/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Expertråd søges!!Har et operativ-system ~
Fra : a_h_nielsen
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 10-06-03 20:43

Da jeg for nylig fedtete med min nye computer, og skulle installere windows, prøvede jeg med en bootdisk fra Windows MI (amitech førstehjælpscd..)..denne virkede dog ikke, men fik dog installeret et og andet på min computer..Nu hvor jeg endelig har fået XP på compen, spørger den mig hver gang ved opstart, hvilket operativ-system, jeg vil vælge...Windows XP eller "Microsoft Windows" (som jo er tom)..meget irriterende...
Hvordan får jeg fjernet det operativ-systems startfiler??
På forhånd tak

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 20:48

start på XP cden. Formater din hardisk, og installer XP igen... det er den letteste udvej... hvis du altså ikke har noget på harddisken du helst ikke vil miste....

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Accepteret svar
Fra : TEXXXAZZ

Modtaget 60 point
Dato : 10-06-03 20:51

højreklik på denne computer
vælg egenskaber..
start og genoprettelse + indstillinger
og fjern flueben i vis operativ systemer

hilsen TEXXX

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 10-06-03 20:52

prøv Start-kør-"skriv"msconfig.exe-"Faneblad"boot.ini

der står de systemer den starterop så hvis du køre to styresys."hvoraf det ene ikke ekxistere" kan du fjerne det der
prøv det

Linkman

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 10-06-03 21:03

Top Dollar TEXXXAZZ!!