog", men DJ har en meget dårlig sag.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-10-13 10:19

Der bliver et " kækt" møde, næste gang du skal samles med de personer du hænger ud her, med navn og adresse, mon ikke DK juridiske afdeling, især bør se lidt på valgbarhed omkring dig Ballemand, det bimler da helt for dig.
SELVFØLGELIG ved vi alt om den cigarkasse, vi var der jo hele flokken, Tonganeseren så gerne en bedre dirigent næste gang, og Tommy en fuldbrændt kaffebønne fra Java, serveret som expresso til næste møde,

Har du aldrig hørt om " opbrud fra midten " KnaldBalle

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 13:02

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-13 01:40

--------------------------------------------------------------------------------
Blot du ikke havde været så fyldt med løjen. Så kunne du have været min ven. Jeg ved hvornår der var nogen hjemme i huset og i hvor lang tid min kone havde gæster og der var parkeret hele to biler i indkørslen, så Tombe spar mig og alle andre for dine opdigtede historier...

OK, nu er " foran" huset et lidt større begreb. Jeg holdt skråt overfor din rønne - og der holdt ingen biler parkeret i din indkørsel - kun en nyere trailer. Jeg tror "nogen" laver numre med dig.

Mellem klokken 11: 30 og 12.00 holdt der ingen biler i din indkørsel - og alt var lukket og slukket.

Endelig har et stopforbud aldrig generet undertegnede - når man sidder i køretøjet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-10-13 13:28

Citat
Hvad er det dog for et sprog i bruger, hvor gamle er i ?
Ved jeres forældre i skriver på nettet.

Jeg har lige været inde på HOJ hjemmesiden og der kan i se brevet fra deres Advokat til DJ under medlemsinfo.

Prøv nu at læse og ikke mindst, at forstå hvad hele sagen drejer sig om.
Det er selvfølgelig "advokatsprog", men DJ har en meget dårlig sag.
Det ser ud som kaffesøsteren, hjemmehjælpen er blevet til en "backupper" på Kandu.. Hold da kæft, det er jo direkte latterligt !

Mvh.
Tommy.

I tror det er løgen, men jeg har hakket løgne til hakkebøffen...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 13:31

Hej Densomved

I gennemsnit er Multi-X`erne så gamle, at de alle kunne have været din far. Dertil kommer et højt gennemsnitligt uddannelsesniveau. Undertegnede er eksempelvis 71 år og har været jæger siden det fyldte 16`ende år.

Jeg har lige læst advokatens skrivelse til DJ, og foruden en stribe meningsforstyrrende forglemmelsesfejl/tegnsætningsfejl, er budskabet da ikke til at misforstå. Under henvisning til forhold ved jagtforeningens etablering i det forrige århundrede, kræver man nu disse respekteret.

Men- kære "densomved", her er der tale om de sædvanlige røgslør i forsøget på at camouflere en rigtig dårlig sag for HOJ.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-10-13 14:27

Densomved skriver:
Citat
Det er selvfølgelig "advokatsprog", men DJ har en meget dårlig sag.
Hmmmmm.....er det "advokatsprog" - eller rettere, kancellisprog...? Det synes jeg da ikke. Advokaten skriver på et meget forståeligt og alment sprog.

Mvh.
Ymmot

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-10-13 15:12

Et rigtig nydeligt brev fra en advokat, som får penge for at føre en sag for en forening, der i bund og grund er sure over, at DJ nu bruger den ret de har og som står i deres vedtægter og som HOJ burde være inde i, så jeg gentager lige igen at:
Foreningerne er tilsluttet Danmarks Jægerforbund, hvis vedtægter er bindende for foreningerne,
Citat
og går forud for foreningens vedtægter.
og hvis ikke der rettes ind, så er det hit med slanterne.
Men noget er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget mere morsomt, KMPG rapporten bliver nu revet frem fra den støvede hylde , som den fhv. formand lagde der og som mente at med denne rapport var man blevet meget klogere og der skulle ikke drages nogen til ansvar for smøleriet, tavlen var visket ren og der kom styr på sagerne, men efter formandsskiftet er bøtten vendt, hvad er baggrunden for denne kovending
Nu er den så blevet et vigtigt redskab i den kommende retssag, meeeeeeeeeeeeeget interessant.

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 15:36

Kære Sandhedsvidnet.

Beslutningen om at inddrage KMPG rapporten er udelukkende ment som pression mod DJ; men ingen dommer vil tillade den slags meningsforstyrrende tiltag anvendt i en retssal. Typisk for advokater i "Grødregionen". Man må også betænke hvor advokaten har sine oplysninger fra - he, he - fra "grødhovederne".

