/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
sim-unlock SPV
Fra : solgaard
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 09-06-03 23:41

Hej alle

Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen derude som har haft held med at sim-unlocke en SPV..? eller ved hvor man kan få det gjort.? jeg fulgte engang et tip her på kandu--> betalte manden 50kr -->udfaldet var en låst SPV

Håber på svar da jeg gerne skulle kunne nå at stoppe nummeroverførelsen fra telmore til orange hvis det kan lade sig gøre.! (telmore får nemlig gprs fra juli og det er gratis i 3 mdr )

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 10-06-03 07:19

prøv at kikke på www.gratisunlock.dk

4u2

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 08:42

LOL

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-06-03 09:18

det er kun nokia

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 09:30

yeb

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-06-03 09:58

kender du ik et sted johs..?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 10:21

Du har selvfølgelig kikket under tips og nyheder
Der ligger et par stykker.

Mvh.johs
www.dkunlock.com

Accepteret svar
Fra : johs

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-03 10:41

Fandt det her ved ikke om det virker...

Download det her program http://www.dkunlock.com/downloads.htm (spyunlock.zip)

Håber du selv vil oversætte.......Skal på job.....

this software works under XP --------------------------------------------------------------------------------

I managed to unlock one of these a few days ago, i was running win2k and active-syn was installed and running properly.

I dont know whether the link above has the same instructions ive got, so here they are:
1) Switch off your phone.
2) Take out the SD Card from the side of the phone.
3) When the phone is off, press down the "record" (the button under the power button) and the power button at the same time and hold for a few seconds.
4) You will be prompted to "press any key to enter bootloader", do so and press any key.
5) You are now at the famous "Canary" screen (hopefully) where there are 3 coloured bars. Pop your SPV into the USB Cradle.
6) On your computer, press CTRL+ALT+DELETE and close the program "WCESCOMM" or "WCESCOMM.exe". The Activesync icon should disappear from the clock tray.
7) Now run the SPVUnlock program. You should get a "Retrieving SPV Unlock Code : 0%" message. Incrimenting to 33%, 66% then finally 100%.
Note the code given on screen by the program.
9) Type in the command "quit" and enter.
10) Put a sim card into the phone (not an Orange one) then just type the code given by the program.

Make sure you kill the WCESCOMM.EXE process with the task manager. I ran the unlock program with the phone in the cradle and it took about 60 sec for the prog to run to 100%.
---------------------------------------------------------------------------------------
Håber Det Virker Godunlock

Mvh. www.dkunlock.com

Håber at høre mere.....????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-06-03 12:53

--->johs

den opskrift du skriver har jeg prøvet for noget tid siden og det virker ikke på min mobil der er en meget lille sending af SPV den software ikke kan unlocke--> desværre har jeg så fået en af dem..

der findes også en dansk version på mobildebat.dk og den engelske på modaco.com

har også kigget under tips osv. og fandt også noget men jeg gider ikke til at sende min mobil. men jeg har dog fundet en tæt på som kan gøre det.. problemmet er bare hvis han bruger samme metode som du skriver..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 18:49

kender osse en i varde, men han sender den også.

Sletter lige filen fra hjemmesiden....

TROR HELE VERDENS UDBYDERE HAR VÆRET DER

nokia.com(usa),telia.se,sonofon,mobilix,....OSV

Kommentar
Fra : Rka

Dato : 11-06-03 03:08
Kommentar
Fra : johs

Dato : 11-06-03 10:29

Hej Rka

Det er den samme, den har han prøvet

Kommentar
Fra : johs

Dato : 11-06-03 10:32

alså den samme som jeg skrev, bare på dansk

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-06-03 10:58

ja det er desværre den samme model.. den virker desværre ikke på min mobil..

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 11:31

heh har fundet ud af det.. det er fordi jeg kører med bootloader 0,95 jeg skal bare opgradere til bootloader 0,98 så kan det lade sig gøre med den software som johs også fandt som jeg ellers havde prøvet men kunne så ikke pga bootloader 0,95.

nu mangler jeg kun at finde ud af hvordan jeg opgraderer til bootloader 0,98...

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-07-03 13:28

der er efterhånden en del som har købt svaret til mit spørgsmål..!!

så her er lige hvad i skal gøre:

Først slukker i SPV-> tryk på recordknappen og on/off knappen på samme tid for at komme ind i den trefarvede menu.. så tjekker i at i har bootloaderversion 0,98 det står hver farve. hvis i kører bootloader 0,95 skal i hente opdaten fra orange's hjemmeside op køre den fra pc mens i har SPV i cradle.. derfter kan i køre den guide som er i johs link..

det tager 5min så er den unlocked..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-07-03 14:03

Tillykke Solgård
Så lykkes det