/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tak for gode tips & trick
Fra : Teil
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 04-09-13 08:54

Til en eller anden

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-13 09:10

JOW

Synes du også det bliver en tand for morsomt med alt den uddeling af totalt ubrugelige points

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-09-13 10:55

Ja Da

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-13 14:26

Citat
Synes du også det bliver en tand for morsomt med alt den uddeling af totalt ubrugelige points

Næææ,... ikke når der virkelig er noget at takke for,..

jeg ville blive langt mere overrasket, hvis der skulle komme en positiv udmelding fra profilen - Teil,

det er jo ikke ligefrem positivitet han er mest kendt for. !
http://peecee.dk/upload/view/418314

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-13 17:23

Jeg takker også, ved at smide 3 *** oveni.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-13 17:33

Jeg synes du det point-fis er totalt uden betydning.

En anden ting er dem som blot annullerer uden at sige eller gøre noget - det er total nedtur.
De fortjener ikke noget svar fremover.

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 04-09-13 17:46

Hvorfor fanden får jeg en mail, hver gang I skriver en kommentar i denne tråd?
Jeg har aldrig abonneret på den.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-13 20:07

Citat
Jeg synes du det point-fis er totalt uden betydning.

det KAN,. betragtes som en måde at sige tak for god hjælp,

når der i et svar / tråd har været flere medlemmer der har bidraget med gode svar,
er det nogle gange lidt svært, da der kun er mulighed for at takke én',

så kan man (forsøge) at gøre som jeg har gjort, at takke alle deltagere lige meget,
for at påskønne den hjælp man har modtaget,

at - Teil - nu gør det samme,... er udelukkende for at provokere,

men du har helt ret,.. point kan ikke bruges til noget,.. udover tak for hjælpen
- derfor har jeg også uddelt præcis lige mange til hver deltager,

normalt er der en der skiller sig ud, og afslutter spørgsmålet,
det var så ikke tilfældet i mit sidste spærgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-13 20:32

kinajumjum..............................jo du abonnerer nok på: MS Windows og det er netop denne kategori, at dette fjollespørgsmål (ikke fordi jeg har noget i mod det) er oprettet i.
Kategori = / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-09-13 22:06

selv tak da.

skulle det være en anden gang.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-13 01:05

Citat
Hvorfor fanden får jeg en mail, hver gang I skriver en kommentar i denne tråd?
Jeg har aldrig abonneret på den.

Over kommentar feltet står der
Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
og den er på forhånd afkrydset, derfor får man mail når der er klikket på Send, medmindre man selv fjerner krydset før der bliver klikket på Send, man kan abonnere på et spørgsmål og få mail uden selv at skrive noget, bare klik på Send med er tomt kommentar felt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-13 01:08

Hvis det udvikler sig til en lang tråd og man ikke gider flere mail fra det spørgsmål, så kan man fjerne krydset ud for
Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
og klikke på Send uden at have skrevet noget, jeg fjerner krydset nu og får ingen mail angående dette spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-13 16:10

Citat
Jeg synes du det point-fis er totalt uden betydning.
Hvorfor går du så op i det
og jeg uddeler point ud som det passer mig og ikke som det passer andre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-13 16:50

Og nu har bentjuul nok snart ikke flere point at dele ud af.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-13 17:12

Jeg har masser Eyvind - det kunne være at jeg igen skulle præmiere dig og de 4-5 stykker der altid giver nogle fantastiske gode svar og altid er positive.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-13 17:13

marken84

Hvorfor så tage imod point

http://www.kandu.dk/Spg167427.aspx#1919182

når du mener

Jeg synes du det point-fis er totalt uden betydning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-13 20:33

Jeg vil ikke have flere point.......................skattevæsenet har allerede været efter mig, og mener, at jeg skylder moms for flere år tilbage.
Det var jo derfor jeg lukkede både emesen og e.c for længe siden.

Men ellers syntes jeg, at en stabel Kandu-point er noget af det bedste der findes.
Det var da også sjovt, når der dukkede en printer eller en 500 kroneseddel, ind ad døren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-13 00:09

Påængårnø og bør gå til undertegnede, da jeg ikke har kunne logge ind i kategorien MS-Windows i 3-4 år for, at skrive tip eller stille spørgsmål. Som det ses ka' jeg dog godt kommentere på andre brugeres indlæg/spørgsmål/tip i denne "afdeling" !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-13 00:13

Ps. Denne lille 'perle' er ligeledes en tilbagevendende begivenhed HVERGANG jeg kommenterer på 'noget' og klikker [SEND].

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-13 00:14

Pps. ...øeh ...hvilken 'perle'? Tjoeh... denne :

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-13 11:53

Muslingen har lukket sig...............................for der ses ikke nogen perle.

Citat
Der er desværre sket en fejl
Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.
Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk
Med venlig hilsen
Teamet bag Kandu.dk

Er du sikker på at det er en fejl, når du sender noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-13 00:30

Tjoeh... Eyvind -> Jeg mener nu selv, at have fundet 'fejlen' :
http://www.cssboxing.com/fejlen :DD
</MOLOKYLE>