I øvrigt gør advokaten kun, hvad han bliver bedt om, og hvis sagens faktuelle forhold er diffuse, så må han skyde i blinde. Huh hej hvor det går.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 15:37

Tja Tonganeser, hvis dit argument kun går på, at både DJ og HOJ er startet i forrige århundrede, så tvivler jeg meget på din påstand om "et højt gennemsnitligt uddannelsesniveau".

Er din påstand, at fordi noget er startet i 1900 tallet, så skal man ikke respektere gældende vedtægter - det er dog en mærkværdig holdning at have.

Kaptajn - Tommy, mener du seriøst, du har læst og forstået brevet fra Advokaten - der har jeg godt nok mine tvivl til dine fattige evner.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 16:16

Yes - Densomved. Måske kan du supplere med viden om hvornår HOJ blev indlemmet i DJ?? Det var vel ikke før Danmarks Jægerforbund erstattede Landsjagtforeningen af 1923??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 16:18

Halloooooo - KnadBalle!!!! Har du fundet ud af. hvor din kone befandt sig, mens du var på jagt???? Hun er en del yngre end dig.

Mvh.
Din sande ven - Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-13 16:23

"Densomved"!!! herligt synonym for en person der er så meget i tvivl... Er du også i tvivl om at din støttepatient bb1 (blandt venner kaldt Ballesprederen m.m.) er DYB psykopat? Hvis det er tilfældet, så find dig et andet arbejde...

Mvh Stouenberg

Multi-X af "Guds Nåde" og uden pension...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-10-13 16:37

Hvor har jeg lyst til at synge:

Hvem sidder der bag skærmen
med klude om sin hånd
med læderlap for øjet
og om sin sko et bånd
Det er såmænd JENS Vejmand
O-hoj O-hoj O-hoj
tra da dada da da da

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-10-13 16:58

Hvor er det vederkvædende at kende folk som Stouenberg, Tonganeseren, Kaptajn-Tommy, Sandhedsvidnet, Øjenvidnet, betterwisser m.m.fl., hvis syn på ærkepsykopaten Knudsen, Bent Ballegaard, er den samme - dejligt med sådan et sammenhold, drenge !
Blot fordi HOJ har fået en advokat til at gennemgå hele den sag, som HOJ tror de har og kan vinde, er ikke ensbetydende med, at de har/får ret !!! De mange lokale jagtforeninger, som har ønsket at være under DJ's beskyttende vinger, må så sandelig være med til at betale gildet, ligesom de modtager en ikke ubetydelig del goodwill og anden hjælp fra hovedforbundet DJ, mod at DJ gerne vil have lidt indflydelse, bl.a. på de mange penge der ligger i visse lokalforeninger ! Det er der ikke noget underligt i, mange andre foreninger i helt andre sammenhænge kører på nøjagtigt samme måde, for at kunne "forstrækkes" fra "moderen", i givne situationer.
Alt dette her fatter Ballegaard ikke en pind af, men typisk for ham, pisker han en stemning op til splid og ballade - typisk for en psykopat at reagere på denne måde.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X'er Med stolthed

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 16:58

Iflg. formanden for HOJ har de været medlem af DJ lige fra starten den 1/1 - 1992.

DJ erstattede ikke kun Landsjagtforeningen af 1923 også Dansk Jagt og Dansk Strandjagtforening -
de 3 hovedforeninger blev lukket ned og DJ blev stiftet - blot til orientering.

Stouenberg - kan du uddybe hvad jeg skulle være i tvivl om ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 16:58

Danmarks Jægerforbund
Verificeret

Danmarks Jægerforbund, DJ, forbund stiftet i 1992 som en sammenslutning af Dansk Jagtforening, Landsjagtforeningen af 1923 og Dansk Strandjagtforening.

Danmarks Jægerforbunds formål er at varetage medlemmernes jagtlige interesser, højne deres jagt-etik og omdømme, arbejde for bevarelse og forbedring af det naturgivne miljø som grundlag for en sund og artsrig fauna, støtte og fremme relevant forskning samt yde medlemsservice.

De 900 lokale jagtforeninger har ca. 97.000 medlemmer (2013), og Danmarks Jægerforbund er landets næststørste "grønne" organisation (efter Danmarks Naturfredningsforening). Oplysende arbejde sker først og fremmest gennem forbundets medlemsblad, Jæger, der udkommer elleve gange årligt.

Sådan!!!
De fremhævede ord er interessante - altså omkring jægernes jagt-etik og omdømme.

Hvorfor ind i det onde sorte helvede har man så ikke smidt KnaldBalle ud af DJ? Projektet er jo mislykkedes. I DLS var vi klogere - herfra blev KnaldBalle ekskluderet grundet foreningsskadelig virksomhed.

Nok om det!!!

