/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Digital ur med æggeur
Fra : 2100
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 13-07-13 22:31

Vil høre om der ikke kan købes en digital ur til at stå på bordet med indbygget æggeur.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-07-13 00:01

Det kan der da, du går bare ind til isenkræmmeren/urmageren...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-07-13 06:41

hvis du har et digitalt vækkeur , er det jo bare at sætte alarmtidspunktet på det antal minutter efter "nu" hvor du mener ægget er færdigt.-så sparede du måske et urindkøb

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-07-13 06:48

Et alternativ hvis du ikke har et digitalt vækkeur :

"Hobzon wrote:

OBH Nordica laver et minutur, der er det jeg bruger.

Modellen hedder 4938, men jeg kan ikke se det på deres hjemmeside. Ikke desto mindre ved jeg, den model kan købes hos Kop & Kande.

Denne model, har dog samme funktioner, så jeg antager den også kan bruges.

Ur, Stopur, Æggeur - i samme pakke, og gang det hele med to - for der er mulighed for at sætte to separate timere på uret. Bedst af alt... en kraftig magnet, så det kan sættes fast på siden af espressomaskinen, og dermed giver \"hjemmestyret\" én ting mindre hun kan brokke sig over, ligger og flyder på køkkenbordet "

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-13 10:08

Ægget når jo at koge til støv inden man bliver færdig med at indstille den dims.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-13 18:20
Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 15-07-13 19:00

Tak for svaret smuller54. Super det var lige hvad jeg søgte.