/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Endnu mere til dk
Fra : IceCap
Vist : 436 gange
430 point
Dato : 10-06-03 09:08

igen værsgod

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 10-06-03 09:57

værsgod ????

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 10-06-03 10:00

jeg tror der er en der prøver at vise hvor let det er at snyde på kandu.dk

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-06-03 10:02

Hej IceCap

Tillykke med at du fik løst dit problem

Jeg og flere har læst det spørgsmål du stillede, men for en ordens skyld bør du ligge et link til spørgsmålet så vi ikke forarger nogle. Der har været så meget balade på det sidste, så hvis vi kan undgå endnu en episode vil det være fint

mvh srhansen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 10-06-03 10:13

Korrekt, her er så linket.... http://www.kandu.dk/dk/spg/16479

dk hjalp med at løse problemet og fortjener de 3000 point jeg har lovet! På kandu er det ikke muligt at give mere end max 500 pts, så jeg bliver nødt til at gøre det på denne måde..

Ingen snyd her!

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 10-06-03 10:14

soory icecap det så bare noget mærkligt ud har lagt link ind på det andre

mvh
linkman

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 11:16

orh! 3000!?!? gi' lidt... *GG*

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 430 point
Dato : 10-06-03 11:25

fortsat go dag

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 10-06-03 11:42

hvorfor er der mon en grænse på 500 point ?
dydendak

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-06-03 12:20

Dr_Dydendak

Aner det ikke ! Den burde fjernes igen efter min mening. Folk kan og skal have lov til at bruge deres point, som de lyster efter min mening

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-06-03 12:26

Ja ang. loftet på point ved jeg heller ikke hvor det kom fra - men Kandu har vel ikke tænkt den til ende, de har vel troet at enkelte spørgsmål til 2-3-4-5-6-7-8-9000 point dermed ville standse ( og den ballade der kom deraf )

Noget de så lige har overset er at Kandubrugere er smartere end som så for DAH! man opretter jo bare flere spørgsmål og resultatet er det samme.

Åndssvagt træk - helt ærligt!!
Jeg synes folk selv må styre disse point så længe pointene er her på Kandu.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 10-06-03 12:39

Tak for svaret dk.