Når man foretager indmelding i en eller anden forening, erklærer man så ikke enig i de betingelser som er knyttet til indmeldelsen???
- med mindre det kan godtgøres, at underskriveren har været inhabil - eller blot dum i klinisk forstand?
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 17:03

OK - jeg husker ikke detaljerne omkring sammenslutningen - jeg var medlem af Landsjagtforeningen af 1923.
Ved overdragelsen af medlemsskaren må der have været noget papir på bordet. Jeg husker Raunkjær som noget af en bandit - men lad os nu høre (se) - kære Densomved. Når du skriver, skal vi ikke belemres med voldtægt af sproget. Glæder mig til at få mere kød på bordet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-10-13 17:13

"Det er Løjen eller måske løgen. For der er både stop og parkeringsforbud....

Også lige cigarkassen ingen. Idet ingen der ikke var tilstede, kan vide, at kasseren fra HJO netop samlede penge ind i sådan en uden, at vedkomne var til stede..."

Og lille BalleFjert, hvad i hede hule helvede er det for en gang miskmas du skrev lidt højere oppe ??
Det hedder sgu' hverken løjen eller løgen , men løgn - fat det dog menneske !
De næste par linier har jeg opgivet at tyde - men forklar venligst lidt mere præcist hvad du mener !

Du må gerne bruge hjælp fra dine venner i HOJ

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-13 17:38

Hej Densomved

I gennemsnit er Multi-X`erne så gamle, at de alle kunne have været din far. Dertil kommer et højt gennemsnitligt uddannelsesniveau. Undertegnede er eksempelvis 71 år og har været jæger siden det fyldte 16`ende år.

Hvor ved du det fra Tombe - kender du også allerede Densomved. Har du parket uden for hans hus, samtidig med mit!!

Du bor vel stadig i Humlebæk. Gamle løgn hals. (Se længere oppe i tråden, hvordan det staves)

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 17:48

Tonganeser, iflg. brevet fra Advokaten til DJ er HOJ' vedtægter godkendt af DJ tilbage i marts 1991.

Ang. økonomien i lokalforeningerne - det er jo ikke noget som er skabt af DJ, men af foreningerne, så hvorfor skal DJ have dem ved en evt. opløsning af foreningen ?

Til orientering vedr. Advokaten - jeg har lidt kendskab til ham og han er jæger og medlem af DJ, måske derfor afsnittet om Jægerforbundssagen.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-10-13 18:26

Citat
iflg. brevet fra Advokaten til DJ er HOJ' vedtægter godkendt af DJ tilbage i marts 1991

Derfor går vi også ud fra at HOJ har godkendt de vedtægter som DJ har og derfor acceptere de vilkår som DJ stiller.
Citat
Ang. økonomien i lokalforeningerne - det er jo ikke noget som er skabt af DJ, men af foreningerne, så hvorfor skal DJ have dem ved en evt. opløsning af foreningen ?

Nej, men HOJ har brugt DJ som trækplaster for foreningen og dens medlemmer og de goder som foreningen kan nyde godt af ved at være under DJ.
Citat
Til orientering vedr. Advokaten - jeg har lidt kendskab til ham og han er jæger og medlem af DJ, måske derfor afsnittet om Jægerforbundssagen.

Er det insider viden, ellllleeeeer????? og fordi han er jæger og medlem af DJ, har KMPG sagen ikke en pind med jeres lille sag at gøre.

SHV, vil på andetræk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 18:26

Kære KnaldBalle

Du skriver bl.a. følgende:

"Du bor vel stadig i Humlebæk. Gamle løgn hals. (Se længere oppe i tråden, hvordan det staves)"

Nej, nej og atter nej!"!!!!

Det staves "løgnhals".

Det var din ringhed som oprindeligt lancerede LØGNHALS og stavede det LØGEN HALS.

Forstår du dog ikke, at man bare tager pis på dig????

Men hvor var din kone. Hun har jo fortalt dig, at hun var hjemme med veninderne.

Fydaføjda.

Mvh.
Tonganeseren

Forsvarer for et kristnet familieliv - med kristne værdier.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 18:31

Kære Densomved

Jeg har nok overset nogle detaljer i advokatens skrivelse til DJ; men jeg finder det en smule uforsigtigt at inddrage uvedkommende faktorer i sagen. Den slags honoreres sjældent i byretten.

Jeg glæder mig meget til at følge sagen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-10-13 20:23

Hvis det usandsynlige måtte ske, at HOJ skulle vinde retssagen, vil DJ så stå svækket i fremtiden?

