/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Download Program
Fra : Surf
Vist : 701 gange
70 point
Dato : 04-12-01 00:58

er der ikke en program der kan gøre at man kan download hugtiger end normal
for når jeg downloadet et stor program så siger den først 28 og pluselig gået op på
38 og det er træls

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 80 point
Dato : 04-12-01 01:05

Hej Surf

Du kan Feks. anvende GoZilla en rigtig god Download Manager:
http://hotfiles.zdnet.com/cgi-bin/texis/swlib/hotfiles/search.html

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-12-01 01:08

yderligere :

Når du kommer ind på ovenstående side,-kan du se en masse andre gode Download Managers.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 04-12-01 11:04

Jeg har ikke selv testet hastigheden på denne her, men den er vel et forsøg værd:
http://download.cnet.com/downloads/0-3282264-108-54862.html?bt.35622.10013..dl-54862

//Deurell

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 04-12-01 12:33

Jeg bruger Download Accellerator fra http://www.speedbit.com/
Ud fra personlige erfaringer den giver et boost på 300-400% og er ret stabil og brugervenlig. Og så er den gratis!

Kommentar
Fra : hwmand

Dato : 06-12-01 13:49

enig med harlekin ;)

fælles for dem alle er at de deler filen op i mindre dele og derved bedre udnytter din båndbredde.
derved opstår der ikke huller i datastrømmen der ellers betyder et fald i effektiviteten

jeg bruger selv download accelerator da jeg synes den er nemmest at configurere

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-12-01 19:15

det er meget godt jeg har selv prøvet to af dem men hvordan fået man fillen asp åben
så den kan blivet et zip fil eller normal fil igen ja hvordan gør man det

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 09-12-01 11:01

Det burde du i virkeligheden skrive i et nyt spørgsmål, men jeg skal da gerne svare.
En .asp-fil er en textfil og du kan åbne den i f.eks. notepad.
Hvis du vil zippe eller unzippe filer skal du bruge f.eks. winzip.
Når du downloader filer vil de som regel være zipped og du skal derfor bruge sådan et program til at unzippe dem.

Husk lige at give point for indsatsen fra de forskellige i spørgsmålet

Hilsen Deurell

PS. winzip skulle være meget let at finde.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-01 13:23

okay lad mig omformuler spørgmållet

det jeg mener er at da jeg downloadet en fil med flashget et program der kan downloadet
meget hugtig end normal blivet programet til en anden fil og så spørge jeg hvad dan fået
man den fil til at blivet normal igen hvis du/i forstået mig ret