/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OFFICE pakke 2010
Fra : Dieter
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 22-09-13 16:03

Jeg har for lang ! tid siden købt :
Microsoft Office til hjemmet og firmaet 2010.
På en mystisk måde har jeg kun "æsken" med produkt nøglen tilbage. Jeg kan ikke finde den købte CD-Rom. Kan ikke finde ud af hvordan den kunne forsvinde.

Har støvet rund på internettet uden at kunne finde en mulighed for gratis downloade programmet.
Er der en der kan og vil hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-09-13 16:29

Underligt... Hvor har du søgt? Det kræver blot et eller to klik på Google så får du linket her til
Office 2010...

http://microsoft-office-2010.da.softonic.com/

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-09-13 16:33

Den har jeg set men ikke forsøgt at downloade den fordi den er på engelsk. Derfor tror jeg ikke på at min produkt kode bliver anerkendt.
Men jeg prøver alligevel.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-09-13 16:52

Det kunne man da synes ville være en god idé!

Hvo intet vover intet vinder

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-09-13 16:55

Har lige fået at vide at installationen ikke kan gennemføres fordi jeg ikke 32 bits udgaven på min PC

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-09-13 16:55

Eller er det omvendt !?!?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-09-13 17:06

Tjae, det kan du jo nok bedst selv gøre rede for - installationen er ihvertfald Dansk

Microsoft Office 2010 - Download
microsoft-office-2010.da.softonic.com/?
Bedømmelse: 3 - ?Gratis - ?Windows
Microsoft Office 2010, gratis download Microsoft Office 2010 Home and Business ... Download Sikker download ... Licens: Prøveversion; Sprog: Dansk; OS:.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-09-13 19:55

Når man køber office i dag så får man ikke medier med mere, man får kun licensen. Du skal downloade programmet fra nettet.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/office-2010.aspx?q=office%202010

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-13 11:42

webnoob
Det er ikke sandt for jeg har lige købt office 2010 og den kom med fin dvd. Og den blev købt hos Microsoft på dansk.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-09-13 12:09

Citat
webnoob
Det er ikke sandt for jeg har lige købt office 2010 og den kom med fin dvd. Og den blev købt hos Microsoft på dansk.

Det er jo i princippet også ret ligegyldigt hvordan - bare det virker...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-09-13 18:16
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-12-13 14:03

Hvad er status?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 11-12-13 18:02

Hej webnoob
Jeg er ikke kommet rigtig i gang endnu. Er jo noget syg. Så det koster en del anstrengelse at komme i gang.