SHV, fik skudt 3 ænder

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-10-13 20:30

Citat
Kaptajn - Tommy, mener du seriøst, du har læst og forstået brevet fra Advokaten
Både læst og forstået. - Og min fornemmelse siger mig, at Advokaten udmærket er klar over han har en aldeles dårlig sag, idet han roder en del rundt i noget, som er sagen helt og aldeles uvedkommende.

Citat
er der har jeg godt nok mine tvivl til dine fattige evner.
Selvfølgelig har du det - i kraft af, du plejer omgang med underfrankerede personer. Det giver som regel en svækket dømmekraft.

Sandheden skrev:
Citat
Derfor går vi også ud fra at HOJ har godkendt de vedtægter som DJ har og derfor acceptere de vilkår som DJ stiller.
Prøv at læse og forstå denne sætning.
Den siger alt.....Punktum, slut, prut og finale.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-10-13 20:33

Citat
SHV, fik skudt 3 ænder
Tillykke med dem.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 20:38

Tillykke - kære Tommyneseren. Har næsten glemt hvordan ænder ser ud.

I morgen snuser undertegnede m/hund ud efter en hare. Den firbenede har været på lynkursus de sidst forløbne 14 dage - hvilket vil sige overvåget adfærd fra min side, og nu skal den bestå prøven endnu engang.

Jeg læste i øvrigt forleden, at kvinder er langt mere liderlige end vi mænd. De er bare bedre til at skjule det. Vi kan altså ikke stole på dem. Når man tror de sidder derhjemme med veninderne og spiller bridge, så roder de måske rundt med Gud og hvermand. Hvor dyrisk...

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 20:59

Jeg har regnet lidt på nogle tal. Min indkomst, betalte A og B-skatter og sjusset mig frem til de ydelser, jeg i tiden løb har modtaget fra samfundet. Jeg mener derfor at have 4 millioner kroner til gode fra staten. Hvordan mon staten vil reagere, hvis jeg forlanger kronerne leveret ved kasse 1 ?

Jeg har trods alt modtaget nogle goder - i tidens løb. Gratis på sygehus, gratis til lægerne, gratis lyskurve (til orientering), gratis ambulancer etc. etc.

Måske burde man lade staten beholde provenuet. Man er vel social.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 21:04

Sandhedsvidnet, DJ' vedtægter var først klar langt inde i 1992 og blev godkendt på det første repræsentantskabsmøde i juni 1992 - så DJ har fra starten skidt i nællerne med godkendelse af rigtig mange forenings vedtægter.
Gav vide hvor mange foreninger der har vedtægter der ligner HOJ' ?

DJ som trækplaster - det kan næppe bruges til noget, at en forening er medlem af DJ.

Jeg tror, Advokaten med henvisning til KMPG rapporten drager den sammenligning - at DJ ikke har styr på økonomien og hvorfor skal de så have foreningens midler - manglende respekt for medlemmernes penge - husk på, at fordi man starter en jagtforening, behøver man jo ikke at melde foreningen ind i DJ.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 21:15

Enighed herfra - ingen tvivl om det; men HOJ er vel medlem af DJ og har været det i en hulens masse år???? Ved du hvornår man søgte ly under DJ paraplyen??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Densomved

Dato : 02-10-13 21:23

Det HOJ fortæller er, at de har været medlem af DJ fra dag 1 - altså 1/1 - 1992 og deres vedtægter er IKKE ændret siden.

Bemærk, at Advokaten skriver, at alle medlems foreninger af DJ skal behandles ens - hvad menes der mon med det ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 22:19

Med mindre advokaten kan løfte bevisførelsen for forskelsbehandling af medlemsforeningerne, er hans ord velsagtens bare en møllesten om hans hals, hvis en byretsdommer kræver bevis herfor.

Hvis det kan bevises, at der sker forskelsbehandling - uden forudgående aftaler, så er Fanden løs i Laksegade - håber jeg.

Nu er der stor forskel på byretsdommere - hvor en del har opgivet håbet om at avancere til landsretterne; men havner sagen hos en af de hårde nysere, så bliver det ikke lagt fingre imellem.

På nuværende tidspunkt har advokaten smækket KMPG rapporten på bordet og anklager nu DJ for at forskelsbehandle - som du skriver - Densomved. Spændende udvikling.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 22:20

Kære Densomved

Som du nok har forstået, så nærer jeg ikke de varmeste følelser for Danmarks Jægerforbund som organisation.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 22:39

Halloooooo - KnaldBalle

Nu har du i årevis beskyldt mig for masser af mærkelige ting. Du har blandt andet beskyldt mig for følgende:
1. At have bollet en rengøringskone på en kristen friskole i Kragelund
2. At være far til nu afdøde "Lille Nold (Knold)
3. For at være ØV4, BW, Sandhedsvidnet, The Real Deal og mange, mange andre.

