/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FLYTNING
Fra : scarlets
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 31-08-13 16:51

Er her nogen, som har gode erfaringer med leje af kassevogn på alm kort - stor alu med lift ?
Jeg regner rigtigt dårligt og kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg alt i alt skal betale for en bil i 2 eller 3 døgn med ca 500 kms kørsel. Afhentning Kastrup / max 60 km fra København.
Mange tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-13 16:59

Det behøver du heller ikke regne ret meget på, det får du at vide når vil leje bilen...

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 31-08-13 17:01

Det var godt nok ikke et særligt smart svar - har du hovedet nede i mulden knægt ?
Jeg vil gerne have mest for pengene, en bil, som kan køre og køre langt på literen og et firma, som ikke påstår, jeg har bulet bilen, med mindre jeg da har gjort det.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-13 17:08
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-13 17:11

Citat
et firma, som ikke påstår, jeg har bulet bilen, med mindre jeg da har gjort det.

du tager naturligvis altid foto af det du lejer,... (FØR brug) ikke kun biler...

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 31-08-13 17:16

Mange tak for tippet med foto. Har erfaring med, at man i al fald skal aflevere personligt og ikke stole på den med at stille en bil.
Europcars side kan jeg bare ikek finde ud af, de viser ikke alle prisgrupper, når jeg klikker ind.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-13 18:44

Citat
Har erfaring med, at man i al fald skal aflevere personligt og ikke stole på den med at stille en bil.

Tja,... hvad tror der ellers der sker hvis der kommer en selvglad graffitimaler forbi,.. ? ..

eksempel,... for 3 døgn
http://peecee.dk/upload/view/420272
http://peecee.dk/upload/view/420273
http://peecee.dk/upload/view/420274
http://peecee.dk/upload/view/420275

Citat
Europcars side kan jeg bare ikek finde ud af, de viser ikke alle prisgrupper, når jeg klikker ind.

nææ,.. men der står også :
Citat
Find pris og send forespørgelse på varevogn, lastbil og minibus her (step 2 af 3)

(ku' osse være den ønskede bil ikke er ledig pt.)

så prøv at   ring eller mail for mere info.
- ellers ser det vel enkelt nok ud,.. ikk' ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-13 18:50

Du kan ikke booke en varevogn til afhentning i Kastrup (lufthavnen), men er nødt til at vælge Gl. Kongevej, derved får Du i rulleteksten flere muligheder for valg af biltype, hvor varevogne starter ved Gruppe 6 for den mindste.

Mulighed for at afhente og levere andre steder end de faste er der muligvis, men det koster ekstra.

Har Du adgang til bil med hængertræk er det altså noget billigere at leje en af de store lukkede trailere hos Shell.
Her har jeg dog en lille bitte erfaring, det ene var smadret på den eneste trailer jeg kunne bruge og også havde booket for en sikkerheds skyld, men den kunne lyse.
Var den holdt op med det er det lejer der i første omgang skal ryste op med eventuel bøde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-13 18:52

Citat
det ene var smadret på den eneste trailer

Blinklys........

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-13 19:07

Tag lige et kig på lej et lig: http://www.lejetlig.dk/
Tror ikke du finder det billigere

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-13 19:15

alukasse m. lift 700 kr. i døgnet.
200 km gratis pr. døgn

altså: 2100.- for tre døgn og maks 600 km.

Vær lig obs. på at den er dyrere i weekenden, fre-søn koster den 750.- i døgnet

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 01-09-13 11:01

Mange tak for al jeres venlighed.
Når jeg går ind på Europ, kan jeg overhovedet ikke finde den alukassebil, når jeg søger på datoer.
Det er et helt hjem, så trailer er ikke nok, venner kan kun slæbe for mig i week-enden.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-09-13 11:17

Citat
venner kan kun slæbe for mig i week-enden.

Fredag, lørdag og søndag, 2250.- hos http://www.lejetlig.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-13 12:56

Citat
Når jeg går ind på Europ, kan jeg overhovedet ikke finde den alukassebil, når jeg søger på datoer.

Søgningen på hjemmesiden fungerer meget dårligt, den var bedre i går.

Ring til firmaet.