/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Webcam.
Fra : Nul7
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 10-08-13 10:07

Jeg har fået en gave med tidskriftet ´Komputer for alle´det er en pencil men alt lejetøj i bl. a. webcam, men jeg kan ikke få webcam til at fungere. Jeg har indbygget webcam på min pc. så jeg regnede med at jeg blot kunne koble den på.
Skal jeg have et særskilt program? Og har I et foreslag?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-08-13 10:20

Ring til Komputer for Alle og spørg hvad det er for noget skrammel de sender ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-08-13 13:35

Tror ikke det er et webcam, men en kuglepen der kan optage video sekvenser
http://komputer.dk/nyheder/fotovideo/se-video-af-smart-spion-pen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-13 11:42

I følge filmen:
tryk og fotografer
tryk lidt længere og videofilme
tryk til rød lampe lyser så stopper optagelse
tilslut med usb til computer og vent et øjeblik
nu kan du åbne og se den gemte fil
Den kan ikke optage / fotografere mens den er tilsluttet computer

Husk at klikke på den grønne pil nede ved uret inden du hiver usb stikket ud.

Du kan også gemme filer på den

Sjov lille fætter, du har der.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-08-13 14:24

Kære venner, der står i vejledningen at den kan virke som webcam når den bliver sat i et usb stik.
citat:Hvis du trykker på knappen i toppen når kemaratet er tilsluttet pc-en skifter det tilstand til webcam : citat slut.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-08-13 14:25

Jeg ka se mine optagelser, såvel fotos som video, og de er ganske gode.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-13 10:38

Det viser den lille film ikke, som Klaudi henviser til.