Men det allerværste er, at du nu hævder, at jeg ikke var på Bottrupvej tirsdag den 1. oktober 2013 mellem 11.30 og 12.00. Fandeme frækt. Jeg var ved at bakke ind i nogle beboere på vejen - en ældre mand med kone og i en rød bil. De kan i hvert fald huske min sølvgrå Yeti.

Du har end ikke givet mig en undskyldning. Ynkeligt. Men OK! Det er også svært at indrømme, at du ikke ved hvad din kone laver.

Mvh.
Din - helt og aldeles

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-13 23:14

OK - KnaldBalle!!!!

Jeg har ikke noget imod rengøringsdamer - men på en kristen friskole, det pisser mig alvorligt af. Og at afkommet skulle have været Lille Nold, det gør mig 10 år ældre. Grove løjer, som jeg synes du skal undskylde.

Tilbage er så de øvrige svinestreger - blandt andet den som stadig ligger på politistationen i Helsingør - anmeldt 9. oktober 2009.

Du skylder mig så mange undskyldninger, at du vil blive anset som "stammer" hvis du går i gang.

Men hvor var din kære kone??? Hjemme var hun i hvert fald ikke. Hubba hubba.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-10-13 06:09

At HOJ og andre jagtforeninger under DJ har forskellige vedtægter, sætter ikke deres vedtægter over DJ, slut prut finale og derfor har DJ selvfølgelig lavet dette lille skrift i DERES vedtægter, for at kunne tumle foreninger som HOJ og som lyder.
Citat
Foreningerne er tilsluttet Danmarks Jægerforbund, hvis vedtægter er bindende for foreningerne, og går forud for foreningens vedtægter

Derfor har de små foreninger, nu også med egen cigarkasse formue, et problem og som ikke længere vil have DJ som flagskib, for at kunne profilere sig.
Meld jer ud af DJ og stå alene, medlemmerne vil flytte over i en anden forening og de eneste der vil stå tilbage er bestyrelsen i HOJ + Nuddi drengen men han vil også tumle videre, for hvor skal han nu gøre brug af sin kreds 3 taburet
Hvorfor har lille Leifs storbror Ole ikke taget hånd om det da han var formand for DJ, mærkværdigt og det ham den tidligere kriminalbetjent, fhv. borgmester som sidder og støber kuglerne, efter han er blevet vraget som formand
At bruge KMPG rapporten i det spil, viser man er på hælene og som den tidligere formand gemte væk og for at bruge Poul Schlüters ord, der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet, men viser det sig nu, at det er der, spændende

SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-13 07:20

Det bliver sgu' spændende med den evt. retssag der kommer omkring HOJ og DJ !!
Måske bliver det nødvendigt med en tur til Sydafrika, hvor en af Ballens bedste venner bor ! Denne ven har før rusket op i DJ's enorme og helt uantagelige forbrug af penge, bl.a. på egne bestyrelsesmedlemmer og andre "ved hoffet" - Hvad fik Ballegård selv ud af at være én af Ravnkærs disciple i sin tid ? ? Joh, at tilsvine andre medlemmer med DJ's velsignelse og den ret har han stadig !!!
KrænBalle er blevet lidt tavs på det sidste - er det Jens Densomved der styrer menageriet for ham nu eller ??? Eller har han travelt med at holde styr på konen !!!????
Jeg har lige hørt, at hans jagthundetræning er gået helt i stå. I stedet for vildt, er han begyndt at optræne køteren til bumpehund - for "det er rart at være forberedt på det værste" !!

ØV4
Multi-X³

Bette Bendt - jeg er stadig født, opvokset og bosat på Sjælland

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-13 08:48

Så er der igen godt gang i gætterrierne.... Fra vidnerne og Tombe, som elsker rengøringskoner, men de skal være hellige...
Man bor på Sjælland - og kender Densomved???
Kan I selv finde hoved og hale i det i skriver og helt ærligt tror I selv på det.
Tror I virkelig også på, at "MIT" hunde arbejde er gået helt i stå - Nej der er blot en enkelt person,( ham der første gang i denne tråd brugte ordet bumpehund) som er blevet lagt lidt på Is - ellers køre det helt som planlagt....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-13 09:49

Godmorgen, bette Bendt Bumpehundefører

Jeg kender sgu' kun Densomved fra de skriverier du har foranlediget her på kandu'. Hvad får dig til at tro at jeg kender ham ? Som du ganske rigtigt har opfattet, håber jeg, har du indset at jeg er bosat på Sjælland, men det forhindrer mig da ikke i at kunne læse og forstå hvad han skriver ! Man kan jo starte med at konstatere, at han staver bedre end dig og at han åbenbart kender lidt til forholdene omkring jagtforeningerne - men det skal da ikke lastes ham, tværtimod ! Mit gæt på hans identitet er formanden for HOJ, men om det er rigtigt ved jeg af gode grunde ikke - men du skal da have tak for din bekræftelse af at det er ham; så ved vi alle hvor vi står og det er rart i stedet for dine usammenhængende tåbelige skriverier, som du har belemret alle vi seriøse deltagere med, på dette udmærkede forum. Tak for dét, bette Bendt.

