/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Midi med Lars Lilholt
Fra : Rene_Mallin
Vist : 879 gange
230 point
Dato : 10-06-03 13:34

Jeg ville spørge om der ikke er nogen der har nogen Midi-filer med Lars Lilholt, det skal være med sangede: Onkel Christian, Ofelia og Drag ud.
Hvis der er nogen der ved hvor man kan hente dem eller har nogen på deres computer vil jeg meget gerne vide det!

Hilsen René

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-06-03 16:15

Dem har jeg. Skal prøve om jeg kan huske dem!

Kommentar
Fra : Rene_Mallin

Dato : 10-06-03 16:19

Hvis du har dem må du gerne sende dem til min email på: rene_mallin@hotmail.com så ville jeg blive meget glad!
også får du selvfølgelig også dine point.

Venlig Hilsen René

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-06-03 10:21

den første er her:
http://jkhdesign.homepage.dk/midi.htm
den anden her:
http://hjem.get2net.dk/dantanna/mididk/dkmidi.htm
Så er der bare "Drag ud" tilbage medmindre kvaliteten ikke er go nok på de andre..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-06-03 10:41

Har kun glemt dig lidt Rene, skal nok sende dem. Dem jeg har er i ok kvali' (ihverttilfælde når de spilles via E86)