/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVA gør hvad?
Fra : Mr.Stock
Vist : 585 gange
60 point
Dato : 03-12-01 21:27

DAv..!

okay panserne skal ikke ku se noget af følgene! så det skal være en ting som ikke kan ses... okay here it goes... skiverne på min Sonic er pillet! og den måtte gerne køre 5-10 km/t og lidt bedre optræk... hva køber jeg, eller gør! husk ikke ku ses af panserne eller være mer end de 5-10 km/t og lidt bedre optræk!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-12-01 21:31

1 ting til.... hvis panserne stopper mig.. altså la os sige jeg kørte de 30 km/t og det bare var et rutine tjek.... og de spørger mig: HAR DU LAVET NOGET VED DEN"? hvad siger jeg så? og hva hvis de afprøver den.. altså hva gør jeg!....

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 70 point
Dato : 03-12-01 21:50

> DAv..!
>
> okay panserne skal ikke ku se noget af følgene! så det skal være en ting
> som ikke kan ses... okay here it goes... skiverne på min Sonic er
> pillet! og den måtte gerne køre 5-10 km/t og lidt bedre optræk... hva
> køber jeg, eller gør! husk ikke ku ses af panserne eller være mer end de
> 5-10 km/t og lidt bedre optræk!

Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den ad for
at se det.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 03-12-01 23:02

Hvis du bliver stoppet har du vel ikke pligt til at gøre andet end at legitimere dig.

Det er vel ikke ulovligt at tie eller lyve, hvis det er for at beskytte sig selv mod anklage.
Eller skal man være anholdt med en sigtets rettigheder, før det gælder?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 00:16

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:A8RO7.481$9p.89030@news010.worldonline.dk...
> DAv..!
>
> okay panserne skal ikke ku se noget af følgene! så det skal være en ting
> som ikke kan ses... okay here it goes... skiverne på min Sonic er
> pillet! og den måtte gerne køre 5-10 km/t og lidt bedre optræk... hva
> køber jeg, eller gør! husk ikke ku ses af panserne eller være mer end de
> 5-10 km/t og lidt bedre optræk!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Et cylinderkit, som RpR nævner, vil give et bedre optræk + omkring 10 km/t
på toppen, hvis ikke mere.
Men du kan også nøjes med at købe en anden variator, hvis du vælger denne
løsning, så kan jeg anbefale dig at købe en Malossi variator ved
Scooter-Racing.dk

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 08:56

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> >
> > okay panserne skal ikke ku se noget af følgene! så det skal være en ting
> > som ikke kan ses... okay here it goes... skiverne på min Sonic er
> > pillet! og den måtte gerne køre 5-10 km/t og lidt bedre optræk... hva
> > køber jeg, eller gør! husk ikke ku ses af panserne eller være mer end de
> > 5-10 km/t og lidt bedre optræk!
>
> Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den ad for
> at se det.
ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!

Mads.

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 04-12-01 10:07

ha ha.. hvor er du bare skæg parkenss... KAn du ikke se vi alle sammen griner....! luk dog din klamme røv...! og i stedet gå hjem og sut din mors pik! ssooo stay out of here, if you CANT bee serious!

Kommentar
Fra : Peanut

Dato : 04-12-01 13:01

"MADS POULSEN" skrev d. 04-12-01 08:56 dette indlæg :
>
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> > >
> >
> > Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den ad for
> > at se det.
> ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!
>
> Mads.
>
Ja gu er der så!! 70cc kan "næsten" ik høres, med mindre du sætter anden udstødning på. (Det er den der larmer som oftest) Min scooter gik igennem syn med 70cc cyl. uden bemærkninger, takket være min dejlige hjemmelavede fartbegrænser LOOOOOOL!! C",)
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 04-12-01 14:57

Okay hva gør et gearingssæt så ved scooteren...? og hva gør et Variomaticsæt fra Malossi ved scooteren????

På forhånd tak....