ØV4
Multi-X²

Sådan staves GÆTTERIERNE - blot til en anden gang !!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-13 12:57

Ingeniørforeningen vil også gerne have fat i KnaldBalle. Som alle nok ved, så erklærede KnaldBalle sig som værende ingeniør med speciale i trykbærende anlæg. Det var dengang han endnu kunne skrive på Jagtformidlingen - under bb1.
Hårdt presset meddelte KnaldBalle, at han var engineerer, altså maskinist og at fejlen var sket, fordi han havde sejlet så længe, at hans danske havde lidt skade. Men tilsyneladende vil Ingeniørforeningen have slettet ethvert link til KnaldBalle.

Sammenslutningen af Danske Godsejere forlanger også en forklaring, idet KnaldBalle engang beskrev Løvenfelt (eller hvad Pokker lystejendommen nu hedder) som sit gods. Sammenslutningen ser gerne en forklaring på forholdet og kræver et dementi, idet der trods alt er grænser for hvilke personager man ønsker optaget i foreningen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-10-13 14:17

Jeg kunne tænke mig,at udgive de sidste jagt-tråde her,i bogform. Jeg ville jo blive den nye Jussi Adler-Olsen. Måske den endda kunne filmatiseres,med Morten Jensen og Peter Palland,i hovedrollerne. Naaaee,ved nærmere eftertanke,ville det sku`være synd at engagere dem til et så underlødigt projekt,som det jo nok ville blive,taget drejebogen i betraktning.

Men personer med færre kvalifikationer,end Morten og Peter,ville jo også sagtens kunne følge rollerne ud. Manuskriptet stiller jo ikke ligefrem krav til den store kunstneriske udfoldelse.

Faktisk kunne det nok koges ned til et rollespil,hvor de medvirkende var børn fra fire til seks års alderen.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-13 15:25

Næ, næ - Mosebæk. Rollerne skal squda besættes med aktørerne her på siden, og så sluttes seancen af med en fællesjagt i Rold Skov.

Nu ikke så nedladende - kære Mosebæk. Vi har jo kun det skæg, vi selv sidder på - ikk`?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-10-13 15:28

Ahaaaaaaaa, lille Nuddi dreng, den nedgroede negl gnaver stadig, på grund af dit hundearbejde
Tror I virkelig også på, at "MIT" hunde arbejde er gået helt i stå vi ikke alene tror det, vi VED det og det taler for sig selv, en 6 år gammel hund, der først består en simpel prøve uha uha og hvem har lagt hvem på is lille Knudsen
Tonganeser jeg fornemmer du taler lidt nedladende om lille Nold, det er ikke fair, han har bibragt DMK megen viden, i form af hans store talent som organisator, opdrætter og sit utrættelige arbejde i bestyrelser, æret være hans minde

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-13 16:05

Kære Sandhedsvidnet. Nu aner jeg ikke hvem Lille Nold var - eneste berøringsflade var, når KnaldBalle skrev nedladende om ham. I forbindelse med Lille Nolds alt for tidligere død, henvendte jeg mig til hans hustru med en stak kopier af KnaldBalles svinerier, hvorefter hun gik rundt på egnen og videregav sin nye viden. Jeg følte, jeg havde en vis ret til det, da den vanvittige KnaldBalle havde udpeget min ringhed til at være far til Lille Knold.

Men at jeg har skrevet nedladende om Lille Knold er altså ikke rigtigt. Æret være hans minde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-10-13 17:13

OK, det er måske mig der opfatter ordstillingen forkert, så undskyld herfra

SHV

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-10-13 20:37

Citat
Næ, næ - Mosebæk. Rollerne skal squda besættes med aktørerne her på siden, og så sluttes seancen af med en fællesjagt i Rold Skov.
Ham der ejer et sæt fedtet jagttøj med brun sovs på kraven, samt et par urinplettede jagtbukser med brune pletter i skrævet skal spille Balleprutten. For at få konturen af en stor vom..... hmmmm, kan en forvokset sofapude bruges i nødstilfælde...? De skæve sutter...... Tjaaae, de kan vel ret beset findes på en eller anden genbrugsstation/losseplads. Så er der kun et problem tilbage......er der nogen her, der kan spille ligeså dum som Balleprut er, når han er "normal" Se, det var straks værre.

