/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til Red Faction II
Fra : spacemannn
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 10-06-03 17:59

Når jeg prøver at spille Red faction II er det som om det køre i slowmotion eller
bare meget meget langsomt. Har prøvet `Disable Vertical sync` men det hjalp ikke.
Mit styresystem er win xp pro.
pentium 2,4
1024 mb DDr ram
geforce 4 ti 4200 128mb ram

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 10-06-03 19:18

jeg har det samme problem med mit grafik kort det er også et geforce 4 128 ddr ram til alle i andre så er det et lorte grafik kort og det hakker ved næsten alle spil til dig prøv at hænt en ny patch eller update til spillet måske hjælper det

der var en patch til spillet prøv den måske hjælper den dig held og lykke vis ikke det hjælper så skal der stilles lidt i din bios patch : http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=1789&mirror=2&a=10503527709676.6

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 10-06-03 19:21

jeg har snakket med en suporter på problemet med at det hakede under spil så sagde han at spillet skulle stå på hardware rundering og ikke software rundering håber det hjalp ellers prøv at hænt den nye detonator på nvidia.com

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 10-06-03 20:12

Har prøvet de 2 råd fra aske5000 men det hjalp heller ikke.