/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
webcamara
Fra : Nul7
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 04-09-13 16:14

Hej, - jeg har erhvervet mig et webcam (Webcam)med indbygget lys og lineindstilling.
Driver og det hele er på plads, noteret og installeret hvor de normalt skal være, genvejen findes i enheder og printere.
Men hvordan får jeg det til at virke?
Det er tilkoblet en usb indgang.
Jeg håber I har en forklaring.

vh. 07

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-09-13 16:39

Tænder det ikke, når du klikker på genvejen?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-13 17:33

Hvor mange webcams har du brug for?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 04-09-13 17:41

Hvilket Webcam software vil du bruge det med Skype eller ?
for start dette program og vælg dit Webcam

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-13 22:36

Prøv lige at tage dit webcam fra....................vent lidt og sæt det til igen.

Fulgte der et lille program med - så start det program og hvis ellers driverne er på plads vil det starte op.
Bruger du skype så start skype og skype bør selv finde det webcam, især hvis du vælger videoopkald efter du har dobbeltklikket på en person

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 05-09-13 10:23

Til Bille: Nej!

Marken 84: et, foruden det jeg har i min bærbare.

Der var ingen program med, og jeg havde tænkt mig at kunne bruge det somobserversionskamera.
Jeg bruger ikke skype, -
Findes der et lille program der kan gøre dette?
Kan Skype?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-13 11:23

Prøv med SkyStudioPro, det kan optage live, time-lapse og motion detection
og det er GRATIS!
http://www.skystudiopro.com/home

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 05-09-13 21:03

hej Klaudi. - jeg har indkørt det omtalte program, den melder blot ´kan ikke starte capture, - 2147943850 - 800705AA. ved du hvordan jeg får den til at virke?
Jeg har prøvet at geninstalleret programmet, - genstart m.m. men jeg kommer ikke videre.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-13 21:32

Har du valgt dit camera i Capture devices, og valgt en mappe til gem af det optagede under Saving, recording, system, brug ikke den foreslåede sti på C: drevet!

Men det kan jo os være at det ikke kan "se" dit camera!?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 06-09-13 16:58

Klaudi, jeg tror, at jeg har fået det til at virke, nu skal jeg blot lære fidusserne, . jeg ville gerne kunne lave stilbilleder.
Så du får mange tak...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-13 17:03

Du kan lave still billeder under Snapshots, stop-motin,
marker i Atomatically save snapshots on time-lapse interval,
sæt sekunderne i Time-lapse.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 07-09-13 09:58

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-13 10:27

velbekomme