Mvh.
Tommygenseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-10-13 21:12

Så er vi nok ved at være ved vejs ende, Nuddi dreng og hans penneven Ham der nok tror han ved alt, er gået i for tidligt vinterhi, de er sikkert ved at koordinere, deres næste skriv
Jeg lader lige tråden stå lidt inu hvis der måtte komme en løjen-historie fra forfatteren
Bumben er tidsindstillet og kan springe, hvor og når som helst, så pas på derude

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-13 22:29

Nu var det lige så skægt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-13 22:31

Nøøøøøjjj - 202 hits.

Nyt navn til KnaldBalle - - - - - BumbeTumben. Det lyder squda landligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-10-13 23:52

Ja, det er lang tid siden der har været så lang en tråd.
Iøvrigt en god og oplysende tråd, der i den grad har afsløret Ballegaards & co intriger imod deres eget hovedforbund.
Tak for alle oplysningerne Sandhedsvidnet, det var i sandhed en BUMBE

Ballegaard beviser - iøvrigt sammen med Rodehovedets broder - muligvis er det ham der har nicknamet "Densomved", at der ikke tolereres demokratiske valgte DJ-formænd - med mindre formanden hedder Ole Roed.

Kort sagt, med Ballegaard som ven, bliver ordet "fjender" noget sekundært.

Mvh.
Tommyaneren fra Holbæk

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-13 00:32

Ja, så har få personer igen ødelagt en god debat. Det kan vi godt blive enig om og det er alene sket fordi x`erne ikke kan andet end gå efter manden i stedet for emnet.

Emnet er det vigtigste for mig - derfor trækker jeg mig fra debatten. Og begynd i nu blot at hyle igen - det får I som sædvanlig intet ud af.

En ting vil jeg dog sige til Jer til slut I aner ikke hvem Densomved er og I er langt fra at kunne gætte Jer til det. Det er ikke hverken formanden eller næstformanden i H.O.J. Kan jeg fortælle Jer Ja, det er måske slet ikke en mand....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-13 00:46

Men vi kan alle se, at du igen har en støtteperson ved tasterne. Hvorfor bliver du ved med at gøre dig selv til grin.
Når du selv skriver dine indlæg, ligner det en naturkatastrofe. Kom nu igen med dine forsøg på at ødelægge dansk retstavning.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-10-13 06:16

Nu tumler det rundt igen i Nuddi bumberens hoved her ordlyden af Nuddis første to indlæg, her er så det første

Citat
bb1

Dato : 23-09-13 19:05

--------------------------------------------------------------------------------
Jo da Sandhedsvidnet. For han løber altid kun med en halv vind og denne gang sender jeg uden først at spørge Tombe. Sandhedsvidnet lille indlæg til rette vedkomne, så må vi se hvad der skeer..

Nr. 2

Citat
bb1

Dato : 25-09-13 17:52

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ville tænke mig rigtig godt om inden jeg pladre ud med noget som helst i denne sag. Det er også derfor jeg ikke deltager i denne debat.

Jeg ved hvilke X`er der dækker sig bag flere af navnene og jeg har gemt hele denne tråd!!

Trudsler vrøvel og løjen og bla bla bla, flere indlæg senere skriver bumber Nuddi.
Citat
Ja, så har få personer igen ødelagt en god debat. Det kan vi godt blive enig om og det er alene sket fordi x`erne ikke kan andet end gå efter manden i stedet for emnet.

Emnet er det vigtigste for mig - derfor trækker jeg mig fra debatten. Og begynd i nu blot at hyle igen - det får I som sædvanlig intet ud af.

Den mand du og andre går efter er CLC fordi i ikke fik lillebrors storbror ind og det har DJ medlemmerne lugtet
Hvis det kommer til en retssag får i en eksklusion, med all inclusive
SHV

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-10-13 07:41

En ting vil jeg dog sige til Jer til slut I aner ikke hvem Densomved er og I er langt fra at kunne gætte Jer til det. Det er ikke hverken formanden eller næstformanden i H.O.J. Kan jeg fortælle Jer Ja, det er måske slet ikke en mand....HahahahahaHahahahaha

Det er måske en hanhun en BajutSut, som har gode skrive kundskaber og som sædvanen tro, har fået dit login, når Ballerne gløder som en sommergrill, atter igen.

