/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Skifte en radiator ventil...
Fra : axelbjarne
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 07-09-13 15:09

Jeg har en radiator som er lidt lun, på trods af termostaten står lukket. En bekendt af mig, sagde at jeg godt kunne skifte ventilen selv, der ville kun komme kop vand ud....jeg er lidt skeptisk...skulle nødig have en vandskade...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-13 15:37

Sådan skifter du pakdåsen i en radiatortermostat
http://www.youtube.com/watch?v=sKRpiF7O944

Se ca 2 min inde i klippet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-09-13 16:00

Det lyder som at stiften har sat sig tag hoved af og tryk let på stiften med en hammer så skulle den gerne bevæge sig ind og ud så hoved på igen og skru helt op og lydt radiatoren ud luk den igen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-09-13 16:09

Tak for svaret Klaudi. Så lærte jeg det...

mvh.
axel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-13 17:10

velbekomme