/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Trailer kørekort.
Fra : piaskov
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 21-09-13 21:30

Hejsa.
Er der nogen der ved hvad man skal regne med det koster at tage et trailerkort ??
Vi må ikke trække vores nye campingvogn uden så Leif skal på den.
Vi sad og snakked om det såååå....
Er der ikke noget mad det kan tages på et week-end kursus ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 21:40

Pakketilbud (Det loven kræver)
Pakkens pris:    kr 4.295,-
Pakkens værdi:    kr. 4.490,-

fundet her http://www.trailerkort.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 21:44

Det er vist bare med at ringe til nærmeste kørerlærer og få et godt tilbud!

Her et andet tilbud

Priser Trailer Kørekort København
Trailerpakke: SPAR 800,00

Rigtig teori (til du har bestået)
6 kørelektioner på vej á 350,-
2 kørelektioner til køreprøven á 350,- (8 i alt)
Inklusive alle forsikringer uden selvrisiko
NU KUN 3.240,00

http://www.tiptoptrafik.dk/trailer-koerekort/priser-koebenhavn-trailer-koerekort.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-13 22:18

Citat
Er der ikke noget mad det kan tages på et week-end
sikkert ikke du bliver nødt til at smøre en madpakke hvorfor er det ikke dig som skal tage trailerkort? Du har måske allerede
Et unødvendigt indlæg men jeg kunne ikke lade være

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-09-13 23:03

nu er det jo ikke kun kørekortet der skal have den rigtige størrelse, men bilen skal jo også være godkendt til at trække vognen

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 21-09-13 23:23
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-13 10:19

Her er fra Falster

http://www.eglund.dk/trailerkort-hos-eglund-k%C3%B8reskole.html

Så er der weekend-tilbud i Næstved

http://www.be-trailerkort.dk/priser.htm

Jeg kender intet til ovennævnte kørerlærere.

Hvis du piaskov også tilmeldte dig, så er der måske rabat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-09-13 16:53

Citat
men bilen skal jo også være godkendt til at trække vognen

Ja det er jeg udmærket klarover...jeg er ikke født i går.
Det ville jo være absolut sindsygt at købe en vogn bilen ikke må trække

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 22-09-13 20:51

Det kostede 4 af de store da jeg tog mit for et par år siden. En hyggelig aften med teori, og jeg kan ikke huske om jeg kørte fire gange inden prøven, så mon ikke Leif skal afsætte LIDT mere end en weekend ?
Kig i lokaltelefonbøger og lokalaviser om ikke der er nogle tilbud på B+E kort.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-09-13 22:44

Citat
hvorfor er det ikke dig som skal tage trailerkort? Du har måske allerede

Nej o,v,n, det har jeg ikke. Men skal så sandelig ha' et.
I første omgang tager Leif det så må jeg følge trop.
Det kan jo ikke nytte noget at det kun er ham der må kører vogntoget hvis der sker ham noget skal jeg kunne overtage.
Nøjagtigt det samme gjorde vi da vi sejlede.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 24-09-13 11:40

Tak for svaret ans.
Ja du ved jo også vi snakker Falster.
Det bliver da bare det.