/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan man det??
Fra : Ellisander
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 10-06-03 00:04

Ja jeg har længe gået og tænkt lidt på om man i spillet Sims, kan lægge mp3 musik fra ens mp3 liste f.eks, ind i spillet istedet for det eksisterende musik??

Er der nogen der ved om man kan det???

For jeg er tært af det inferne musik når man sidder og bygger eller køber ting til simmerne. ;-(

Please hjælp mig!!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-06-03 00:09

Hej Ellisander

Det kan du sagtens, jeg har ihvertfald selv gjort det den gang jeg spillede the sims. Jeg er ikke helt sikker på, hvor du skal kopiere sangende hen så jeg hitter lige ud af det

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-06-03 00:12

Jo under mappen "music" ligger der yderligere nogle mapper stations. Kopier din egen MP3 musik til disse mapper så burde det virke

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-03 00:18

Undskyld hvis det er sort tale. Jeg ved jo ikke vor edb kyndig du er.
Det illustreres nok bedst med et eksempel.

Hvis the sims er installeret på dit C drev. Ligger det sandsynligvis her: C:\Program Files\Maxis\The Sims

Din musik vil så ligge her C:\Program Files\Maxis\The Sims\music

Ønsker du når dine sims vælger rockmusik at høre din egen musik, så skal du kopiere dine egne mp3-numre til mappen:

C:\Program Files\Maxis\The Sims\music\rock\

Håber det var lidt bedre

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Ellisander

Dato : 10-06-03 00:24

Mange tak srhansen, jeg vil prøve og se om det virker, og bare rolig jeg har en smule forstand på skidtet. *g* :)

Endnu engang taxa

Godkendelse af svar
Fra : Ellisander

Dato : 13-06-03 15:38

Tak for svaret srhansen.