På tv 2 har de "Rytteriet",- hos H.O.J. har de "Roderiet!" , så nu kan du Inu engang, få tilføjet en ny tidsel, til din ny opdaterede hjemmeside,- nemlig instruktøøør!! og på hat med Billie August.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-13 09:27

Jeg kan ikke hitte KnaldBalles hjemmeside.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-10-13 09:31

Hvad har vi, alle Xerne, dog gjort, siden vi skal have det så sjovt ?? Det er en skam at tråden formodentlig kører mod sin afslutning, nu hvor de fleste ikke kan være i tvivel om, at BalleFjoget har givet op for overmagten og sammen med sin nye "ven" Densomved har kapituleret !! Det skal ligeledes huskes, at deres store sag omkring HOJ er tabt på forhånd - denne Ole Bole advokat, har han mon ført andre sager for Balledoof ? Som han, altså Ole Bole, også har tabt på vegne af sin klient PornoBendt ? For hvis det er rigtigt, kan man også om advokaten sige, at han også er en taber ligesom grødhovedet BalleYard !!!
At de dog vil gøre sig så godt og grundigt til grin blandt landets jægere - til stor skade for jagtsagen !! Vi behøver sgu' ikke disse helt uoverlagte skriverier for at bevare blot en smule troværdighed - men ethvert cirkus har jo som bekendt sin klovn, og han hedder Bendt Ballegård Knudsen !

ØV4
Multi-X³

Sjællænder !!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-10-13 09:50

Tonganeser - jeg har kige hørt, at BalleYards hjemmeside er nedlagt, da han efter sigende skulle være blevet uvenner med sin tidligere ven, Robert Hæ, som jo passede hjemmesiden for geniet. Da Ballen ikke selv er i stand til at finde ud af vedligehold og stavning, samt at indlægge billeder, har han opgivet. At han også har været under voldsomt pres fra nogle af sine jagt"gæster", som ikke ønsker at blive set sammen med ham, har åbenbart givet dødsstødet til hjemmesiden.
Ligeledes skulle DJ have forlangt siden nedlukket og man forstår det !
Men jeg synes, som et lille minde om den store jægersmand, at det er på sin plads at bringe følgende:

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

således vi ikke glemmer en stor ven og ivrig debattør.

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-13 10:23

Jamen dog! Så er æra slut. Men det havde også udviklet sig i en skæv retning. Enorme billedserier med enten lavbenede plumpe mandslinger eller tynde udhungrede gespenster med geværpiber pegende i alle retninger. Serier med horder af hunde og en enkelt fasan på paraden - plus, naturligvis, den lille smækre Fru Ballegaard med søster i sjovt outfit inklusive stråhat.
Inu kan man se KnaldBalle med importeret hustru på Facebook, og hvilket syn. Til alt held har fotografen snuppet det meste af KnaldBalles fjæs, men et festligt billede er det trods alt. Der må da være tale om en enorm aldersforskel på det lykkelige ægtepar. Eller også har tiden blot været ond mod KnaldBalle.

AK ja. Det var tider. Savnede man noget at grine af, kunne man bare gå ind på be-jagt, og undertegnede føler en vis vemod over det forfald KnaldBalle har demonstreret. Tsk, tsk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-10-13 10:23

Hæ Hæ Hæ Hæ Hæ, ja på et eller andet tidspunkt i deres liv, mister alle squ tålmodigheden med knaldpotten. Canon det der....

Mvh.
Tommy.
Ladegårdsparken, Holbæk.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-10-13 10:26

Citat
Jamen dog! Så er æra slut. Men det havde også udviklet sig i en skæv retning. Enorme billedserier med enten lavbenede plumpe mandslinger eller tynde udhungrede gespenster med geværpiber pegende i alle retninger. Serier med horder af hunde og en enkelt fasan på paraden - plus, naturligvis, den lille smækre Fru Ballegaard med søster i sjovt outfit inklusive stråhat.
Inu kan man se KnaldBalle med importeret hustru på Facebook, og hvilket syn. Til alt held har fotografen snuppet det meste af KnaldBalles fjæs, men et festligt billede er det trods alt. Der må da være tale om en enorm aldersforskel på det lykkelige ægtepar. Eller også har tiden blot været ond mod KnaldBalle.

AK ja. Det var tider. Savnede man noget at grine af, kunne man bare gå ind på be-jagt, og undertegnede føler en vis vemod over det forfald KnaldBalle har demonstreret. Tsk, tsk.

Mvh.
Tonganeseren
En ny vært på TV2 nathold er født....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-10-13 12:20

Eller også har tiden blot været ond mod KnaldBalle. tiden læger alle sår, men ej rynker det har Helle Thorning Schmidt måtte sande, det med rynkerne, hun har valgt botox, hvor mange milliliter hun får, vides ikke, men nogen skal have mere, hvis rynkerne skal glattes helt ud
Nu sidder kreds 3 medlemmet og slikker sine sidde-sår og må sande at Den som der tro han nok ved alt, har forladt ham inu inu inu engang
Sådan er det jo "venner" kommer og går, that`s leif

SHV

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-10-13 12:23

Tak for svaret TheRealDeal.