/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvem kan hjælpe mig
Fra : witting
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 09-06-03 21:59

da jeg den 1/6 i år midsteste min langhåret gravhund gemmen 12 år søger jeg en lille hvalp max 1 år det gør ikke noget om den ikke har papir da den skal være en selvskæbs hund

Accepteret svar
Fra : stormfeldt

Modtaget 60 point
Dato : 09-06-03 22:04

Det ville nok være en hjælp, hvis du fortalte hvor i landet vi er ?

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : witting

Dato : 09-06-03 22:05

Jeg bor i vestsjælland nermer er det i sorø

Godkendelse af svar
Fra : witting

Dato : 09-06-03 22:08

Tak for svaret stormfeldt.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:09

Hej Witting - nu siger du ikke noget om hvor du bor.....

Har du prøvet på Dyrenes Beskyttelse - der er en del hunde der af forskellige grunde søger et nyt menneske :

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/forsideinternat?openform&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

ellers vil jeg anbefale dig, at søge på www.google.com efter steder/ kenneler m.m hvorfra du kan sfaffe dig en ny hund.

Karina

Kommentar
Fra : witting

Dato : 09-06-03 22:12

jeg bor i sorø ja jeg har søgt der

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:16

Hej igen - nettet flyder med steder hvor du kan købe hund såvel racehunde, som blandinger - professionelt og privat, du siger ikke rigtig noget om hvilken hund - jeg kan ikke lige forstå du ikke søger på www.google.com - for det kan da næppe være du vil have vi skal finde en ganske bestemt hund - skrive om den her og så kan du så sige ja eller nej - og så på den igen

Lav dig en spand kaffe, sæt dig til ret og gå på jagt, se billeder, læs lidt om hundene .... er sikker på det er det bedste.

Karina

Kommentar
Fra : witting

Dato : 09-06-03 22:21

Det har jeg prøvet jeg er har lavet en anonse på hundelisten det skal være en lille hund

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 23:06

Ja, men det var da osse en god idé - der er masser af steder hvor du kan oprette sådanne annoncer....
f.eks ( blandt mange!! )

http://www.hunde-formidling.dk/siab-filer-onskehund/min_onskehund.htm

http://www.dog-inn.com/yellow/hunde.html

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : witting

Dato : 09-06-03 23:54

tak for det den ene havde jeg været på men ikke på den anden