/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia SR 50
Fra : Aetherius
Vist : 266 gange
5 point
Dato : 09-06-03 18:28

Hvor mange ringe er der i en Aprilia SR 50 30km/t....?

Har hørt at der både er 1 og 2 ringe, og ved nu ik helt hvad jeg skal tro på..

Jeg har pillet 1 ring, eller retter sagt en makaniker har...

Så hører jeg så at hvis man kun piller den ene ring, ødelægger det motoren, så ville lige høre om det er rigtigt, og hvor mange ringer der findes i sådan et dyr...!

Håber på et svar

Aeth

Accepteret svar
Fra : slimey

Modtaget 15 point
Dato : 09-06-03 19:03

Der sidder både en ring ved rullerne og en ved koblingen. Hvis du skal fjerne den ved koblingen skal du have specialværktøj. Og nej jeg tror ikke at det skader motoren.

Godkendelse af svar
Fra : Aetherius

Dato : 03-11-03 14:11

Tak for svaret slimey.