/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vw polo bluemotion 2010
Fra : 234
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 22-09-13 13:24

Hej.
Hvis det er man skal skifte pære i en polo bluemotion fra 2010 , er det noget med at man skal have hele fronten af?

Accepteret svar
Fra : Beestone

Modtaget 30 point
Dato : 22-09-13 13:31

Det er korrekt opfattet, at mange nye biler har en totalt åndssvag adgang til fuldstændigt banale service områder, f.ks. pæreskift.
Om det lige er kofangeren der skal af på din Polo model, tør jeg ikke afgøre.

Men ofte har mærkeværkstederne en rimelig pris på dette arbeje, netop for at afbøde det åndssvage design.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 22-09-13 13:34

Tak for svaret Beestone.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-09-13 14:20

Det er ikke nødvendigt at fjerne fronten for at skifte pære i baglygtern , eller nummerpladelygte.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-09-13 14:23

Karosseri designere har åbenbart første prioritet....så må andre finde ud af,at gøre plads til de ædlere dele,såsom motor,lygter m.m.

Kender et mærke,hvor man skal ind gennem et lem i hjulkassen,foran forhjulet,for at skifte pære.
Men sådanne ting,fortæller sælgeren ikke noget om.

M.