/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Ekstra lav campingstol
Fra : Spuky
Vist : 1363 gange
100 point
Dato : 08-07-13 15:40

Til udendørs koncerter er kun meget lave foldestole accepterede. De alm. foldestole er for høje, så dem der sidder på græsset bagved generes.

Jeg har imidlertid set to forskellige og meget lave 'strandstole'. den ene i træ med sæde og ryg i lærred. Kan bæres adskilt og så sættes sammen, når man er fremme. Desværre er selve forarbejdningen ret sølle.
Den anden er lavet i alu.rør/-profil. Kan transporteres sammenklappet og nar den slås op er sædet lige over jorden. Kvaliteten virker 1. klasses.
Er der en der ved, hvor jeg kan købe disse lave alu.strandstole?
TIA
Spuky

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-13 16:18
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-07-13 18:33
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-07-13 18:34

Havde så ikke set at den ans linker til er magen til den jeg har sat ind.
Men min er billigere

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-13 18:42
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-13 20:41
Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 08-07-13 22:55

Transportabel Strandstol fra Outwell kan basolut ikke anbefales.
Den kan bruges hvis man sidder op af noget der kan støtte ens vægt. Men i sig selv er den ikke andet end to puder og to remme.
Det holder ikke mange i sidenden stilling.

Så drop den.

BEACH BOB STRANDSTOL ser ud til at være af et stykke tyndt plade plastik, med lidt stabiliserende riller i. Men den tvivler jeg meget på kan holde en, i siddende stilling. Så prøv den i butikken før køb.

Jeg har søgt efter en strandstol, med fast ryglæn. Så jeg kan sidde og læse. Men det er sku lidt snert.
For de fleste af de lave, er jo lavet så der er ca 10 - 20 cm ned til jorden. Det giver et ubehageligt knæk i knæene. Når man hviler. Så skal man stable noget under benene. Hvilket er giver mere at slæbe på.
Oftest er der ikke stabilitet i ryglænet, så man skal passe på med at vælte bagover.

Den oppustelige festival stol ser ud som den mest anvendelige stol. Da man holder sig selv på plads med tæppet man sidder på.
Jeg tror faktisk jeg køber den.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 09-07-13 08:00

Biltema har dem også.

Godkendelse af svar
Fra : Spuky

Dato : 10-07-13 05:27

Tak for svaret katekismus.