/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
INFURN
Fra : scarlets
Vist : 989 gange
100 point
Dato : 18-07-13 07:25

Er her nogen, som har erfaring med at købe hér :

INFURN

Livingdesign Europe SL
Calle Segundo Mata n.1
Segunda Planta, numero 8
Pozuelo de Alarcón, 28224
Madrid, Spain

support-dk@infurn.com
www.infurn.com
Registreret i Madrid
CVR-nummer: B86530706

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-07-13 08:47

Ja, et yderst velrenommeret firma som endog taler dansk og leverer varen til en fornuftig pris....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-07-13 13:58

Citat
Ja, et yderst velrenommeret firma som endog taler dansk og leverer varen til en fornuftig pris....

Der mangler nu ellers ikke utilfredse kunder, prøv at google.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 18-07-13 14:04

Mange tak ,det prøver jeg lige og vender tilbage, så andre kan have glæde af det.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-13 21:16

Citat
Ja, et yderst velrenommeret firma som endog taler dansk og leverer varen til en fornuftig pris....

HOST HOST HOST..................
Man kunne få den tanke at poten måske har noget med firmaet at gøre?!?!?!

Tag lige et kig på denne udsendelse
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/05/01124305.htm
Ikke ligefrem nogen man ønsker at handle hos

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 19-07-13 16:51

Tak for svaret EXTERMINATOR og også til dig, som først svarede. Det er så fint, at vi kka nhjælpe hinanden herinde, for ih, hvor var jeg fristet af de smukke møbler.