/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 8
Fra : susss
Vist : 765 gange
50 point
Dato : 10-07-13 21:10

Kan man ikke gemme hjemmesider oppe i hjørnet som man gør i Windows 7 ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-07-13 21:55

Det fandt jeg ud af i mellem tiden..men mit næste problem er ...Hvordan opretter jeg Windows live mail ? når jeg prøver at hente den ned får jeg afvide at den er installeret i maskinen..når jeg går ind i startside og trykker på kuverten...siger den at den ikke kan finde min mailadresse i deres system..hvad gør man så ...? og nu hvís jeg trykker på kuverten igen mail...så kommer der bare et hvidt vindue frem ...jeg ved ikke hvordan jeg så kan starte Windows live mail på Windows 8 ?? godt nok noget lort det her

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-07-13 23:51

Jeg har også win8, og er træt af måden det virker
Derfor har jeg lagt Shell på og det virker perfekt,
Nu er den tilbage som i win7 ???

http://sourceforge.net/projects/classicshell/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-13 04:33

Citat
Jeg har også win8, og er træt af måden det virker

MS er i gang med en ny version af Win 8 efter megen kritik.........det er blevet lidt for smart så garvede brugere ikke vil bruge det.
Om det kommer som en større opgradering skal jeg ikke kunne sige.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 11-07-13 08:30

Classic shell er det bare et program man installere også er alt som i windows 7 eller er der mere man skal gøre ?

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-13 09:36

Hej Susss
Ja det er
Nemt og bekvemt...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 11-07-13 09:38

Når du har installeret det, SÅ bliver du helt sikkert glad for dit Win8....

LuffeA.
Ja den opdatering har de lovet siden win 8 kom, så mon dog ikke de "glemmer" at få gjort så meget hurtigt.. hæhæ (Bare min kenskab til MS)

Kommentar
Fra : susss

Dato : 11-07-13 10:33

Ja men når man installere shell kommer det gamle skrivebord så til at se ud som windows 7 igen ? så man ikke skal ned og trække den frem i venstre hjørne osv ? tager det lang tid at installere ? jeg spørg nok lidt fjollet..men hellere engang for meget end engang for lidt..vil jo ikke ødelægge det hele ..kender intet til det classic shell..men er det lige som at slette hele windows 8 og hente windows 7 ned på ny ?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-07-13 12:05

nej du skal bare installere den så kører det helt automatisk

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 11-07-13 12:49

Tak for svaret Rustica.dk.Takker vi prøver det og ser hvordan det kommer til at gå

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 11-07-13 13:21

Ja som Kivi skriver. det køre helt af sig selv
Det er helt som win7...

Jeg tror bestemt du bliver glad for det

Kommentar
Fra : susss

Dato : 11-07-13 14:01

Du skal have tusind tak

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 11-07-13 15:19

Intet problem