Og til dig "Seje-Parkenss"..: Du Behøver faktisk ikk vise hvor stooooooooooooorrr dreng du er.... Så bare bland dig uden om... Så er der ikke mere og snakke om... godt så er vi enige.... tak homokarl....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-12-01 15:16

Til Mr.Stock
Jeg vil lige gøre dig opmærksom på,at herinde på Kandu bruger vi et ordenlig sprog,det er iorden at du giver Parkenss lidt igen,men det kan meget nemt gøres på et ordenlig sprog
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 15:40

"Peanut" <Peanut.news@kandu.dk> wrote in message
news:KP2P7.1703$z4.247466@news000.worldonline.dk...
> "MADS POULSEN" skrev d. 04-12-01 08:56 dette indlæg :
> >
> > "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> > > >
> > >
> > > Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den
> ad for
> > > at se det.
> > ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!
> >
> > Mads.
> >
> Ja gu er der så!! 70cc kan "næsten" ik høres, med mindre du sætter anden
> udstødning på. (Det er den der larmer som oftest) Min scooter gik
> igennem syn med 70cc cyl. uden bemærkninger, takket være min dejlige
> hjemmelavede fartbegrænser LOOOOOOL!! C",)
> >
>
En jeg kenders Sonic med standard potte og 70 cc cylle kunne de høre var
ulovlig, MED fartbegrænseren slået til...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand
ICQ# 54047619
www.gramsespektrum.com

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 04-12-01 17:56

hva gør et gearingssæt så ved scooteren...? og hva gør et Variomaticsæt fra Malossi ved scooteren????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 17:49

hvordan hjemmelavet????

Peanut <Peanut.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KP2P7.1703$z4.247466@news000.worldonline.dk...
> "MADS POULSEN" skrev d. 04-12-01 08:56 dette indlæg :
> >
> > "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> > > >
> > >
> > > Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den
> ad for
> > > at se det.
> > ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!
> >
> > Mads.
> >
> Ja gu er der så!! 70cc kan "næsten" ik høres, med mindre du sætter anden
> udstødning på. (Det er den der larmer som oftest) Min scooter gik
> igennem syn med 70cc cyl. uden bemærkninger, takket være min dejlige
> hjemmelavede fartbegrænser LOOOOOOL!! C",)
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Peanut

Dato : 04-12-01 20:33

"Lars Andersen" skrev d. 04-12-01 17:49 dette indlæg :
> hvordan hjemmelavet????
>
> Peanut <Peanut.news@kandu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:KP2P7.1703$z4.247466@news000.worldonline.dk...
> > "MADS POULSEN" skrev d. 04-12-01 08:56 dette indlæg :
> > >
> > > "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> > > > >
> > > >
> > > > Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den
> > ad for
> > > > at se det.
> > > ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!
> > >
> > > Mads.
> > >
> > Ja gu er der så!! 70cc kan "næsten" ik høres, med mindre du sætter anden
> > udstødning på. (Det er den der larmer som oftest) Min scooter gik
> > igennem syn med 70cc cyl. uden bemærkninger, takket være min dejlige
> > hjemmelavede fartbegrænser LOOOOOOL!! C",)
> > >
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 22:07

ja der er så... de første par gange jeg blev stoppet skulle jeg starte den
på støttefod og give gas og de kunne ikke høre noget... (jeg havde 47mm
cylinder, variator og gearing plus at jeg havde fjernet den der studs i
luftfilteret, hvilket ændrer en del påclyden)

"MADS POULSEN" <mads-poulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:9uhvke$ld9$1@sunsite.dk...
>
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en > > DAv..!
> > >
> > > okay panserne skal ikke ku se noget af følgene! så det skal være en
ting
> > > som ikke kan ses... okay here it goes... skiverne på min Sonic er
> > > pillet! og den måtte gerne køre 5-10 km/t og lidt bedre optræk... hva
> > > køber jeg, eller gør! husk ikke ku ses af panserne eller være mer end
de
> > > 5-10 km/t og lidt bedre optræk!
> >
> > Hvis du smider en 70cc cylinder på skal de først til at splitte den ad
for
> > at se det.
> ja.. der er sikkert også mange døve pansere derude...!
>
> Mads.
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 05-12-01 19:17

Okay hva gør et gearingssæt så ved scooteren...? og hva gør et Variomaticsæt fra Malossi ved scooteren????

Kommentar
Fra : Tiwaz

Dato : 06-12-01 01:03

HEP HEP HEP PARKENS....

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-12-01 18:26

MANGE MANGE tak for svaret RpR.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 23:05

> MANGE MANGE tak for svaret RpR.

Anytime.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--