/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
at lette i GTA3
Fra : emil.norgaard
Vist : 357 gange
10 point
Dato : 10-06-03 18:08

Hej.

Ved nogen af jer hvordan man letter med den flyver man tager i lufthavnen i GTA3?

Emil

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 18:11

har kun prøvet på ps2... der skulle man sørge for at holde flyet nogenlunde vandret på jorden, og når man så slap røg flyet laaaangt op i luften... ved dog ikke om det er det samme på pc...

JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 18:12

altså.... vandret imens man kører på fuld damp derud af....

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 10-06-03 18:30

Det kan ikke flyve det fly, kun hoppe... desværre.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 18:32

det kan flyve på ps2... i en 50 sek. eller sådan noget.... men det kan lade sig gøre...

Kommentar
Fra : Crazybenny

Dato : 10-06-03 18:35

Hejza.. Jeg ved lige hvad du snakker om..
Men har du gennemført alle missioner på den 3 ø.. Der nemlig en mission hvor man skal bruge flyet.. Og du kan ikke bruge det inden..
Det er lidt oget piz.. Jeg kan heller ikke fordi at jeg har ikke gennemført de 2 første baner..
-Peter

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 10-06-03 18:48

nej, jeg har bare snydt mig derover.

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 10-06-03 19:50

Oki. Det kan det ikke på PC..

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 11-06-03 00:04

Nå man får sit eget hus på den midterste ø, er der en helicopter på taget... Den er også værd at tage en tur i!?
Men det er sandt den flyver på flyvepladsen kan ikke flyve rigtigt...
Når du har filmstudiet kan du få en vandflyver, der holder bagved

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 11-06-03 00:04

Nå man får sit eget hus på den midterste ø, er der en helicopter på taget... Den er også værd at tage en tur i!?
Men det er sandt den flyver på flyvepladsen kan ikke flyve rigtigt...
Når du har filmstudiet kan du få en vandflyver, der holder bagved

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 11-06-03 18:37

Det må være vice city du snakker om.

Ved du forresten om man kan få vice city billigere end de 550 kr det koster i butikker?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-06-03 18:39
Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-06-03 18:40

Grand Theft Auto Vice City INT - Action - 329 kr

Kommentar
Fra : jesp3914

Dato : 27-06-03 09:16

hvis du vil flyve skal du bruge Numpad knapperne 6 til op 9 til ned eller er det også omvendt

Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 25-09-03 16:52

Hvis du har snydt dig derover så har du ophævet tyndekraaften og så kan du ikke flyve. Du skal komme derover uden at snyde.