/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bent Juul - feriepenge
Fra : Nordsted1
Vist : 619 gange
500 point
Dato : 19-07-13 22:26

Ja først blev jeg p sur over, at du ikke kunne sende mig feriepenge, men ved nærmere eftertanke er jeg nu glad for at være strandet på feriemålet

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 510 point
Dato : 19-07-13 23:11

Citat
men ved nærmere eftertanke er jeg nu glad for at være strandet på feriemålet
Kære Nordsted - pudsigt, der er jeg også strandet livet er for kort til at blive sur, hvad skal vi med penge når du Nordsted1, Eyvind, Klaudi og jeg selv har hinanden og måske et par stykker mere. men ikke "hende du ved nok" hun er yt...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-07-13 11:13

i har da bare fået solstik alle sammen

feriekortnonstopsorttråd

Men håber I hygger i sommervarmen

Jeg behøver ikke at køre mod syd- jeg bor jo i syd

Det føles i hvert fald sådan. Og lige om lidt, skal man slet i begive sig ud på vejen til Langeland- Festival trækker campingvognene til allerede

God sommer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-07-13 11:14

slet ikke, skulle der stå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-13 23:21

Smuller54, du har sgu da selv fået solstik

I dag har jeg haft travlt, for på et tidspunkt vil jeg jo gerne hjem, men når jeg ikke kan få feriepenge af Bent Juul, må jeg jo finde en anden måde at få penge på - svaret er, ....jeg skal være dildimportør... ikke om jeg kan opdrive dild hernede, eller skal jeg have en pølsevogn? En hotdog kun med sennep og ketchup koster 35 kr. det må da kunne gøres både bedre og billigere

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-13 23:22

Tak for svaret bentjuul. Nu må jeg knokle pga af dig og dine manglende feriepenge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-07-13 00:04

Jamen, jeg bukker og takker..... nu er jeg meget bedre end "hende du ved nok" i denne måned